Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Flueknepper kongen

Xtreme skrev:
Don't worry, har ingen intentioner om at indtage 100mg oxy :D

Men synes sku det er lidt voldsomt at der findes 80mg's piller, hvis nu en newbe får fat i sådan et par stykker :wink:

Well, de er jo beregnet til meget opioidtolerante patienter...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hemmelig destination
da Xtreme åd de 20 mg oxycontin var jeg med... inden jeg tog over til ham tog jeg lii en ordentlig sniffer af noget okay amf til at klare mig på cykkel turen derover... og jah well der gik omkring en 1 alt i alt inden vi tog pillerne efter jeg havde sniffet ... men da vi havde ædt dem så gik der noget tid så tog jeg 10 mg mere (altså så jeg havde ædt 30 mg i alt)

der hvor jeg vil hen med det her er at jeg synes man får en behagelig rus, man slapper TOTALT af i kroppen... ens muskler afspændes og ens hjerne aktivitet og tankegang går meget langt ned, derfor det er svært at koncentrere sig om 2 ting på en gang. men man blir ikk træt af dem, vi var oppe til over klokke 4 ... man slapper bare af og tåger på den LEDE måde...

efter min mening sq der heller ikke være noget galt i at snuppe 40 mg ... man ska bare tage 20 mg og så vente til det virker og man føler det topper og så kan man altid tage den anden pille og dele op over 2 gange... så får man sig en DEJLIG afslappende rus og så er det fanme godt at sidde og tåge noget fjernsyng ;)

go høst ! :P

Titel:
Insane psychedelia user!

Nu skal man også lige tage i mente, at du havde taget amf inden du to oxycodon. Så de 20 mg har måske ikke virket lige så kraftigt på dig, som på din ven (eller på alle andre).

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
i det hele taget er det dumt at sige at man SAGTENS kan tage noget som helst 20 mg oxycodone er i sig selv en ret hæftigt dosis i mine øjne. folk reagere meget forskelligt på opioder , er nogle der stortset ikke kan tage noget ,selvom det er van til alt muligt andet, og er nogle man bare man pøse på. så pas for guds skyld på med det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hyene>> jah du har ret i noget der...

men er 20 mg virkelig så stor en dosis i sig selv? der var godt nok et tidspunkt hvor jeg sådan synes det var rimlig sjovt at gå (da de første 20 mg toppede helt) og det kørte lidt rundt oveni hovedet men ellers synes jeg sq ikk det virkede af ret meget udover man blot slappede totalt af og blev rimlig meget bedøvet.. og koncentationen sq kun handle om 1 ting ellers så gik det galt :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Treasure skrev:
Nu skal man også lige tage i mente, at du havde taget amf inden du to oxycodon. Så de 20 mg har måske ikke virket lige så kraftigt på dig, som på din ven (eller på alle andre).

Kris, kig lige hvad Treasure skrev :yeah:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Forhelvede jah, har sq læst det :D ..

yes sir, men taget i betraktnin vil den rette dosis så vel ligge omkring 10-20 mg ? eller er det en for høj dosis ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror godt du kan tage 20 - 30mg, men hvis du spørger mig så er 20 max uden at få det dårligt, for mit vedkomne :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

som sagt er der os folk der kan holde til større dosis opiater end andre men vil os sige man ska holde sig på den sikre side og MAX indtage 20 mg (efter nærmere eftertanke)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tja, tolerancen kommer fanme hurtigt, har jeg fundet ud af :D hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]