Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Moowgli skrev:
Du er simpelthen ligeglad med at hr. og fru. Danmark tror at alle der ryger hash er psykopater på døds-narko? Det tror jeg simpelthen ikke på.

.

-Det er faktisk ikke min opfattelse at hr og fru dk, opfatter hash sådan generelt- nu jeg tænker over det har jeg ikke hørt nogen snakke dårligt om cannabis i laaang tid... Måske jeg ikke kommer meget ud af min vennekreds=) vennekræs

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
HopIFjorden skrev:
Moowgli skrev:
HopIFjorden skrev:
Fordom ja, men den er da op til flere gange blevet bekræftiget - hormoner og unge mænd kan godt give uheldige udslag, og gør det ofte...

Indvandre og natteliv kan give uheldige udslag, og gør det ofte, men det retfærdiggør ikke fordømmende udsagn.

Jeg forstår selvfølgelig godt din (i min koger har jeg glemt ordet) ved at han ønsker viden om steroider, men jeg er heller ikke beretiget til at fordømme en indvandrer der ønsker viden om IN's åbningstider bare fordi jeg har oplevet problemer med "folk som ham" før.

Nej, men det er sgu da dokumenteret at hormoner har diverse sideeffekter, der iblandt kortere lunte og arighed.... evt impotens - hvilket jeg også ville være arrig over, hvis det ramte mig... Derfor kan man godt tildels konkludere....

Vilde sammenligninger du har ellers=) in's åbningstider og hormon kure..

Jeg vil under ingen omstændigheder argumentere for at steroider er en fed ting, og jeg skæver da også til hormon-gutterne når de kommer prustende med onde attituder, ingen uenighed dér. Syntes dog det virker lidt sært at du ikke kan se paralellen mellem narko og steroider ift. vold...-hvis der virkelig er noget der kan gøre folk åndsvage og voldelige er det da en god cocktail af benzo'er, alkohol og særligt amf el. coke.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
til Mowgli: du kan ikke sammenligne fordomme mod indvandrere med fordomme mod big-badass steroidegnaskere. dels fordi indvandreren tilfældigvis er indvandrer og ikke har valgt det selv, hvorimod steroide-brian 100% selv har valgt at tage steroider - derudfra kan du drage en del viden om denne persons værdigrundlag, og derved også personlighedstræk.

dertil kommer, at folk på så kraftige hormontilskud ud over kropsmæssigt også ændrer sig personligt. vi er blot mennesker af kød og blod og hormoner som testoteron i for kraftige mængder VIL ændre på din personlighed.
man skal tænke på at kønshormonerne som bliver styret af henholdsvis X- og Y-kromosomet, hvadenten man er mand eller kvinde, også er hvad der udgør forskellene i mændenes 'maskuline' tankegang og måde at være på imod kvindes ligeså feminine.

derfor kan man med rette tillade sig at foragte en person der enten er villig til at tage steroider for sin egen forfængeligheds skyld, eller allerede har bevæget sig forbi point of no return. det er i mine øjne lig med en svag personlighed/vilje, nogen forkerte værdigrundlag og syn på verden som sådan. dermed ikke sagt at personen er ond eller ikke er et godt menneske. bare forkastelig og ynkelig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Neglen skrev:
HopIFjorden skrev:
Moowgli skrev:
HopIFjorden skrev:
Fordom ja, men den er da op til flere gange blevet bekræftiget - hormoner og unge mænd kan godt give uheldige udslag, og gør det ofte...

Indvandre og natteliv kan give uheldige udslag, og gør det ofte, men det retfærdiggør ikke fordømmende udsagn.

Jeg forstår selvfølgelig godt din (i min koger har jeg glemt ordet) ved at han ønsker viden om steroider, men jeg er heller ikke beretiget til at fordømme en indvandrer der ønsker viden om IN's åbningstider bare fordi jeg har oplevet problemer med "folk som ham" før.

Nej, men det er sgu da dokumenteret at hormoner har diverse sideeffekter, der iblandt kortere lunte og arighed.... evt impotens - hvilket jeg også ville være arrig over, hvis det ramte mig... Derfor kan man godt tildels konkludere....

