Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Hvor meget koster et gram cola på gade plan, jeg har aldrig prøvet det før men vilde gerne prøve. Hvor meget må man maks sniffe af et gram første gang og er det sikkert st gøre det alene

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Wiki´en skrev:
Prisen på kokain svinger meget: alt mellem 400-1000kr pr. gram er gældende

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det koster gerne 400-1000 kr. per gram. Det er sikkert at gøre det alene, og du starter bare med en lille streg, måske 50 mg eller 1/20 af et gram. Hvis du ikke mærker et sus med det samme, så kan du roligt tage 50 mg mere, for det er svært at finde så god coke.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg må sige at jeg ALDRIG har stødt på priser over 600, og det er ik fordi jeg er særlig wellconnected :? Iøvrigt så skal du ikke regne med at det er særlig rent det man får mange steder, også selvom pusheren siger at det er!! -MEN start altid svagt ud, det er ikke det store problem med at coke af bevæge sig opad i doser hurtigt...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg har fået tilbudt coke til 1000 kr. grammet, som var 3-4 gange kraftigere end det andetkraftigste, jeg har prøvet, så man kan være heldig. Jeg ville anslå stregen til 10-20 mg, og jeg kom helt op at ringe.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
MethylOle skrev:
Jeg må sige at jeg ALDRIG har stødt på priser over 600, og det er ik fordi jeg er særlig wellconnected :? Iøvrigt så skal du ikke regne med at det er særlig rent det man får mange steder, også selvom pusheren siger at det er!! -MEN start altid svagt ud, det er ikke det store problem med at coke af bevæge sig opad i doser hurtigt...

Det coke du får til 600, hvor rent er det så?

Du kan sagtens få dyrere coke uden at blive snydt.
Hvis du kommer op i det dyrere prisleje er det jo tit 90%+ rent.
Det bliver der ihvertfald solgt her.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er slet ikke med når i angiver lines i mg. Fyr op for et antal cm/mm og en ca tykkelse :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Anskaf en god digitalvægt (de fås på bl.a. Ebay til en billig penge), så risikerer du ikke at få alt for meget ved en fejl... Jeg har set selv erfarne brugere overvurdere deres "sugeevne"... og samtidig lært at holde mit amf-indtag på et fornuftigt plan, da jeg opdagede jeg kunne nøjes med mindre og alligevel komme godt op at ringe

Og som MethylOle skriver, så er det ikke noget problem at komme op i dosis hurtigt :roll:

Titel: ..
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Kemal Hvor er her ? :P %90+[/quote]

Titel: Re: ..
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
ZwitoN skrev:
Kemal Hvor er her ? :P %90+

:roll:. Det kunne du lide at vide. :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Lilleso skrev:
Jeg er slet ikke med når i angiver lines i mg. Fyr op for et antal cm/mm og en ca tykkelse :P

Omkring 3 cm lang og 2 mm tyk for den streg, jeg skrev om at have prøvet...

Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
molte skrev:
Hvor meget koster et gram cola på gade plan, jeg har aldrig prøvet det før men vilde gerne prøve. Hvor meget må man maks sniffe af et gram første gang og er det sikkert st gøre det alene

som sagt, et gram koster mellem 400-1000 kr..

da det "kun" er en stimulans, vil jeg ikke mene det vil være farligt at tage det alene, da man (for mit vedkommende) ikke kommer ud af kontrol, man får en følelse af velvære og humørløft.

Dosis - hvis du tager dit gram og deler op i 8-12 lige store streger burde det være "ok" streger, men det kommer igen an på renheden af dit knark. Hvis det er +90% rent cola, så brude et gram kunne ligges op i +20 streger, men meget sjælent at gadeplans cola er så rent.. Et slag på tasken er, at gadeplans cola er 30-80% rent, det svinger meget, og derfor forpester jeg også alle der cutter i cola, SYND AT ØDELÆGGE så god knark!
Vil dog sige, at tage 1/10 del af grammet (100 mg) til at starte med, er ikke noget der slår dig ud, hvis det viser sig at være god cola..

håber det hjalp dig lidt med det du søgte, og så god oplevelse med det :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
negerleif skrev:
da det "kun" er en stimulans, vil jeg ikke mene det vil være farligt at tage det alene, da man (for mit vedkommende) ikke kommer ud af kontrol, man får en følelse af velvære og humørløft.

Som de fleste andre siger er det ikke farligt at tage alene. Men hvis jeg var dig molte, ville jeg nok tage det sammen med et par kamarater. Hellere gemme sine opture til noget hvor man er social end bare side alene og stene på coke.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
mente det heller ikke som om det var harmløst :) ... men det er da at foretrække at have en mate eller 2 til at sidde :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]