Hej
Jeg ved ikke om det her er det rigtige sted at skrive det her, but here it goes.
Jeg havde ikke i lang tid indtaget noget stof ud over at ryge min daglige fed. Jeg har tidligere i mit liv taget mange forskellige slags stoffer og psycedelica i rigelige mængder.
Jeg faldt over noget på nettet der hedder "Trip2Night", som skulle være et lovligt alternativ til MDMA. (noget urte-shit)
Jeg tænkte at det da kunne være sjovt at prøve.
Jeg læste en masse om det, raporter og andet, og besluttede mig for at prøve at bestille noget af det bare for sjov. Jeg havde ikke den store forventning eller noget. Raporterne variede meget fra "ingen virking" til "NØØØØØJ DET VAR VILDT"-agtigt.
Jeg delte det op i de anbefalede "portioner", og opløste det i saft. Jeg indtog vel ca. 4 portioner i alt. (startede med 1, ventede 1 time... ingenting... så en mere osv.) Den eneste følelse jeg fik den dag, var en følelese af, at alting var en *lille* smule mere intenst end normalt, sansynligvis placebo. Alt i alt var det bare en helt almindelig kedelig lørdag eftermiddag hvor kæresten (egentlig kone, men kæreste lyder bedre) og jeg begge sad i sofaen og stenede med vores bærbare. Kedeligt. Ingen nævneværdig effekt overhovedet.
Vi dyrkede sex om aftenen og eneste forskel fra normalt, var at det var meget svært for mig at opnå klimaks. Det var som om den kropslige følelse var stærkt afskåret (den sideeffekt er der til dels stadig!)
Men de næste to dage havde jeg det virkelig underligt!
Det var som om min balance skiftede rundt i min krop hele tiden, men uden at jeg væltede rundt fysisk. Det var bare sådan en ubehagelig fornemmelse.Mit syn var en smule forsinket,og jeg kunne ikke få min hjerne til at tænke klart. Jeg kunne kigge og høre på ting uden at opfatte en brik overhovedet. Helt indtil tirsdag morgen var jeg helt tom i låget. Kunne bare sidde og stirre blankt på ingenting i lang tid... Jeg var nød til at tage hjem fra arbejde mandag, fordi jeg ikke kunne fungere ordentligt i hovedet. Det var ikke spor sjovt når det kun er bivirkninger og ingen effekt!
Jeg har da også haft eftervirkinger i flere dage, når jeg har indtaget meget mdma, amf, coke eller andet. Specielt Salvia gav tanker i mange dage. Men det har aldrig været ubehageligt (kun amf-nedtur). Bare sådan en slags eftertrip. Men så har det været det værd... fordi man har haft et fedt trip.... det her sucks bare... BIG time
Grunden til at jeg skriver dette er for at informere andre om at "Trip2Night" er et rip-off der ikke virker for en skid, ud over at man får det underligt i dagevis. Der er ikke den fjerneste sammenligning med et trip, for slet ikke at tale om MDMA. Så kunne jeg lære det åbenbart. Det er ikke 5 øre værd i mine øjne. Lad jer ikke nare af såkaldte fede "tripraporter" fra brugere af trip2night... det er FAKE!
Nu har jeg så bestilt nogen piperaziner istedet. (yeah yeah... i know)
Så inden for de næste par uger afprøver jeg både BZP, TFMPP, meOPP, mCPP og pFPP. Jeg regner ikke med et MDMA-trip,men alt efter hvad jeg har hørt og læst, får man dog et ret fedt trip ud af det, hvis man ikke er en af de uheldige der får migrene. Jeg vil prøve at mixe dem på forskellig måde og se hvordan det virker. Rene MDMA-krystaller "indsamler" jeg på sommerens festivaller rundt omkring i europa,da jeg ikke har kontakter herhjemme. Så indtil da må jeg "nøjes" hehe...
Hvis andre har erfaringer med Trip2night så skriv endelig... Og det samme med piperazinerne. Det er ikke meget der står om dem her på psychedelia.
Måske jeg skal lave nogen tripraporter når jeg kommer så langt?
|