Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 07:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: HR Artikel
Insane psychedelia user!

Hmm.. I er åbenbart alle sammen positive overfor idéen. Kan i huske den gang chili lavede en artikel omkring DXM og efedrin. Den skabte ret meget medie opmærksomhed. Hvis nu psychedelia.dk igen kommer op i media'erne, tror i så ikke regeringen føler sig tvunget til at lukket siden for good?!

Jeg tror vi vil fortryde at vi tiltrækker sig opmærksomhed!, men ok. Jeg har flertallet imod mig!

Jeg tror bare ikke det vil ændre en skid ved den danske narkopolitik, men derimod ødelægge psychedelia.dk!

Behøvede man at nævne psychedelia.dk i chili?

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg kunne godt tænke mig at deltrage i en HR artikkel, og også helst anonym/under nick.

men hvis dem der nu udtaler sig i artiklen, husker at fortælle at psy.dk FAKTISK er en HR side, og hvis Chilli også interviewede nogle fra trancetunnel.dk og andre HR sider/forums, så ville vi nok ikke blibe opfattet så negativt.

men at håbe på, på nogen måde, at ændre den danske narkolovgivning, er spild af tid---- tyror jeg

desuden er det jo ikke sikkert at det er smart at pisse fyrre som MDM@ af..... Jensus.... de kan jo få dårlige ideer!

Junior medlem

Hej igen,

Alle der har reel erfaring med HR bedes at skrive til mig på vszulc@mail.dk

Som sagt så er der ingen grund til at nævne psy.dk i artikelen, medmindre i da gerne ser flere mennesker henvende sig ang. oplysnineg om HR.

Men igen, det er helt op til jer.
Angående medieopmærksomhed, så er der da en del ting her der langtfra ville se godt ud i BT, men et direkte forbud kan jeg ikke se ske. Ytringsfrihed og den slags.

Hvis det skulle ske kan man altid flytte siden til en udenlandsk server.

Det eneste problem jeg kan se er at politiet bliver endnu mere opmærksom på jer, og de mennesker der poster her.

Igen, medmindre i ligefrem ønsker det, ser jeg ingen grund til at nævne psy.dk mednavns nævnelse [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

jeg vil sige at det helt klart er admins beslutning o [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]m psy skal nævnes! admins og ingen andres, dette er ikke et demokrati

Insane psychedelia user!

Hva' bli'r det så? Skal psychedelia.dk nævnes?!

/Me skal til at holde øje med chili-bladene, skal nå at brænde samtlige blade før mit gym. læser om psychedelia.dk [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg vil på ingen måde rette personlige skyts, men det ER jo tidligere set, at journalister kan twiste, fordreje selektivere og "modificere" sandheden, så selv Steven Spielberg ville blegne!

Men hvis artiklen blev "godkendt" af en HR-kvalificeret person herfra, før den egentlige publicering, kunne det da kun blive god omtale :-)

Var det ikke Chili der bragte en opskrift på ekstraktion af kodein fra kodimagnyler, hvor man desværre endte op med ASA i stedet for kodein??? Det var oppe at vende herinde for ca. 1½ års tid siden(?).

Insane psychedelia user!

Jo!

Moderator
Brugeravatar

Det siger jo en hel del!!!
Skurken vil tilsyneladende heller ikke frem med sit navn...kan det mon tænkes at det er Chilis narkointeresserede, weekendnarkomanistiske journalist, der igen spiller op til bal?
Det ville da være rart at vide!

Junior medlem

Jeg stod oprindeligt for den artikel.
Uheldigvis blev den ene halvdel lavet fuldstændig om uden mit vidende da jeg var ude og rejse, den halvdel blev skrevet af en anden skribent der ja, fuldstændig fuckede det op...

Moderator
Brugeravatar

Sørgeligt [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Nu kender jeg jo ikke rigtig dit niveau for HR-viden, men bare det, at du som Chili-skribent selv siger at resultatet er fucked up, kunne jo godt tyde på, at det reelt *er* noget crap!

Du havde tænkt dig at lave en HR artikel...men ikke nødvendigvis tænkt dig, at nævne psychedelia.dk...fedt nok, så har tramperne lært et nyt, flot ord, men de skulle jo gerne kunne følge op og søge info om HR i fremtiden - men hvorhenne???

Medlem

Geografisk sted: Farum !
Jeg holder på ikke at nævne psychedelia.dk i artiklen. Hvad skulle alle de der kix'e brianer også herinde hvis de har lært om harmreduction og alligevel ikke tager andet end ecstacy så er det vel nok ikke ??? Man må jo også regne med at man spreder informationen om HR til sine venner/veninder der også tager stoffer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]