Jeg vil foretrække Alprazolam fremfor Diazepam og Nitrazepam. Fordi jeg er enig med KennethK angående Rus-fornemmelse, der er næsten ingen følelse ved Diazepam og Nitrazepam. Man føler sig lidt småbedøvet og fjollet, stor trang til at redosere, hvilket jeg altid gør og ender ud med, at have ædt alle mine diazepammer og/eller nitrazepammer. Hvis man har en 5mg Alprazolam, så er man bedre kørende. Man skal dog ikke spise alle 5mg, det ender som regel ud i, man falder i søvn uden at være klar over det.
Men start ud med en 10mg diazepam og mærk efter hvad der sker. Du vil blive (lige)glad, lalleglad, stenet, bedøvet og ulogisk. Jeg synes det er mægtig skægt til tider, men jeg holder det til en sjælden gang.
Når jeg bruger Benzodiazepiner gør jeg sådan:
Hvis jeg skal stene alprazolam, anskaffer jeg mig 3-5mg. Hvis jeg skal stene Diazepam, anskaffer jeg mig 70-200mg. Hvis jeg skal stene Nitrazepam, anskaffer jeg mig 100-200mg.
Samtidigt anskaffer jeg 1-2g god hash.
Dette gør jeg fordi jeg har en lidt høj resistens overfor nogle benzodiazepiner og fordi jeg kender virkningen ud og ind. Hashen er til at booste benzodiazepinen med.
Alprazolam:
Starter med at spise 2mg. Venter 1 times tid. Her begynder min balanceevne at blive påvirket, jeg "dingler" lidt fra side til side og føler mig lidt fjollet. Jeg mister nogle af mine hæmninger og har det rigtig godt. Dumheden jeg ser omtalt, kan jeg ikke genkende, jeg er lidt langsommere til logiske ting, men rent kreativt føler jeg mig boostet. Hvis jeg spiser flere mg end 2, er det fordi vi sidder flere og stener, fordi alene vil det lulle mig i ligegyldighedens forfriskende søvn og det er spild af god stener. Jeg har en trang til at redosere med Alprazolam og hvis vi sidder flere, bliver jeg som regel stoppet af vennerne, fordi jeg i min benzostener sidder og popper piller hele tiden, hvilket ender ud i en tilstand, hvor jeg ikke kan huske hvad jeg har lavet, men alle andre kan. Heldigvis er jeg temmelig social, flink og rar når jeg rammer "Den døde zone"
Diazepam og Nitrazepam:
For det meste bruger jeg dem i kombination med hinanden, enkelte gang har jeg stenet dem hver for sig. I kombination starter jeg ud med 20-25mg af hver. Hvert 30 minut de næste to timer redoserer jeg 10-15mg af hver. Virkningen af kombinationen kommer meget snigende og man skal helst gøre det sammen med folk, det er så kedeligt alene. Diazepam alene: Jeg starter med 20mg og redoserer 10mg hvert 15minut indtil jeg er oppe på en 100-120mg. Derefter er jeg godt stenet, hamrende uintelligent, grineren at snakke med og nyder at være stoned. Desværre er jeg det største redoserings-svin når det er diazepam og det er ikke til at styre for mig, jeg ender altid med at gå total kold eller ramme "Den døde zone". Jeg har dog lettere ved at ramme "Den døde zone" på alprazolam. Nitrazepam alene: Har jeg kun gjort 2 gange, det er simpelthen for kedeligt.
Lad være med at gøre som mig, hvis du ikke har prøvet det før, fordi første gang jeg spiste diazepam, blev jeg slået totalt ud af 20mg. Fordelt på 3 doser. 1x10 og 2x5. Godnat sagde det. I starten når jeg spiste 10mg, blev jeg totalt ligeglad.
Jeg stener aldrig andre benzodiazepiner, jeg har prøvet flunitrazepam i for m af Ronal. Det er ikke lige meget, jeg kan slet ikke finde ud af noget og er med på den værste. Clonazepam har jeg også været forbi, det er noget forbandet lort i mine øjne, der er folk der godt kan lide dem, jeg kan ikke. Føler mig syg flere dage efter.
|