Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
En orgasme igennem erektion og samleje er umuligt på toppen. Men som jeg har nævnt tidligere, får du en ordentlig dosis en af de første gange mens magien stadig er der kan du godt være heldig og opleve spontane orgasmer uden nogen hjælp.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Lithium skrev:
Ice_cold_Alex skrev:
og syns det lyder lidt mystisk, når der står under fakta om stoffer at en orgasme kan være fuldstændig umulig at få på MDMA.

det vil jeg gerne afbekræfte.
nogle fyre skulle vist ha problemer med at få den op og stå, på mdma.
men for piger tror jeg ikke nogen har problemer

Drenge kan også godt få orgasme under sex. Det tager bare en fandens lang tid, men det er ventetiden værd. Fordi man letter godt nok.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Bøh skrev:
En orgasme igennem erektion og samleje er umuligt på toppen. Men som jeg har nævnt tidligere, får du en ordentlig dosis en af de første gange mens magien stadig er der kan du godt være heldig og opleve spontane orgasmer uden nogen hjælp.

Det vil jeg meget gerne have lov til, at modbevise næste gang jeg ryger på MDMA'en! Jeg er mester i onani og er helt overbevist om at det kan lade sig gøre! 8)

Jeg sætter en seddel på opslagstavlen og smider en besked her, når det er gjort! Der går dog nok et par måneders tid..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Entheo skrev:
Der går dog nok et par måneders tid..

Hvor meget MDMA har du tænkt dig at indtage...?!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ice_cold_Alex skrev:
jeg vil for alt i verden forhindre at det er noget hun bliver for vild med.. faktisk syns jeg hun skulle holde sig væk fra det for eftertiden, og det tror jeg oss hun er klar over.. :)

Helt seriøst, hvordan kan du skrive det?
Du har lige håndfodret hende med kix! :)

Hvis du virkelig mente det havde du aldrig så meget som overvejet at tage ecstasy sammen med hende, og hvad mener du egentlig med det?
At du venter to måneder før du tager det med hende igen, eller at du kun vil tage det med hende hvis hun ikke kan lide det?

Done is done, sørg for at hun får ordentlig information om de skader som hun er i risikogruppen for at modtage hvis hun roder for meget med stoffer og info om god HR hvis hun alligevel vælger at gøre det (hvad alt tyder på da hun allerede har fået denne oplevelse med dig).

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Jeg er meget uforstående overfor, at du, trods hendes fortid, vælger at stikke hende et par pilller.

Måske er det mig der er for præget af samfundet og medierne, og stadig finder ting, som mdma en smule skræmmende og derfor ser det, som et "no go" når man har været psykisksyg. Ja det er vel bare mig der er alt alt for hjernevasket :/

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
jeg kan skam sagtens forstå hvorfor i siger disse ting.. først sagde jeg oss til hende at jeg ikke var så glad for det, men efter flere diskussioner fik hun mig overtalt.. men jeg satte hende godt og grundigt ind i hva det handlede om, og bl.a. oss om den risiko der lå i det.. og det var hun helt afklaret med inden vi kastede os ud i det.. jeg er jo heller ikke hendes far.. jeg stillede hende overfor et valg.. det var jo ikke tvang, og jeg havde givet udtryk for hvilket konsekvenser valgene havde.. og som sagt havde vi en fed oplevelse, og der er ingen skade sket, så at diskutere hvorvidt det var klogt eller ej, ændrer jo ikke noget..
og jeg har oss fået forståelsen af at hun havde en rigtig god og lærerig oplevelse... :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg håber at du i forvejen er klar over at disse piller efter sigende ikke indeholder mdma. Jeg har ikke selv prøvet dem, men har fået atvide at de indeholder mda og mde!! Og det er også hvad jeg kan læse mig frem til på ecstasydata.org ..

Mvh. Visias

Senest rettet af visias 12 apr 2007 21:57, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Det ved han godt.. :wink:

Pillreports er ikke relyable - det meste er bare gisninger og det samme er det for dig når du står med din pille i hånden (om det nu er den osv). Det er ikke så meget til dig men mere til alle. Husk at tjekke om folk har testet dem altså med kemikalier), om der er flere der har testet dem og bedst af alt var hvis I kunne få jeres egne testet - selvom i så er uvisse om hvor meget de indeholder :( piller er noget slemtmernoget imo..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja pillreports er en omgang vrøvl, jeg mente selvfølgelig også ecstasydata.org .. (rettet)

Og man kan selvfølgelig heller ikke stole på ecstasydata.org da pillerne på siden udelukkende er fra usa!

Så jeg giver der ret i at piller er noget slemmernoget :P

Mvh. Visias

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ice_cold_Alex skrev:
jeg er jo heller ikke hendes far.. jeg stillede hende overfor et valg.. det var jo ikke tvang

Enhvers pushers hårde valg... Dermed ikke sagt at du er pusher, men jeg synes at det er en ret åndssvag måde at fralægge sig ansvaret på!
Det var dig der gav hende valget og dermed har du også taget det valg at hun var parat til at prøve ecstasy, at du overhovedet spørger om det herinde betyder jo at du godt ved at det var/er forkert og prøver at finde lidt opbakning til dit valg. Bare min mening...
Forresten checkede du ikke engang de svar du fik på dit emne før du valgte at give hende ecstasy, hvorfor så overhovedet spørge hvis du allerede havde besluttet dig og vidste at det var forkert?

Ice_cold_Alex skrev:
og som sagt havde vi en fed oplevelse, og der er ingen skade sket, så at diskutere hvorvidt det var klogt eller ej, ændrer jo ikke noget..

Hvordan ved du at der ingen skade er sket?
Eventuelle skader vil vise sig på længere sigt, specielt hvis hun beslutter sig for at prøve igen - og det er sgu nok størstedelen af dem der først har prøvet MDMA der vender tilbage igen.

Jeg vil lade dig være i fred nu, jeg har vist givet udtryk for hvor galt jeg synes at dit valg var.
Jeg håber bare at der er nogle andre der tænker sig anderledes om i fremtiden!

Mvh Jonas!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ice_cold_Alex skrev:
hehe hun fik 2 stk. blå damer.. jeg tog selv 4.. men for en uge siden var jeg i selskab med 2 piger hvor den ene havde taget 2 blå damer og den anden 4.. og der var ikke noget i stil med dette.. syns oss selv det virker mega sygt hehe.. kan virkelig ikke regne ud hvordan det er muligt..

Det er godt at selve trippet gik fint, men læs lidt op på HR'en. Ugentligt forbrug af MDMA er der ikke nogen, der anbefaler.

Husk at MDMA ikke er et hyggestof, der uden straf kan rulles hver evig eneste weekend. Cooldown er normalt 3-4 uger, og op til 2 mdr. før alle hjerneforandringer er 100% nulstillet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]