Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 13:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Terracotta>> Men manscent er Alkylnitrit, hvor Rush er Isobutylnitrit - Er der så ikke en forskel, eller vil du sige de virker ens?

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg syntes altid jeg får en slem hovedpine,hvis jeg tar mere end 2-3 stykker.
Iøvrigt er det et lækkert middel at bruge hvis man går i seng med den langhårede.
Hvis man har den klar lige i fornøjelsesøjeblikket,får man faktisk en meget kraftigere udløsning.
Err..jeg syntes bare lige jeg ville nævne det. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Fenriz> på mode? Hvad taler du om? Poppers er et stof som jeg er stødt på igennem hele min opvækst, første gang for 20 år siden, og i slutningen af 70erne fik det sit første STORE boom, men inden da var det et almindeligt kendt stof til hjertepatienter. Og lad os slet ikke tale om dets udbredelse i bøssemiljøet...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
efter opfordring kommer der nu en post fra min side.

Poppers er DEEEEEEEJLIGT! og jeg aner faktisk ikke om manscent er bedre eller værre end andre, men det virker ihvertfald. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Der er noget poppers man får mega ondt i hovedet af.... Det har jeg prøvet.. av [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Det er ikke alle der får ondt i hoved, men jeg har også oplevet det med nogle mærker. Specielt dem med Isobutnyl whateva, har voldt mig en del smerter.

-Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu kommer jeg lige i tanke om noget...(nej, jeg har stadigt ikke fået prøvet).

Nu siger Dankdawg+nogle andre, at AMYL-nitrit er stærkere end Isobutylnitrit og det andet stads... Men der er faktisk ingen mærker der ifgl. deklarationen indeholder amylnitrit. Der er kun ALKyl-nitrit og Isobutyl-nitrit.... Er alkyl og amyl det samme, og hvad skal jeg tage? Hjælp..

Peace,
Tias.

Junior medlem

Geografisk sted: Brabrand
ta en lille pose og hæld lidt poppers i og så sug et par gange så bliver du blæst meget blæst. og det virker vær gang [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

så er det sku lige meget hvad det er for en poppers.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
"Alkylnitriter" er så vidt jeg ved en fællesbetegnelse, ligesom "tryptaminer"...

Men den "originale" poppers er amylnitrit, jeg ved bare ikke om de er til at få fat på længere...

Medlem

Geografisk sted: DK
hmmm, jeg troede også at alkylnitriter var en fælles betegnelse for poppers, men nu bliver jeg sgu alligevel i tvivl.

Jeg er stødt på:

Isobutylnitrit
Amylnitrit
Cyclohexylnitrit
Alkylnitrit
Isopentylnitrit
Propylnitrit

Jeg har dog kun erfaring med isobutyl og amyl, hvor amyl klart var den med mest smæk for skillingerne.

Junior medlem

Angåede styrke for poppers, og evt. hovedpine Så fandt jeg lige dette link :
http://www.poppers-shop.com/static/info_en.asp

Jeg hørte engang en gut fortælle at det poppers gør, er at forhindre hjernen i at få så meget ilt som den er vant til (hvilket ville passe fint med hovedpine og besvimelse), men på dette link står der at det bare virker muskelafslappende.. Nogen der ved om der rent faktisk foregår blokering af ilttilførsel?

In our memories
Brugeravatar

Så vidt jeg husker, så udvider poppers de hvide blodlegemer, så blodtilførslen til hjernen bliver forøget...

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Yeah og eftersom blod indeholder ilt, lyder det ikke sandsynligt at poppers skulle blokere for ilttilførslen til hjernen. Det ville forresten også være skidefarligt og kunne give anledning til en permanent hjerneskade...

-Psyko

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@dex> Haha, hvis poppers gjorde noget som helst ved de hvide blodlegemer, skulle jeg sgu ikke nyde noget. De hvide blodlegemer er en del af immunforsvaret. Og har altså intet med ilttransporten at gøre.
Så vidt jeg har forstået, virker poppers først og fremmest vasodilaterende (blodkarsudvidende), og den lamhed man opnår, skyldes et pludseligt fald i blodtrykket. Dette behøver ikke have noget at gøre med den mængde ilt der når hjernen.

In our memories
Brugeravatar

Ok, så sku' det vist være på plads! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]