Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej. Jeg skal på en tur i morgen, og derfor håber jeg at jeg kan få et hurtigt svar.... dem jeg skal afsted med desværre ikke er friske på andet end therma power... Det er også helt i orden med mig, men jeg har dog aldrig prøvet dem. (har haft erfaring med en masse andre ting, det er ikke det..)

Kan en beskrive rusen? Er det ligesom amf? Har fået at vide at det minder lidt om...

Og hvor mange skal der til for at gøre en fucked? Har fået at vide at 10 øl og 6-7 piller er fint... Men ud fra de indlæg jeg har læst herinde, har folk skrevet at de kun har spist 2-3 piller....

Håber på et hurtigt svar, mvh psycha9 =)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg tror det er alt for mange piller! Jeg bryder mig ikke rigtigt om de piller, men har da før hygget mig på 1-2 stk.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det kommer lidt an på hvor meget der er i de therma power tabletter/kapsler du har. Hvad ang. ephedrin så er en passende dosis i området fra 600-1000 mg som start. Hvis der står på dit pilleglas hvad indholdet af ephedrin er, så kan du selv regne ud hvor mange tabletter/kapsler, der vil være passende.

Rusen er meget lig amf, men personligt synes jeg der er flere fysiske effekter, f.eks. rysten i benene og hjertebanken. Men omend alt tror jeg ikke du vil, uanset hvor mange kapsler du indtager, få en virkning der fuldstændig kan sammenlignes med amf.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Som Treasure siger, er der mere fysisk ubehag ved den slags, især i store doser. Jeg har selv oplevet kvalme ud over det sædvanlige, netop fordi jeg drak og spise for mange af disse piller som substitut for andre stimulanser, da jeg var yngre.
så hvis du vil spise dem, så gør det med måde :)

Titel:
Flueknepper kongen

Treasure, 600-1000mg efedrin er en ordentlig mundfuld. Du mener vist ephedra?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Men en var rigelig til mig dengang jeg havde to weekendjob ved siden af studiet, jeg endte faktiske med at dele dem, men føj en smag og jeg kvalme rysten yrks.

Titel:
Insane psychedelia user!

Dr. Levose-Mis skrev:
Treasure, 600-1000mg efedrin er en ordentlig mundfuld. Du mener vist ephedra?

Ja for satan, det havde jeg ikke engang tænkt på selv. Det er ephedra jeg tæntke på. Med ephedrin ligger den nok langt lavere, f.eks. 30-40 mg.

Håber sgu ik pyscha9 har indtaget hvad der svarer til 1000 mg ephedrin :oops:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg vil kun fraråde folk at indtage ephedra og efedrin. Det er bare ikke sundt og man er IMO for skødesløs hvis man indtager thermapower.

Hvis man endelig skal gøre det, skal det være i små doser, fordi IMO kan man kun, bruge det til at drikke mere alkohol på og alkohol og stimulanser er bare ikke en god blanding.

Titel:
Insane psychedelia user!

Schizophreniak skrev:
alkohol og stimulanser er bare ikke en god blanding.

Hvilket leksikon står den kendsgerning i?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Schizophreniak skrev:
alkohol og stimulanser er bare ikke en god blanding.

Hvilket leksikon står den kendsgerning i?

Den står i mit leksikon Phibes! Dermed ment min usunde fornuft.

Er det særlig smart at indtage et stof, der gør dig i stand til at drikke mere end du faktisk kan? Kan selvfølgelig godt se, det direkte er sundt, at drikke sig en mindre forgiftning til. Det er også blevet skrevet flere gange på dette forum. Men alle ved da at depressanter og stimulanser ikke skal blandes.

Det ene skubber dit nervesystem i den ene retning og det andet i den anden. Det er jo hul i hovedet at udsætte sin krop for det, RIGTIG dårlig HR.

Ellers kan du jo kigge i HR-WIKI'en. For derefter at finde ud af dette.

wiki'en skrev:
Efedrin (især i komb. med koffein) har ved for voldsomt brug potentiale til at forhøje blodtrykket kraftigt, og forårsage indre blødninger, som kan have døden eller hjerneskader til følge. Ydermere kan der på grund af det øgede blodtryk skabes udposninger på blodårer (såkaldte aneurysmer), som senere kan sprænge.

Rød Thermapower
Fra internetforhandler skrev:
Hvad indeholder Therma Power?
Hver kapsel/tablet indeholder:

EPHEDRA 8% ……………… 300mg.
CAFFEINE …………………… 200mg.
WHITE WILLOW ………………75mg.
CAYENNE …………………… 50mg.
GINGER ……………………… 40mg.

300mg EPHEDRA 8% = 24mg ren efedrin.

Blå Thermapower
Internet Forhandler skrev:
vad indeholder Therma Power (efedrin fri)?
Hver kapsel/tablet indeholder:
CITRUS AURANTIUM……………… 300mg.
CAFFEINE …………………… 150mg.
WHITE WILLOW ………………75mg.
CAYENNE …………………… 50mg.
GINGER ……………………… 40mg.

