Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Kender i det at man skal lave en vigtig opgave og får for en gangs skyld lavet den i god tid så man er sikker på man når det. Så har man en helt fri weekend og fyre den af i. Mandag møder man og ens lærer siger at opgaven skal aflveres tirsdag morgen klokken 10.00.
Jeg smiler og tænker, dejligt at være færdig. Jeg starter min barbær op, men hov? Den er da 100% død? Ikke bare død, men 100% død.
Jeg er under uddanelse til computer mand, så har fundet fejlen, men min opgave er GONE! Og ja "Rigtige mænd tager først back up når det er for sent".. Så jeg skal skrives en hel raport op igen, og der er ikke noget at gøre fordi den skal sendes til sensor Tirsdag(i morgen). Så her har jeg siddet fra jeg fik fri fra skole og til nu. Nu er klokken tæt på 4, og skal altså i skole og fuldføre en hel dag.
Efter min hårde weekend er jeg satdig lidt kvæstet og ret træt, så jeg tænker "Ey har squ da lidt amf tilbage fra weekenden"..
Jeg tager et par baner ved 24 tiden da alle i huset sover, og så ryger jeg i 6. gear og lader med 2 bar. Så skriver jeg der ud af og det går kanon godt. Da jeg har skrevet et par timer begynder min effekt at dale så småt så jeg napper lidt mere til næsen.. Dette ender med at nu er klokken 4 og har ikke mere amf og opgaven er ikke færdig..
Det er ret nedern! :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kender jeg desværre ikke. Min blærbare dør aldrig! :P

Man kunne også vælge at drikke lidt koffein i stedet? :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ja smid en spand kaffe eller to ned. Kender godt det der med man skal nå noget, man er kvæstet og man har ikke mere pulver.

Titel:
Junior medlem

Kan man ikke få udsættelse i katastrofesituationer?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
/offtopic - Med mindre det var din HDD der valgte at tage live af sig selv er din opgave ikke gone...

Selvom den måske ikke sådan lige kan findes der er måder man kan finde selv data der er slettet og overskrevet flere gange.

Men alt det er ligemeget nu for tirsdagen er gået oig du blev færdig med din nye opgave til tiden og alt er godt igen :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
I hate it!!
Skulle engang lave en biologi rapport 3 gange pga spanden gik død, så da jeg lavede den 3' gemte jeg hvert minut :wink:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
kender det fint, men ikke lige sådan... jo min gamle bærbare døde også lige pludselig og jeg har skrevet en enkelt større opgave i en ordentlig blæser til morgenfest (den blev virkelig ringe). ærlig talt. jeg have sat en hel opgave op i punktform og endda glemt at skrive noget ud for de fleste punkter... scorede 7 anyway da jeg sq op og forsvare den, så tror du ikk du klarer den? :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jo vigtigere din opgave er, jo større er chancen for at din gamle trofaste computer går død på det mest kritiske tidspunkt.

Prøvede det selv natten før aflevering af 3. års opgave i gymnasiet. Så nu er jeg ikke en rigtig mand mere, jeg tager nemlig backup.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
ZaZZa skrev:
Kender i det at man skal lave en vigtig opgave og får for en gangs skyld lavet den i god tid så man er sikker på man når det. Så har man en helt fri weekend og fyre den af i. Mandag møder man og ens lærer siger at opgaven skal aflveres tirsdag morgen klokken 10.00.
Jeg smiler og tænker, dejligt at være færdig. Jeg starter min barbær op, men hov? Den er da 100% død? Ikke bare død, men 100% død.
Jeg er under uddanelse til computer mand, så har fundet fejlen, men min opgave er GONE! Og ja "Rigtige mænd tager først back up når det er for sent".. Så jeg skal skrives en hel raport op igen, og der er ikke noget at gøre fordi den skal sendes til sensor Tirsdag(i morgen). Så her har jeg siddet fra jeg fik fri fra skole og til nu. Nu er klokken tæt på 4, og skal altså i skole og fuldføre en hel dag.
Efter min hårde weekend er jeg satdig lidt kvæstet og ret træt, så jeg tænker "Ey har squ da lidt amf tilbage fra weekenden"..
Jeg tager et par baner ved 24 tiden da alle i huset sover, og så ryger jeg i 6. gear og lader med 2 bar. Så skriver jeg der ud af og det går kanon godt. Da jeg har skrevet et par timer begynder min effekt at dale så småt så jeg napper lidt mere til næsen.. Dette ender med at nu er klokken 4 og har ikke mere amf og opgaven er ikke færdig..
Det er ret nedern! :P

Nej det kender jeg desværre ikke. :lol:
Lyder virkelig nederen. :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Det lyder godt nok øv det der.. Men hva har det at gøre med Syntetiske drugs? - At der var amf med i billedet, hehe? :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]