Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Den der med at sænke fødderne efter de har været i lodret stilling er meget underligt når man hører Pink Floyd og har nappet 25 mg. 2C-B. Kan varmt anbefales. Jeg følte fødderne ikke bare gik igennem gulvet, men hele vejen op af ryggen på mig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

techno-tramperen skrev:
Prøv at bevæg dine fingerspidser blidt henover dit håndled (Tæt ved pulsen)... Det er mega dejligt !

Den variation, jeg blev introduceret til i min ungdom, gik på at man i f.eks. 30 sekunder skulle knuge 1-2 fingre så hårdt som overhovedet muligt. Og når man så har sit "pump", så går man over til at kildre.

EDIT: hehe, kom lige til at tænke på, at effekten af ovennævnte er at ens fingre "låser" i en art muskelstivhed. Så caveat emptor og prøv det ædru først :)

Hvorfor er det dog lige, at det skulle være farligt at lave de der "besvime lege"? Altså ud over det indlysende med at falde og slå sig?

Men super tråd.

Senest rettet af Malkavian 17 apr 2007 14:31, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Malkavian skrev:
Hvorfor er det dog lige, at det skulle være farligt at lave de der "besvime lege"? Altså ud over det indlysende med at falde og slå sig?

Når hjernen ikke får blod og ilt nok (og hvad den nu ellers skal have af vigtige ting.)
Så kan man i værste fald ende som en grøntsag.
Det var ivertfald nogenlunde det rektoren på min gamle skole sagde da han blev interviewet, men det er også muligt at han var fuld af lort, og bare skulle skræmme røven af os.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Har hørt lignende i et radioprogram, men det betyder jo ikke, at det nødvendigvis er sandt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Frugthat skrev:
Jeg har prøvet den klassiske med at presse armene ud mod en dørkarm i ~30 sek, gå et skridt frem om lade armene svæve. Det er satme sjovt og lidt mystisk når man er blæst :P

Det var min far der viste mig det da jeg var lille, og ja den er lidt mystisk når man er blæst. :D

FlÆmMinG skrev:
Jeg prøvede sådan en elektrisk seng. Sådan hvor du kan trykke på knapper og selv bestemme hvordan man skal ligge osv. kan ikke huske det præcise navn på sådan en seng.

Men, sådan en seng er virkelig sjov når man er på MDMA/Kiks. Fx kør rumpen helt i bund. Lidt ned med hovedet. Og så starter man bener"løfteren" helt nede fra og så op. Det føles virkelig underligt. men det skal helt klar prøves

Kan kun anbefales. Det hele virker meget psykedelisk når man gør det. Man får virkelig den mest sjove og underlige følse gennem kroppen.

Den har jeg også prøvet før nede hos en af mine venner. :) Dog ikke på MDMA, men god skunk. En alt for fed ting :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Malkavian skrev:
techno-tramperen skrev:
Prøv at bevæg dine fingerspidser blidt henover dit håndled (Tæt ved pulsen)... Det er mega dejligt !

Den variation, jeg blev introduceret til i min ungdom, gik på at man i f.eks. 30 sekunder skulle knuge 1-2 fingre så hårdt som overhovedet muligt. Og når man så har sit "pump", så går man over til at kildre.

Tror lidt I taler om forskellige ting her. Din leg gør at man ikke kan åbne hånden, ikke sandt? Eller jo, men det gør nas. Fucked eller ej. Det med at bevæge fingerspidserne på huden når man er påvirket af E er vist bare en øvelse, der er behagelig. Generelt kan jeg også godt lide at nusse mig selv på maven med fingerspidserne hvis jeg bare sidder og er fucked, det er sgu rart :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Visias skrev:
Ayers Rock skrev:
Jeg har så leget "besvim hinanden" leg mens jeg var skæv... Fucked at vågne op til. Det var udenfor, fattede intet! Troede jeg var gået kold på en vej og kunne i de første sekunder ikke kende mine venner gennem flere år.

Yeah! Det er fedt, men farligt :P

Sidst jeg gjorde det blev jeg så disorienteret at jeg heller ikke kendte de folk der var omkring mig, jeg kravlede rundt på gulvet og sagde "hvor er jeg tørstig" .. Det var så skræmmende at jeg ikke har gjort det siden, man bliver jo også nærmest slået ihjel af det .. man får jo ingen blod til hjernen!

Mvh. Visias

Jeg gjorde det også engang, hvor jeg holdte fest hos min søster... Lige samtidig med, der kom nogle random tøser ind af døren, som en ven havde inviteret, falder jeg forover ned i et glasbord og ligger og raller! "Welcooome"

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lilleso skrev:
Tror lidt I taler om forskellige ting her. Din leg gør at man ikke kan åbne hånden, ikke sandt? Eller jo, men det gør nas. Fucked eller ej. Det med at bevæge fingerspidserne på huden når man er påvirket af E er vist bare en øvelse, der er behagelig. Generelt kan jeg også godt lide at nusse mig selv på maven med fingerspidserne hvis jeg bare sidder og er fucked, det er sgu rart :)

Jo, du har ret (og jeg har rettet min oprindelige post). Det er åbenbart for lang tid siden, at jeg var ung :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Petter skrev:
Malkavian skrev:

Når hjernen ikke får blod og ilt nok (og hvad den nu ellers skal have af vigtige ting.)
Så kan man i værste fald ende som en grøntsag.
Det var ivertfald nogenlunde det rektoren på min gamle skole sagde da han blev interviewet, men det er også muligt at han var fuld af lort, og bare skulle skræmme røven af os.

Ja ok, men den hører man også mod lattergas fra tid til anden. Det er dog rimelig kortvarigt, at man besvimer, så ilt eller ikke så er det for kort tid til at gøre skader. (Ganske som iltsvindet også er kort med lattergas - i det omfange man ikke sidder med en tandlæge-maske på eller får plastikposen ned over hovedet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Malkavian skrev:
Petter skrev:
Malkavian skrev:
Ja ok, men den hører man også mod lattergas fra tid til anden. Det er dog rimelig kortvarigt, at man besvimer, så ilt eller ikke så er det for kort tid til at gøre skader. (Ganske som iltsvindet også er kort med lattergas - i det omfange man ikke sidder med en tandlæge-maske på eller får plastikposen ned over hovedet.

APROPO GAS SÅ ER DET OVERDREVET NICE AT SNIFFE LIGHTERGAS NÅR MAN ER PÅ TABS.... det er vel også en slags " ØVELSE "

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Blæste Nico skrev:
Malkavian skrev:

APROPO GAS SÅ ER DET OVERDREVET NICE AT SNIFFE LIGHTERGAS NÅR MAN ER PÅ TABS.... det er vel også en slags " ØVELSE "

Sådan nogle kommentarer kan vi godt undvære her på Psychedelia
Nej, det er hverken "NICE" eller go HR så vil fraråde alle på det kraftigste at gøre det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Låst!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]