Resist skrev:
Lilleso skrev:
Syn|tese skrev:
@MethylOle : nej, det kan jeg ikke bare lade være med, da jeg som moderator her på forummet er interesseret i at der ikke går for meget kix i den herinde!
Er der en speciel årsag til at der ikke må gå for meget kix i den? Tænker her mest på juridiske problemer af en art.
Fordi vi er fucking trætte at at høre på hvor mange piller i kan æde på en gang, og hvorfor de ik virker mere bare fordi i spiser dem 2 gange i ugen.

Jamen de er da vildt seje, kikseklapper er de sejeste narkomaner der findes. De ser ikke noget, de hører ikke noget, de er i en tilstand af lykke.
Det ville være langt federe med et topic omhandlende Snifning af MDMA. Det kan man da bruge til noget fornuftigt, i stedet for.
Her er en rigtig god en:
Blæste Nicho skrev:
De virker sgu uanset hvad.. men det gør fucking nas i næsen, og farvestoffet får dine næsebor til at se ret fucked ud.. sidste weekend var jeg blå i begge næsebor fra fredag-søndag... Desuden er rusen langt kortere når man sniffer, men hvis man laver 1 bane med 2 kix i er det sindssygt intensivt i 15-20 minutter
Jeps, det må være virkelig fedt at sniffe 2 ukendte mængder af noget der sikkert indeholder MDMA, men sagtens også kan indholde andre stoffer, som i kombination med hinanden ikke er særlig sunde for psyken. Det ville jo nok være rigtig træls, at sniffe en 2c-t-7 pille, eller 2 af dem.
Eller sidde og sniffe DOB piller.
Der er en mere:
crashbr skrev:
min pesonlige erfaring er at når man sniffer kiks virker de på en helt anden måde end når man spiser dem så personligt kan jeg godt lide at starte ud med at spise 3-4 stk og så sniffe en der er blandet op med amf så får jeg en dejlig start på en ros.. og det med at vente en halv time på mig er alle kiks sniger de tager normalt op til 2timer før de virker Smile
Gider ikke sige andet end:
Tillykke med det.