da Xtreme åd de 20 mg oxycontin var jeg med... inden jeg tog over til ham tog jeg lii en ordentlig sniffer af noget okay amf til at klare mig på cykkel turen derover... og jah well der gik omkring en 1 alt i alt inden vi tog pillerne efter jeg havde sniffet ... men da vi havde ædt dem så gik der noget tid så tog jeg 10 mg mere (altså så jeg havde ædt 30 mg i alt)
der hvor jeg vil hen med det her er at jeg synes man får en behagelig rus, man slapper TOTALT af i kroppen... ens muskler afspændes og ens hjerne aktivitet og tankegang går meget langt ned, derfor det er svært at koncentrere sig om 2 ting på en gang. men man blir ikk træt af dem, vi var oppe til over klokke 4 ... man slapper bare af og tåger på den LEDE måde...
efter min mening sq der heller ikke være noget galt i at snuppe 40 mg ... man ska bare tage 20 mg og så vente til det virker og man føler det topper og så kan man altid tage den anden pille og dele op over 2 gange... så får man sig en DEJLIG afslappende rus og så er det fanme godt at sidde og tåge noget fjernsyng

go høst !