Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hvad med at søge lidt selv!

http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/2C-B

Svaret ligger på samme side som du sidder på.

Ellers havde svaret været.

http://www.google.dk/search?source=ig&h ... ning&meta=

Titel:
Dedikeret medlem

Dr. Phibes skrev:
SiCriS skrev:
Du kan evt, tage 5-htp for at få fyldt din serotinin receptorer, men ellers tror jeg ik der er andet at gøre udover at lade din tolerance falde til jorden, det tager 1-2 måneder vil jeg selv mene, men der kan være forskel.

Whacha talkin' 'bout, foo? Lad vær med at slynge om dig med fancy biokemisk terminologi, når du ikke fatter hvad du selv siger. 5-HTP er en precursor for 5-HT (serotonin). MDMA virker (blandt andet) ved at promovere vesikel-exocytose i serotonerge neuroner. 5-HTP indgives for at levere råmateriale til 5-HT biosyntesen, så den har optimale betingelser for at finde sted, således at de mentale effekter af depletionen mindskes.

'fyldt din serotinin receptor'? HAHAHA.

undskyld.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Frk-Lykkelig skrev:
Ja, okay, nu begynder det at give mening :D
Jeg har tilsyneladende ikke sat mig ordenligt ind i det.
Jeg tror det er et par gange om ugen?

Hvis du mener, at du tager MDMA/Ecstasy 1-2 gange om ugen, så er der ikke noget mærkeligt ved at du begynder at opleve manglende eufori.

Ecstasy er et lortestof at misbruge, fordi det så hurtigt holder op med at give den rigtige følelse. Magien går for hurtigt væk.

Kan kun anbefale, at du begynder at se MDMA som et specielt stof, der skal reserveres til helt specielle lejligheder.

Din hjernes tolerans, altså dens evne til at hærde sig selv overfor MDMA'ens virkning, er efter sigende 3-4 uger lang, og måske op til 2 måneder for at samtlige bivirkninger er ude af kroppen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu vi er ved MDMA doser...

Jeg har (som de fleste) altid 2 store sorte kastanjer i stedet før øjne og de reagerer ikke det mindste selv på ret kraftigt lys; men jeg har observeret at hvis jeg ikke rigtig har nået trigger-dosis, så "pulserer" mine pupiler temmelig tydeligt hvis jeg kommer frem i kraftigt lys... som om effekten af stoffet og øjnenes normale reaktion kæmper om hvem der bestemmer nu... Nogen andre der har oplevet det? (eller bare fatter hvad det er jeg forsøger at spørge om)...

Tillægsspørgsmål, de meget store pupiler, har det nogen konsekvens for øjet hvis man fx opholder sig i solen? Vi overvejer nemlig at tage en tripper udendørs (i en afsides have) når vejret bliver lidt varmere; men vel jo helst ikke være stæreblind resten af ugen

Titel:
MEGATRON

LSDrejø skrev:
Tillægsspørgsmål, de meget store pupiler, har det nogen konsekvens for øjet hvis man fx opholder sig i solen? Vi overvejer nemlig at tage en tripper udendørs (i en afsides have) når vejret bliver lidt varmere; men vel jo helst ikke være stæreblind resten af ugen

Husk solbriller i hvert fald :)

Titel:
Medlem

LSDrejø Skrev:

Citat:
Jeg har (som de fleste) altid 2 store sorte kastanjer i stedet før øjne og de reagerer ikke det mindste selv på ret kraftigt lys; men jeg har observeret at hvis jeg ikke rigtig har nået trigger-dosis, så "pulserer" mine pupiler temmelig tydeligt hvis jeg kommer frem i kraftigt lys... som om effekten af stoffet og øjnenes normale reaktion kæmper om hvem der bestemmer nu... Nogen andre der har oplevet det? (eller bare fatter hvad det er jeg forsøger at spørge om)...

Tror måske jeg ved, hvad du snakker om. Flakker dit syn så samtidigt? Eller ryster, eller hvordan man lige skal sige det. Det har jeg ivertfald oplevet fornyligt, hvor jeg lidt mistænker for lav dosis. På trods af over 2 måneders pause, også spilder man sin anti-tolerance opbygning på et par halv dårlige piller :? . Endnu en god grund til, at prøve at få fat i Mdma i krystaller i stedet for piller.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

M-D skrev:
Tror måske jeg ved, hvad du snakker om. Flakker dit syn så samtidigt? Eller ryster, eller hvordan man lige skal sige det. Det har jeg ivertfald oplevet fornyligt, hvor jeg lidt mistænker for lav dosis. På trods af over 2 måneders pause, også spilder man sin anti-tolerance opbygning på et par halv dårlige piller :? . Endnu en god grund til, at prøve at få fat i Mdma i krystaller i stedet for piller.

Er det flakkende/hakkende syn netop ikke et tegn på, at man har fået en høj dosis MDMA? Jeg oplever det selv på de piller, jeg har. De er testede med en lang række reagenter og indeholder tilsyneladende kun MDMA foruden bindingsmidlerne. Udover det er de kendt for at være ret stærke, og jeg skal bare have én for at få et lækkert trip, hvor mit syn på peaket flakker/hakker. Personlig har jeg intet imod det med synet, det er bare et ekstra plus i min bog. :)

Titel:
Medlem

Jo altså, ville jeg jo også gætte på det var. Men selve trippet var bare kort og lidt halv dårligt, ikke lige det jeg forventede efter så lang pause. Så det var lidt bare en lomme teori, at det kunne være fordi jeg var lige på grænsen til at blive rigtigt kogt.

Men det nu heller ikke et minus det med det flakkende syn, fandt det nu meget underholdende. Så det kan godt være jeg bare manglede stemningen, for ligesom at få en god blæser.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

M-D skrev:

Slet ikke, er kun på grund af min facination af mine store sorte øjne jeg altid står i spejlet i mindst en halv time i løbet af et kikse-trip at jeg opdagede det ved et tilfælde... og det var mens jeg var ved at komme op jeg lagde mærke til de pulserede - som om MDMA'en ikke rigtig havde overtaget helt endnu

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
vil helt klart anbefale at ryge en pind når rusen lige er ved at tage af, kommer i bølger og man vender lidt tilbage til virkeligheden. plejer ihvertfald lige at "genoplive" min rus og sparke mig på en sidste rundtur. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Frk-Lykkelig skrev:
Ja, okay, nu begynder det at give mening :D
Jeg har tilsyneladende ikke sat mig ordenligt ind i det.
Jeg tror det er et par gange om ugen?

Ja, jeg har prøvet at ryge mig en joint, det hjalp også i en vis grad. Men jeg kan godt se det, må holde mig en laang pause :)

Av det var satme tit!

Godt at høre du vil holde en pause ;)

Pas på dig selv :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]