Jeg vil under ingen omstændigheder argumentere for at steroider er en fed ting, og jeg skæver da også til hormon-gutterne når de kommer prustende med onde attituder, ingen uenighed dér. Syntes dog det virker lidt sært at du ikke kan se paralellen mellem narko og steroider ift. vold...-hvis der virkelig er noget der kan gøre folk åndsvage og voldelige er det da en god cocktail af benzo'er, alkohol og særligt amf el. coke.

Hvor har jeg skrevet at jeg ikke kan se parralellen?? La' vær' at lægge ord i min mund... Desuden opfører folk sig ikke sådan i min vennekreds, selvom de indtager amf, alkohol og bensoer....

-Men ok, har da ofte set det andre steder...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
Moowgli skrev:
Rootbum skrev:
..bla bla bla..Hvis DU føler dig stødt over det, så tænkt dig lige om en ekstra gang... bla bla bla..

Taler du til mig? for så foreslår jeg at du læser mine indlæg igennem igen.

Nej det var ikke møntet på nogen bestemt... bare sådan talt ud i luften... men hvis du faktisk føler dig stødt, ser du måske dig selv som steroidevrag? (ej, just kidding) Det kan jeg af gode grunde ikke gøre, for jeg kender dig ikke. Så jeg er ikke ude på at fornærme dig personligt.

Titel:
Medlem

Ganja-Man skrev:
til Mowgli: bla bla..
derfor kan man med rette tillade sig at foragte en person der enten er villig til at tage steroider for sin egen forfængeligheds skyld, eller allerede har bevæget sig forbi point of no return. det er i mine øjne lig med en svag personlighed/vilje, nogen forkerte værdigrundlag og syn på verden som sådan. dermed ikke sagt at personen er ond eller ikke er et godt menneske. bare forkastelig og ynkelig.

Der er nogen gode passager i dit indlæg og du har også lidt ret i det du siger, dog er det jeg har quotet lidt ved siden af hvis du spørger mig. At folk vælger at dope sig med steroider er i mine øjne også dumt, men ikke noget med svage person, forkasteligt eller ynkeligt. Synes virkelig det er overraskende at folk herinde kan udtale sådanne ting bare fordi at i ikke finder lige netop dette dope interresant, det sidestiller virkelig folks holdninger med noget der kunne have været sagt af Karina90 ( dog uden Arto-sproget).

Titel:
Medlem

Moowgli skrev:
Ganja-Man skrev:
til Mowgli: bla bla..

Der er nogen gode passager i dit indlæg og du har også lidt ret i det du siger, dog er det jeg har quotet lidt ved siden af hvis du spørger mig. At folk vælger at dope sig med steroider er i mine øjne også dumt, men ikke noget med svage person, forkasteligt eller ynkeligt. Synes virkelig det er overraskende at folk herinde kan udtale sådanne ting bare fordi at i ikke finder lige netop dette dope interresant, det sidestiller virkelig folks holdninger med noget der kunne have været sagt af Karina90 ( dog uden Arto-sproget).

Syntes du strammer den lidt, nu er narko og steroider jo ikke helt i samme boldgade bare fordi begge dele er ulovlige...-det udsagn lyder i endnu højere grad som "Karina90" i mine øre.

Titel:
Medlem

HopIFjorden skrev:
Neglen skrev:
HopIFjorden skrev:
Moowgli skrev:
HopIFjorden skrev:

Hvor har jeg skrevet at jeg ikke kan se parralellen?? La' vær' at lægge ord i min mund... Desuden opfører folk sig ikke sådan i min vennekreds, selvom de indtager amf, alkohol og bensoer....
-Men ok, har da ofte set det andre steder...

Har læst dine posts igennem igen, du har ret, du nævner på intet tidspunkt den parallel (el. mangel herpå)....-stenet, aner ik hvor jeg fik det fra :oops:
Og jeg kan ikke engang undskylde mig med at jeg var påvirket el. noget.....-tsk tsk.
:oops:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]