Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej derude, Lørdag eftermiddag fandt mig og min homie ud af vi godt kunne tænke os noget amf, da det var meget lang tid siden vi havde taget noget sidst, og vi erindrerede vores sidste rustur på amf.
Straks som gjordt købte vi 1g amf til os hver og skyndte os indtil byen og købte noget og spiste hvor derefter vi fandt et offentligt toilet og sniffede et par baner. Bagefter tog vi over til en af vores venner og hørte musik og drak før vi skulle ud til festen og høre noget godt musik.
5min efter vi var kommet til festen fik jeg et opkald fra en af mine venner som havde spottet mig i mængden der var kommet og spurgte om jeg var interesseret i Ecstasy, og mig og min homie diskuterede det lidt og fik så lidt rabat. Ned med den første pille omkring ved en 00 tiden Lørdag nat. Den første pille stod vi og diskturede med hinanden vi kunne ikke mærke den nogen af os og ca. 1 time efter indtagelse af første pille tog vi vores anden pille hver. Der gik ca. 10 min hvor vi kunne begynde og mærke det sparkedede rigtig hårdt ind, især på min ven. Ikke noget med vi havde det dårligt vi havde det rigtig godt men det var bare lidt overrasskende da vi pludselig mærkede effekten af pillerne.

Nå nu kommer vi så til mit spørgsmål, pillerne hed Agent 007 nogen der ved hvad indholdet er på de piller?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Ingen pille diskussion her på psychedelia.dk !

Tjek http://www.pillreports.com

Titel:
Junior medlem

Hov det må i sørme undskylde. :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Ment fandt Agent 007 inde på pillrepots

Så der finder du dit svar. :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Første og sidste advarsel - næste gang regelsættet bliver brudt af dig, ryger du ud!

:closed:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]