Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kodein DAK
Medlem

Hej :D

fandt 18 stks. Kodein DAK tabletter og satte mig til at læse lidt om dem herinde, men står stadig med et par spørgsmål:

De er vist fra 1997, kan de bruges?

hvis ja, er 225 mg = 9 tabletter, nok til en rus? (vi er 2 personer :P )

hvor mange bør man starte med for at finde ud af om man kan tåle dem? og hvor længe vil i tro der skal gå før man så indtager resten? :D

Vær rar ikke at bede mig og at søge (har jeg faktisk), jeg spørger fordi jeg vil være 100% sikker før jeg tager noget for første gang :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
LSK skrev:
Hej :D

fandt 18 stks. Kodein DAK tabletter og satte mig til at læse lidt om dem herinde, men står stadig med et par spørgsmål:

De er vist fra 1997, kan de bruges?

hvis ja, er 225 mg = 9 tabletter, nok til en rus? (vi er 2 personer :P )

hvor mange bør man starte med for at finde ud af om man kan tåle dem? og hvor længe vil i tro der skal gå før man så indtager resten? :D

Vær rar ikke at bede mig og at søge (har jeg faktisk), jeg spørger fordi jeg vil være 100% sikker før jeg tager noget for første gang :)

Jeg er 100 % sikker på at du ikke har søgt ordentligt. Da der godt nok er blevet svaret på dine spørgsmål mange gange.

Skulle mene at din medicin er stadig mere eller mindre intakt. Med mindre de har været fucked up opbevaret og har mistet noget af effekten.

Ved ikke om i ville kunne få en fed rus på 9 piller. Da vi alle sammen er forskellige. Selv tog jeg en tur på 12 fornylig på en gang og har ingen tolerance. Fik en mild mærkbar rus, men så hellere ikke så meget mere.

Men det kan da være i bliver lettere påvirkede :)

Vil mene at i skal starte ud med en 2-3 piller hver til at starte med for at finde ud af om i kan tåle det. Og testnigen og trippet må ikk foregå samme dag! Så er det sagt :) Men så ligger problemet jo bare i at i kun har 18 piller. Og derefter kun har cirka 6-7 piller hver.

Håber du kunne bruge det til noget. :)

Titel:
Medlem

Tak =)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
LSK skrev:
Tak =)

Ingen årsag, håber at du har fundet ud af det som du ville. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]