Citrus Aurantium indeholder Synephrine, som er et stof der minder om efedrin, der også er farligt sammen med koffein.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Frugthat skrev:
Som Treasure siger, er der mere fysisk ubehag ved den slags, især i store doser. Jeg har selv oplevet kvalme ud over det sædvanlige, netop fordi jeg drak og spise for mange af disse piller som substitut for andre stimulanser, da jeg var yngre.
så hvis du vil spise dem, så gør det med måde :)

Jeg kan kun give Frugthat ret, spise selv en del Cutting Force engang og da man ikke kunne få dem mere gik vi over til Therma Power - dem blev jeg aldrig rigtig glad for... 2 stk i kombination med alkohol = værste tømmermænd man kan forestille sig...
Altsammen for at være mere friske under den ugentlige (solide) alkoholrus - det virkede også fint; men mon ikke en kop kaffe havde gjordt det samme?
Senere fik jeg nogle små hvide piller med et "e" på som angiveligt skulle være efedrin - 2 af dem og jeg var nærmest amf-flyvede - vel og mærke den dårlige del af amf hvor man er totalt anspændt og rastløs (havde ikke prøvet amf på det tidspunkt); men fik svede ture, hjertebanken og nogen gange hovedpine... Det kulminerede en jeg en dag efter en bytur valgte at polere 1-tallet... jeg synes pludselig jeg kunne høre mit hjerte slå, så kraftigt slog det... og da det så begyndte at lyde uregelmæssigt, så stoppede det der! (altså mit indtag af efedrin) og har aldrig rørt det siden. Så dog flere af mine venner indtage adskellige (omkring 10) uden at de kunne mærke det; men jeg har også en meget lav tolerance for de fleste ting jeg prøver...
Uden at opfordre til noget, så ville jeg personligt til en hver tid foretrække en lav dosis amf i stedet for - der stiger min puls også lidt; men hjertet slår sgu ikke uregelmæssigt :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Jeg har på et tidspunkt taget mellem 4-5 (så vidt jeg husker) Therma Power over forholdsvis kort tid sammen med alkohol. Dette kan IKKE anbefales. Jeg fik det rigtig dårligt: kvalme, rysteture, mindfuck etc.

Jeg er een af dem der reagere kraftigt af Therma Power, hvorfor jeg heller ikke spiser dem mere. Alene det at spise een får jeg det dårligt af. Derfor vil jeg heller ikke anbefale dig at spise dem, og slet ikke så mange. Hvis du endelig skal æde dem, så nøjes med een og vent og se hvordan du reagere på dem. Synes du, at det ikke er tilstrækkeligt så spis en til, men lad virkningen komme. Det skal lige have tid til at blive optaget i kroppen.

Titel:
Flueknepper kongen

Wiki-artiklen er skrevet af mig.

Visse ting er måske skåret ud i satan-påmalet pap.

Men, alkohol og stimulanser er ikke en dårlig blanding. Den er i alt fald bedre end alkohol+anden downer, anden downer+anden downer og psykedelika+stimulans. Ellers skal man tage den ud med psykedelika+stimulans+downer. :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så må jeg jo bøje mig.

Men Therma Power er stadigvæk noget halvfarligt stads.

Titel:
Dedikeret medlem

Var therma power ikke med i operation x og beskrevet som "dødelige" :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Søren Putte skrev:
Var therma power ikke med i operation x og beskrevet som "dødelige" :shock:

Jo, men nu er operation X ikke ligefrem kendt for at være objektive.

Titel: turen er ovre
Junior medlem

Hey. Jeg ville bare lige takke jer for jeres svar... Vi tog 4 piller hver.. Først tog vi 1, og efter en halv times pause tog vi næste, og efter et kvarter tog vi 2 i træk...
Pillerne virkede fint.. De kunne sagtens mærkes, også fysisk. Vi alle følte at vi havde svedeture på nogle tidspunkter, og personligt følte jeg at mit hjerterytme ændrede sig. Mit hjerte begyndte at slå med en højere frekvens, og med en lavere kraft..
Dagen efter var ikke slemmere end en god druktur. Vi havde alle drukket rigtig meget igennem, så det var svært at skelne hvad af nedturen skyldtes alkohollen eller pillerne. Dog fik en af mine kammerater en slem mavepine, og blev desværre nødt til at tage hjem allerede efter første dag. Hans mavepine viste sig at stå på i 2 hele dage, uden nogen indlysende årsag.

Min personlig erfaring med det er, at det var faktisk nogenlunde som forventet. Jeg synes at man kom godt op at køre, dog skal det siges at det slet ikke måler sig med amf. Dagen efter, var slet ikke så galt igen - ingen havde nogen appetit i 10-12 timer, men blev klar igen til at drikke. Det var lidt synd for min ven at han fik ondt i maven, dog ved vi ikke om det havde noget at gøre med pillerne (folk reagerer jo forskelligt på stoffer)... Det eneste der var lidt ubehageligt var den hurtige hjertebanken (det skete inden nogen fysisk aktivitet, men lige da det begyndte at virke). Hjertebanken fortsatte i en 7-9 timer (eller faktisk indtil jeg faldt i søvn) - næste morgen var alting okay igen...

Tak igen for jeres svar!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
skal lige siges at therma power bruges som sult nedsættende stof til folk på slankekure, også øger det forbrændingen i kroppen !
og vil sige det er bedre måde at kvikke op på end at tage "overdosis" af slankemidler, så som en masse koffein blandet med cult eller andet energi drik.
min helt egen mening(som i bund og grund kan være lige meget) så sys jeg det er uansvarligt at tage et slankestof som opkvikker...

///over and out///
love :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]