Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu er trip altså ikke synonymt med påvirkning, snubi :?

Titel:
Medlem

altså har selvfølgelig ikke så stort trip potientale, men er også forskelligt hvordan folk ser på et trip, og sidde i total eufori og snakke uafbrudt sammen med en person man slet ikke kender, uafbrudt i 4 timer, trippe for vildt med begge ben, svede helt vildt meget, fordi man selv og personen har sniffet en god dosis ritalin, er nok min fedeste oplevelse på ritalin fik mig en ven for livet der. det vil jeg personligt kalde et trip, men er selvfølgelig op til den enkelte, jeg har en del venner som foretrækker ritalin i stedet for amf. men vil nu stadig mene at amf slår alt,

er selvfølgelig ikke et decideret fest stof, men at sidde med en af sine nærmeste venner og snakke mens man er på ritalin, er fandeme dejligt,
men er selvfølgelig smag og behag, og da det eneste stof jeg tager engang imellem som egner sig rigtig godt til fest er kix, er det jo ikke noget jeg kan tage hver weekend, fordi at jeg har en tendens til deppresioner, så tager det med store mellemrum, burde slet ikke tage det men er sku svært =)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
Snubi, tag og luk fissen.

Mit ovenstående indlæg var til sayeh. Det kan du se, da det først indeholder et citat af sayeh, og jeg derefter skriver du.

Egentlig havde jeg også tænkt mig at give dig et par borgerlige ord med på vejen. Det lod jeg være med, da jeg tænkte, at du var på DXM og nok ville rette i dit tvivlsomme indlæg, når du var ædru igen. Der tog jeg så fejl.

Jeg synes faktisk også du skulle forsøge at tænke før du skriver.

Det er tråde som denne her, der sagtens kan få psychedelia.dk på forsiden af Ekstrabladet.
"Teenagere opfordrer hinanden til at tage stoffer på narkoside."
Om du er over eller under 13 rager både mig og Ekstrabladet en skid, så længe du praktiserer den form for tankeløshed og tilmed forsvarer det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde Syd
snubi skrev:
men vil nu stadig mene at amf slår alt,

Hmmmmm.... Mener du seriøst amf slår alt????
Føj for satan.... Just my opinion

Titel:
Medlem

Pro-psy skrev:
snubi skrev:

ja det er faktisk mit ynglings stof, har ikke rigtig prøved nogen psykedeliske stoffer, men rigtig mange forskellige syntetiske stoffer og lignende,

men sys klart at amf er det bedste

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

snubi skrev:
Pro-psy skrev:
snubi skrev:

ja det er faktisk mit ynglings stof, har ikke rigtig prøved nogen psykedeliske stoffer, men rigtig mange forskellige syntetiske stoffer og lignende,

Men du siger da at du har prøvet K3X, det er da psychedelisk. Synes du også at amphetamin "slår" mdma?

Hvor ender dette topic? :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Visias skrev:
Men du siger da at du har prøvet K3X, det er da psychedelisk. Synes du også at amphetamin "slår" mdma?

MDMA bliver ikke regnet for psykedelisk, men derimod empathogent / entactogent.

Titel:
Medlem

Visias skrev:
snubi skrev:
Pro-psy skrev:
snubi skrev:

Hvor ender dette topic? :D

altså jeg har prøvet et par gange a komme rigtig lang ud på kix efter at ha taget rigtig mange, men jeg vil nu ikke kalde det psykedelisk hehe.

det jeg mener er at jeg ikke har prøvet svampe salvie meskalin, og lignende,

Titel:
Insane psychedelia user!

Citat:

Kært barn har mange navne :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Treasure skrev:
Citat:

Kært barn har mange navne :)

Mener du dermed at den psykedeliske påvirkning og en empathogen / entactogen påvirkning i essensen er det samme? Det vil de færreste som kender begge påvirkninger vist være enige med dig i. Nichols og Shulgin er i hvert fald ikke:
David Nichols skrev:
In summary, this article has presented evidence based on the known structure-activity relationships of psychoactive compounds and studies of several biochemical parameters as well as behavioral data in rats that show that MDMA and particularly MBDB do not fit into the pharmacological classification of hallucinogen or psychedelic. Furthermore, these compounds differ sufficiently in their biochemical pharmacology profiles to distinguish them from amphetamine. Therefore, if MDMA and MBDB are not hallucinogens and are not simply stimulants, what are they? Based on their unique human psychopharmacology, it is believed that they represent a new drug category. There is no other known class of psychoactive agents that produces effects similar to these compounds. Thus, the present author's research team has proposed that this new pharmacological class be designated entactogens.

(J Psychoactive Drugs, 1986; 18(4):305-13 - Differences between the mechanism of action of MDMA, MBDB, and the classic hallucinogens. Identification of a new therapeutic class: entactogens)

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg mener overhovedet ikke noget... jeg sagde bare, at kært barn har mange navne. Det skulle ikke tolkes med nogen dybere mening...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
lallehat skrev:
sayeh skrev:
ritalin depot pille på 30 mg

kan man få et trip på ritalin min mor har en masse liggene ? ( :

Nej, du kan ikke trippe på ritalin, da det er en stimulans.
Nej, du skal ikke stjæle din mors medicin, din åndsbolle.
Ja, jeg synes du skulle prøve at tænke FØR du skriver.

Nu det godt nok en lidt gammel tråd, men jeg fandt hurtigt ud af at det var Retardin hun havde liggende :lol:

http://www.netpatient.dk/retardin.htm

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]