dopamin skrev:
Ferien er ved at rinde ud men jeg keder mig lidt så overvejer at nuppe et par kiks sammen med en ven i aften, og så tænkte jeg på om guldkakao ville gøre trippet lidt mere "spændende" ? Og skal man tage kix+kako sammen eller en af tingene først?
Det hele er selvfølgelig et hypotetisk spørgsmål da jeg aldrig kunne finde på at indtage illegale substanser

MDMA + hash er anderledes end hver for sig. Det er svært at sige, om det er mere spændende. Jeg synes på mange måder at det er synd for MDMA-rusen, som kan være en frisk, stimuleret og smukt klar oplevelse. Til gengæld øger hashen den dybe, tunge eufori, men det koster på klarheden og hvor funktionel din rus er.
Du skal i det hele taget lære dine stoffer at kende separat først.
Guldkakao kan være en meget ond oplevelse, hvis du får lavet indtaget en overdosis. Oralt hash er notorisk svært at dosere - især hvis det bliver kombineret med utålmodighed eller uvidenhedom styrken af din guldkakao. Og får du OD'et på hashen, så er det uvurderligt at du på forhånd har en vis erfaring med at ryge hash.
SKAL du absolut drikke guldkakao med din MDMA, så lav en idiotsikker opskrift du kan følge - eller en 2-3 dobbelt portion af guldkakaoen. Lær så din guldkakao at kende først. Så ved du også bedre, hvilken mængde du skal drikke når du tripper MDMA (eller dvs.: du bør givetvis drikke MINDRE, da du jo allerede kører et MDMA trip).
Jeg ville under alle omstændigheder tage MDMA'en først, og så først indtage guldkakaoen når du føler at du er kommet op på peak eller pænt over på come-down.
Det er også værd at nævne, at du bestemt godt kan ryge din hash rent. Du kan naturligvis ikke rulle en joint af rent hash, men hash kan ryges i en pibe - du kan f.eks. fore piben med en sølvpapirskugle eller en rist lavet af en afbrændt piberenser. Derved ryger din lille klump hash ikke ned i piben.
Du skal naturligvis trække lighterens flamme ned over hashen næsten hver gang du tager et hiv, men hvis du er newbie, så er det slet ikke et problem, eftersom du jo ikke kræver det helt vilde for at blive høj.
Jeg ryger næsten altid min cannabis rent - om det er hash, nol, skunk eller pot.