har altid taget 2cb oven paa et par oel, saadan helt uplanlagt og impulsivt, og fik saa mulighed for her d. 1 maj at tage det uden bajere (startede mildt paa en 12 mg og rykkede saa videre senere hen til de 70-80, alt sammen op i tuden)
da vi startede med en 12 mg ved antifascistisk scene kunne jeg kun sidde og stene, ingen renden rundt og fyrer den max som jeg plejer paa den dose (med bajere off coarse). senere da vi kom hjem og sniffede de 70-80 kunne jeg ikke goere andet end sidde og foelge med boelgerne i min krop. var slet ikke udkommunikerende eller aktiv som jeg plejer paa 2cb, sad bare og grinte lidt og saa loftet smelte ned paa mine venner der langsomt synkede ned i gulvet. alt derefter er lidt sloeret, noget med gyldent spherisk lys og min krop der eksplodere i farver. husker da jeg kom tilbage fra b-hullet stod jeg med et mannequin ben i haanden og gentog for mig selv "hvad var det, hvad var det, hvad var det?" mine kammerater siger jeg bare har siddet og "boblet", sagt underlige lyde og grint, indtil jeg pludselig rejste mig op og tog mannequin benet fra min kammerat.
ret stenet trip, i forhold til at jeg plejer at vaere vildt aktiv og loebe rundt paa de doser, med oel oven i vel og maerke, saa min tanke er at 2cb boer tages med en ansvarsfuld maengde genstande oven i hatten. nogle der vil give mig ret?
|