Ice_cold_Alex skrev:
jeg er jo heller ikke hendes far.. jeg stillede hende overfor et valg.. det var jo ikke tvang
Enhvers pushers hårde valg... Dermed ikke sagt at du er pusher, men jeg synes at det er en ret åndssvag måde at fralægge sig ansvaret på!
Det var dig der gav hende valget og dermed har du også taget det valg at hun var parat til at prøve ecstasy, at du overhovedet spørger om det herinde betyder jo at du godt ved at det var/er forkert og prøver at finde lidt opbakning til dit valg. Bare min mening...
Forresten checkede du ikke engang de svar du fik på dit emne før du valgte at give hende ecstasy, hvorfor så overhovedet spørge hvis du allerede havde besluttet dig og vidste at det var forkert?
Ice_cold_Alex skrev:
og som sagt havde vi en fed oplevelse, og der er ingen skade sket, så at diskutere hvorvidt det var klogt eller ej, ændrer jo ikke noget..
Hvordan ved du at der ingen skade er sket?
Eventuelle skader vil vise sig på længere sigt, specielt hvis hun beslutter sig for at prøve igen - og det er sgu nok størstedelen af dem der først har prøvet MDMA der vender tilbage igen.
Jeg vil lade dig være i fred nu, jeg har vist givet udtryk for hvor galt jeg synes at dit valg var.
Jeg håber bare at der er nogle andre der tænker sig anderledes om i fremtiden!
Mvh Jonas!