Hej alle psy folk jeg har lige et spørgsmål vedrørende strattera ..
Jeg har fået strattera i ca. 3 måneder, i starten fik jeg det rigtig godt af det men efter en måneds tid begyndte jeg at gå og ha` det underligt hele tiden jeg var så dum ikke at kunne se at det var medicinens skyld .. nå men jeg har så glemt at tage et i et par dage nu og føler mig for første gang i lang tid at jeg har det godt og normalt ,men mine forældre har så tvunget mig til at tage den igen idag fordi de siger det kan være farligt bare at stoppe brat med den .. da jeg så tog den idag(nogle timer siden)er jeg begyndt at få det mærkeligt på samme måde , en rigtig grim følelse
Så nu er jeg sikker på at det er medicinen der gør jeg har haft det mærkeligt
Det er dejligt at vide at det ikke var noget med en selv ..
Nå men jeg vil rigtig gerne slippe for at tage den mere..
Så er der nogle herinde der ved om det kan være farligt bare at stoppe med at tage den skal man trappes ligeså stille ned ..
Jeg ved godt det egenligt er noget jeg skulle snakke med min psykiater(som der udskriver det) om men jeg skal først ud til ham om nogle uger og han tager aldrig telefonen ..
Efter jeg har opdaget hvordan det er at være normal igen , vil jeg faktisk næsten gøre alt for ikke at skulle tage det imorgen igen .. og for altid ..
Håber nogle ved noget om det, for mine forældre ved ikke særligt meget om medicinen så ved ikke om jeg skal tro på at det er farligt bare sådan at stoppe fra den ene dag til den anden ..
Kærlig Hilsen Jonatan ..