Moowgli skrev:
HopIFjorden skrev:
Fordom ja, men den er da op til flere gange blevet bekræftiget - hormoner og unge mænd kan godt give uheldige udslag, og gør det ofte...
Indvandre og natteliv kan give uheldige udslag, og gør det ofte, men det retfærdiggør ikke fordømmende udsagn.
Jeg forstår selvfølgelig godt din (i min koger har jeg glemt ordet) ved at han ønsker viden om steroider, men jeg er heller ikke beretiget til at fordømme en indvandrer der ønsker viden om IN's åbningstider bare fordi jeg har oplevet problemer med "folk som ham" før.
Nej, men det er sgu da dokumenteret at hormoner har diverse sideeffekter, der iblandt kortere lunte og arighed.... evt impotens - hvilket jeg også ville være arrig over, hvis det ramte mig... Derfor kan man godt tildels konkludere....
Vilde sammenligninger du har ellers=) in's åbningstider og hormon kure..
Jeg vil under ingen omstændigheder argumentere for at steroider er en fed ting, og jeg skæver da også til hormon-gutterne når de kommer prustende med onde attituder, ingen uenighed dér. Syntes dog det virker lidt sært at du ikke kan se paralellen mellem narko og steroider ift. vold...-hvis der virkelig er noget der kan gøre folk åndsvage og voldelige er det da en god cocktail af benzo'er, alkohol og særligt amf el. coke.