Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Hvad er bedst?
Snif kix 11%  11%  [ 9 ]
Spis kix 89%  89%  [ 73 ]
Afgivne stemmer : 82
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Godt formuleret *skulderklap*

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Lilleso skrev:
Jo men så vidt jeg forstår den regel så handler det da mere om, at forummet ikke er beregnet til at diskutere de forskellige pillers styrke mm., og ikke at man ikke må diskutere virkningen osv.

Psychedelia har på et tidspunkt haft et specielt forum til diskussion af ecstasypiller. Det varede kun kort tid, fordi niveauet simpelhen var skæmmende lavt. Det gav ingen mening at have et forum hvor folk på baggrund af hvor mange håndfulde piller de hapsede sidste weekend kommer med totalt ukvalificerede bud på hvad, og hvor meget pillerne indeholder. Eller at have et forum hvor pushere indirekte kan promovere de mærker af piller som de selv sælger. Folk blev hurtigt enige om at det var mest hensigtsmæssigt bare at bandlyse al diskussion af specifikke ecstasypiller herinde, hvis vi havde intention om at blive taget bare det mindste seriøst om resten af den information der findes på siden. Der er ikke noget juridisk i det, pillesnak bliver bare næsten altid dumt, skæmmende og irriterende at se på. Rene substanser frem for underlødige og udefinerede blandingsprodukter, tak.

Aha.. Vidste jeg ikke, har ikke været her så længe. Men lige for at få bøjet det ud i neon: Vil det så sige at al debat omkring ecstasy piller egentlig ikke er velset, eller er det bare specifikke mærker mv. idet det bliver noget lort?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Forsiden skrev:
Diskussion af Ecstasy-piller – dette er ikke en del af Psychedelia's område.

Dog med undtagelse af specielt farlige typer piller.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lilleso skrev:
Syn|tese skrev:
@MethylOle : nej, det kan jeg ikke bare lade være med, da jeg som moderator her på forummet er interesseret i at der ikke går for meget kix i den herinde!

Er der en speciel årsag til at der ikke må gå for meget kix i den? Tænker her mest på juridiske problemer af en art.

Fordi vi er fucking trætte at at høre på hvor mange piller i kan æde på en gang, og hvorfor de ik virker mere bare fordi i spiser dem 2 gange i ugen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Resist skrev:
Lilleso skrev:
Syn|tese skrev:
@MethylOle : nej, det kan jeg ikke bare lade være med, da jeg som moderator her på forummet er interesseret i at der ikke går for meget kix i den herinde!

Er der en speciel årsag til at der ikke må gå for meget kix i den? Tænker her mest på juridiske problemer af en art.

Fordi vi er fucking trætte at at høre på hvor mange piller i kan æde på en gang, og hvorfor de ik virker mere bare fordi i spiser dem 2 gange i ugen.

:lol: Jamen de er da vildt seje, kikseklapper er de sejeste narkomaner der findes. De ser ikke noget, de hører ikke noget, de er i en tilstand af lykke. :whogives:

Det ville være langt federe med et topic omhandlende Snifning af MDMA. Det kan man da bruge til noget fornuftigt, i stedet for.

Her er en rigtig god en:

Blæste Nicho skrev:
De virker sgu uanset hvad.. men det gør fucking nas i næsen, og farvestoffet får dine næsebor til at se ret fucked ud.. sidste weekend var jeg blå i begge næsebor fra fredag-søndag... Desuden er rusen langt kortere når man sniffer, men hvis man laver 1 bane med 2 kix i er det sindssygt intensivt i 15-20 minutter

Jeps, det må være virkelig fedt at sniffe 2 ukendte mængder af noget der sikkert indeholder MDMA, men sagtens også kan indholde andre stoffer, som i kombination med hinanden ikke er særlig sunde for psyken. Det ville jo nok være rigtig træls, at sniffe en 2c-t-7 pille, eller 2 af dem.
Eller sidde og sniffe DOB piller.

Der er en mere:

crashbr skrev:
min pesonlige erfaring er at når man sniffer kiks virker de på en helt anden måde end når man spiser dem så personligt kan jeg godt lide at starte ud med at spise 3-4 stk og så sniffe en der er blandet op med amf så får jeg en dejlig start på en ros.. og det med at vente en halv time på mig er alle kiks sniger de tager normalt op til 2timer før de virker Smile

Gider ikke sige andet end:

Tillykke med det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]