Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde Syd
Hej Alle...

Jeg står foran mit første DXM trip her i aften...

Jeg får noget Astma / Allergi- medicin der hedder "Singulair", vil det give problemer?
Jeg har prøvet mediccinkombination.dk, uden held.

På forhånd tak, og fortsat god weekend :)

Mvh. Pro-Psy

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Pro-psy skrev:
Hej Alle...

Jeg står foran mit første DXM trip her i aften...

Jeg får noget Astma / Allergi- medicin der hedder "Singulair", vil det give problemer?
Jeg har prøvet mediccinkombination.dk, uden held.

På forhånd tak, og fortsat god weekend :)

Mvh. Pro-Psy

Så vidt jeg kan se er der ikke nogen specielle risici for interaktioner mellem de to. :) Go' stil at du spørger herinde om den slags istedet for bare at kaste dig ud i det.
Du har formentlig læst en masse om DXM på forhånd, men jeg vil lige fremhæve det fornuftige i at tage en ganske lav dosis første gang for at sikre sig at man ikke hører til de cirka 7% af befolkningen som metaboliserer og tolererer stoffet meget dårligt.

Titel:
Flueknepper kongen

Begge har en vis dopaminerg aktivitet. Jeg ville sænke dosen af DXM bare en lille smule, men det burde ikke gøre det store!

Held og lykke med det, mester!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har læst en hel masse og starter blidt ud med ca. 5-6 tabletter (150-180 mg).

Mange tak til to af boardets absolutte eksperter... :wink:

(iøvrigt en ekstra tak til Levose for den fantastiske DXM FAQ, virkelig et flot stykke arbejde.)

Go´ vind...

Titel:
Dedikeret medlem

Pro-psy skrev:
(iøvrigt en ekstra tak til Levose for den fantastiske DXM FAQ, virkelig et flot stykke arbejde.)

Gider du at smide et link til den? Er aldrig stødt på den - jaja, den er sikkert til at finde men så synes jeg at jeg burde have fundet den osv osv...

God tur til dig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
Ayers Rock skrev:
Pro-psy skrev:

Gider du at smide et link til den? Er aldrig stødt på den - jaja, den er sikkert til at finde men så synes jeg at jeg burde have fundet den osv osv...

God tur til dig.

http://veracis.org/dxm_oss.html tror det er den der bliver snakket om

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jay skrev:
Ayers Rock skrev:
Pro-psy skrev:

God tur til dig.

http://veracis.org/dxm_oss.html tror det er den der bliver snakket om

Det er lige præcis den der... Skulle hilse og sige det DXM er noget der virker... :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Nu skal jeg ikke komme til at lyde klogere end jeg er, men ville bare lige gøre dig opmærksom på at Dxm ved større doser kan gi en fornemmelse af at man ikke trækker vejret, jeg ved dog ikke om man bare føler at man ikke kan eller om ens "vejr-trækinings-evne" faktisk bliver nedsat.
Jeg ved ikke om astma og det er en god idé, så det kunne jo måske være en god idé at undersøge det ?

Mvh. jonatan

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Sayeh skrev:
Nu skal jeg ikke komme til at lyde klogere end jeg er, men ville bare lige gøre dig opmærksom på at Dxm ved større doser kan gi en fornemmelse af at man ikke trækker vejret, jeg ved dog ikke om man bare føler at man ikke kan eller om ens "vejr-trækinings-evne" faktisk bliver nedsat.
Jeg ved ikke om astma og det er en god idé, så det kunne jo måske være en god idé at undersøge det ?

Mvh. jonatan

Nu er det en meget mild form for astma jeg har, og pillerne er egentlig mest mod noget allergi. Men tak for den venlige tanke :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]