Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hey...

jeg går lidt rundt med den tanke at begynde at ta steroider men så er der det problem at jeg er meget glad for stoffer... ved generalt at man ik skal ta speed coke ecstacy osv. på grund at sin hjerte rytme går amok når man tar stoffer og sit hjerte vil vokse men hvordan ligger det til med psychedeliske stoffer mediciner og hash... ved ik om det er det rigtige sted at spørge og ved godt det her inde ik er til diskusion om steroider men ved ik hvor jeg ellers skal forhøre mig

på forhånd tak

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
smukkeper skrev:
hey...

jeg går lidt rundt med den tanke at begynde at ta steroider

Hvis jeg var dig, ville jeg nøjes med at lege med TANKEN. Du skal også bare ud og købe nyt tøj.... Og så kan du kun få sådan nogle grimme fleece-trøjer hvor der står XXXXXXXXXXXL, eller noget.....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
måske købe nogle skulderpuder, sætte noget rudbrød under armene osv osv.. 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
De fleste her inde ved hvilke stoffer der øger puls og kropstemperatur, eller kan hurtigt finde svaret. :idea:

fx for 2c-e

http://www.erowid.org/chemicals/2ce/2ce_effects.shtml

NEUTRAL
general change in consciousness (as with most psychoactives)
pupil dilation
difficulty focusing, restlessness
change in perception of time
slight increase in body temperature
slight increase in heart rate

Jeg ved dog ingen ting om steroider, og slet ikke hvordan steroider påvirker psyken. Jeg har heller ingen ide om hvad der sker hvis man blander krudt og stoffer generalt.
Så med mindre du kan finde info på hvordan steroider påvirker din psyke og din krop, ville jeg ikke anbefalde at kaste sig ud i stoffer og krudt på samme tid.

I det hele taget synes jeg ikke folk skal tage krudt, men det er en anden side af sagen.

Som du nok kan høre, er de fleste her inde ikke så glade for krudt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Du kan da se på nogle af de kæmpe steroide pumpede typer at det ikke er særlig sundt.. hverken at blande eller "kun" tage steroider.. mange blir totalt let aggressive.. men der findes selvfølgelig også dem som kan styre det (og det er jo kun godt)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Hans Nissen skrev:
Du kan da se på nogle af de kæmpe steroide pumpede typer at det ikke er særlig sundt.. hverken at blande eller "kun" tage steroider.. mange blir totalt let aggressive.. men der findes selvfølgelig også dem som kan styre det (og det er jo kun godt)

Før jeg vidste noget om stoffer, var min holdning at stoffer var noget man skulle holde sig langt fra. Efterhånden jeg så fundet ud af at et trip i "ny og næ" godt kan gå an, hvis du forstår hvad jeg mener.

Med det i baghoved gider jeg ikke at være den store fortaler mod krudt, uden jeg reelt ved noget om det.

Slet ikke når jeg tenker på, hvor meget jeg hader når folk udtaler sig meget negativt om stoffer uden at de reelt ved noget om emnet.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Svjh øger de fleste stoffer kropstemperaturen en lille smule. Men det gider jeg ikke finde for dig, du kan selv kigge dig lidt omkring på Erowid.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvis det kun er en steroide kur du gerne vil tage og du på forhånd ingen
hjerte problemer har, så vil der nok intet ske hvis du tog et psykedelisk trip
eller to. Amfetamin, Kokain og ecstasy håber jeg du holder dig langt væk
fra mens du er på kuren, da det sikkert er noge vandophobende steroider du tager
og det vil så medfølge at du mister et par kilo eller 3 på sådan en burner nat.

Titel: ..
Medlem

Ja vil også fra råde dig at tage stoffer mens du er på det. Der imod kan hash være en god ting under en kur. Til at få dig til at slappe af og ikke være så aggresiv + din muskler regenerere hurtigere hvis du har røget.

Titel: Re: ..
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
bass-34 skrev:
Ja vil også fra råde dig at tage stoffer mens du er på det. Der imod kan hash være en god ting under en kur. Til at få dig til at slappe af og ikke være så aggresiv + din muskler regenerere hurtigere hvis du har røget.

Husk, dette er ikke en opfordring til at sidde og ryge den fede 24/7.

Titel:
Jeg har en ven som har været på 3 kure.

Og han har givet den gas med amf og e hver weekend.

Han blev da også rimelig hurtig sur.

Kan ikke anbefale det!

Medlem

Citat:
Husk, dette er ikke en opfordring til at sidde og ryge den fede 24/7.

nej selvfølgelig ikke, alt med måde:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
bass-34 skrev:

Jeg vil gerne lige have det her bekræftet. genererer mine muskler sig hurtigere når jeg har røget? :D Det vil altså sige at når jeg har trænet skal jeg puffe en pind i stedet for at spise proteinrigt? :D please sig det er sådan

Dedikeret medlem

the-red-pill skrev:
bass-34 skrev:

Jeg vil gerne lige have det her bekræftet. genererer mine muskler sig hurtigere når jeg har røget? :D Det vil altså sige at når jeg har trænet skal jeg puffe en pind i stedet for at spise proteinrigt? :D please sig det er sådan

Nej det er ikke sådan, hvis i gerne vil være stærke så synes jeg sku det er set at den bedste måde er den naturlige...

Det jeg ved om steroider er at det indeholder en del testosteron. Din krop vil derefter prøve at udligne dette tilsvarende for dens østrogenniveau...

Titel:
Dedikeret medlem

Har du en kilde bass-34? Jeg må indrømme at jeg er ret tvivlende over for det...

Medlem

Ja det var ikke helt rigtigt skrevet,
Det jeg mente var, når du har røget slapper din krop jo ofte mere af, og når din krop slapper af så regenere dine muskler hurtigere, og vokser mere.

Ska jeg finde kilde?

Dedikeret medlem

bass-34 skrev:
Ja det var ikke helt rigtigt skrevet,
Det jeg mente var, når du har røget slapper din krop jo ofte mere af, og når din krop slapper af så regenere dine muskler hurtigere, og vokser mere.

Ska jeg finde kilde?

Næh, det du skriver er jo logisk nok. Hvis man slapper af er det jo der ens muskler har tid til restitution så det logisk nok. Man skal så huske den sunde kost for at give den gode muligheder for det og så huske at muskler restituerer bedst i søvn...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Det behøver du ikke at besvære dig med, for tråden er nu lukket fordi den er faldet for det uskrevne lamhedskriterium.

Kh S

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Per tjek din PM.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]