Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du kunne lide dén sammensætning, han kan lide en anden. Det er vel fair nok.

Coke er da ikke engang fedt i 1 time. :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Minimal skrev:
Du kunne lide dén sammensætning, han kan lide en anden. Det er vel fair nok.

Coke er da ikke engang fedt i 1 time. :?

Så er det fordi du ikke har sniffet noget ordentligt coke. Jeg kender også godt det coke hvor man sniffer streger hvert 30-40 minut. Det gider jeg simpelthen ikke spilde penge på! 1 gram coke skal holde i mindst 12 timer, ellers er det noget rigtigt skod IMO.

Coke/Amf blandingen er ekstrem behagelig, især hvis man er et offentligt sted og bruger blaster. Man skal ikke sniffe så tit og man har max drøn på. Heldigvis gider jeg ikke det mere, synes ikke det er sundt for krop og sjæl. Nej hellere nogle hallucinogener 8)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Du har skam ret i, at jeg aldrig har haft et gram coke, som har holdt i 12 timer. Det holder som regel 4-5 timer for mig per gram. Det er temmelig svært at få fat i noget coke, som er meget bedre, medmindre måske man handler med nogle, som slet ikke gider sælge enkelte gram, eller er meget heldig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Minimal skrev:
Jeg synes ikke, det er langt ude at tage 2 streger coke og en streg amf. Det er vel langt ude for en snerpet HHX-elev med vest og skjorte på, men i mine øjne i hvert fald ikke spor langt ude i et stofmiljø. .

Hov hov ikke noget ondt om HHX-elever...! 8) For det er da ik slemt at indtage på den måde.. eller jo i forhold til HR, men ellers ikke :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Intet dårligt om HHX-elever, det indgik bare i min version af en kliché, som synes, at det er totalt langt ude at sniffe stoffer.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Langt ude var nok også et forkert ordvalg. Eller også fik jeg forklaret mig forkert.

Det jeg synes er langt ude er:

Når man gider at tage lav-kvalitets stoffer.
Når man smider narko i hovedet uden at tænke sig om.

Men det er ikke så hårdt ment, som det er skrevet. Jeg kan godt lide langt ude mennesker. Ellers havde jeg jo nok ikke tilmeldt mig dette site.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Schizophreniak skrev:
Langt ude var nok også et forkert ordvalg. Eller også fik jeg forklaret mig forkert.

Det jeg synes er langt ude er:

Når man gider at tage lav-kvalitets stoffer.
Når man smider narko i hovedet uden at tænke sig om.

Men det er ikke så hårdt ment, som det er skrevet. Jeg kan godt lide langt ude mennesker. Ellers havde jeg jo nok ikke tilmeldt mig dette site.

Hehe. Det er meget rammende. Anyway tager man vel ikke noget af dårlig kvalitet, hvis man kan skaffe det bedre.

må give dig ret... jeg synes selv at jeg tager lidt når jeg endelig gør og herinde synes folk f.eks. at 6 kix eller to streger coke er vildt... men i min omgangskreds er det ikke unormalt at komme op på 3-4 gram speed på en aften eller nogle tilfælde har jeg hørt om mine venner æde op til 150 kix hvor de kun har været 6 mennesker på en aften..så.. hvis man er et snerpet lille fuck...

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg gik også med par kammerater der gerne spiste 10-20 kix på en aften - men det er ikke enbetydende med at de ikke pådrager sig alvorlige skader, og at de får noget ud af at spise de sidte mange stykker... rendyrket idioti :oops: :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]