Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
Hey.. forleden dag prøvede jeg en lille smule ketamin for første gang..

Det var en helt ubeeskrivelig oplevelse.. men noget jeg lagde meeeget mærke til var, at musikken gik enormt langsomt.. som om den havde mistet 10-15 kick slag i minuttet.. og det var som om musikken var mere opdelt end normalt.. altså jeg kunne hører hver enkel lyd i nummeret meget tydeligt.. og hele musikken virkede ret kedeligt.. selv numre jeg normalt synes er enormt fede og spændende pga af deres lyde..

nogen der har prøvet det samme? her tænker jeg specielt på at det gik meget langsomt..

Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
NatteSkygge skrev:
Hey.. forleden dag prøvede jeg en lille smule ketamin for første gang..

Det var en helt ubeeskrivelig oplevelse.. men noget jeg lagde meeeget mærke til var, at musikken gik enormt langsomt.. som om den havde mistet 10-15 kick slag i minuttet.. og det var som om musikken var mere opdelt end normalt.. altså jeg kunne hører hver enkel lyd i nummeret meget tydeligt.. og hele musikken virkede ret kedeligt.. selv numre jeg normalt synes er enormt fede og spændende pga af deres lyde..

nogen der har prøvet det samme? her tænker jeg specielt på at det gik meget langsomt..

Det har jeg også ofte oplevet, synes ofte alt går langsomt på keta, har enda oplevet at jeg følte jeg kunne stoppe tiden, så langsomt gik det.

Læs evt.:
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... ew&id=1060

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Jeg synes heller ikke at musik altid lyder godt på ketamin.

Titel:
Dedikeret medlem

På små mængder keta synes jeg, at musikoplevelsen kan være virkelig fed. På større mængder kan jeg slet ikke forstå musikken. Nogle instrumenter forsvinder osv. Det er meget mystisk.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
yeah.. det der med tiden havde jeg også.. som om at 1 sekund for mig var 2 sekunder for resten af verdenen :p det var ret spøjst :p

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg synes ligeledes musikken bliver for "nøgen" eller for "let-gennemskuelig" på ketamin. Den bliver nærmest brudt ned i bitte små stykker, og udlagt for øret som enormt primitiv.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

...

Senest rettet af Dekadenz 27 nov 2007 22:52, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har kun prøvet ketamin en enkelt gang, så jeg ved ikke om det er symptomatisk for stoffets indvirkning, men jeg har ihvertfald også oplevet at musikken blev helt skåret i stykker, lyde forsvandt og havde sådan en underlig, nærmest metallisk klang, hvis det giver mening? Altså med andre mere traditionelle psykedelika når musikken dybere ind i een, end på ketamin hvor det preller lidt af.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Prøvede ketamin for første gang her i forrig weekenden, hvor mig og et par kammerater havde taget på "pre roskilde camping" Over på noget der hedder "Bognæs" Tæt ved Holbæk

Den første aften på ketamin hørte vi masser musik, fra techno til rap. Og må indrømme musiken fangede mig slet ikke lige så meget som den plejer at gøre, når jeg tripper andre drugs. Synes ofte musiken blev for langsom, og at det blev for forvirende til tider..

Det hele blev dog gjordt meget bedre på 2 dagen, hvor vi kastede os ud i at blande ketaminen med 2cb og så insufler, det blev uden tvivl mit bedste trip so far (Er stadig halv ny) Ingen musik, og alene ude i skoven med sine gode kammerater. Der var totalt hyggeligt at gå igennem skoven, op og ned af bakerne, og til sidst se den smukke solnedgang :D (Trip rapport inc.!)

Anyways kan kun begræfte din menning on musikken :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jep, jeg har sådan et plugin til winamp, hvor man kan skrue på tempoet, som man har lyst til. På ketamin ender jeg med at skrue op, så musikken spiller måske 4-5 gange normal hastighed, det kan slet ikke gå hurtigt nok... og hvis jeg så sætter tempoet ned, føles/lyder det, som om det går åndssvagt langsomt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]