Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
Hej

Jeg har fået anskaffet mig noget methylone i pulverform. (sådan nogle bittesmå brune perler nærmest)

Jeg har prøvet det 2 gange nu.

Første gang vejede jeg 185mg op, og delte derefter på øjemål bunken i to lige store streger.

Jeg insuflerede dem med en halv times mellemrum.

Allerede efter 10-15 minutter efter den første streg kunne jeg mærke en god effekt. Jeg redoserede med 100mg senere også nasalt.

Alt i alt en god oplevelse...

Idag har jeg så prøvet at veje 185mg af, og putte det i en gel-kapsel. Den er indtaget for snart halvanden (1,5) time siden og jeg synes stadig ikke der er nogen synderlig effekt...

Er det normalt??

Jeg mener jeg kan godt regne ud at effekten føles noget mere når man insuflere. Det gør sig vel gældende ved de fleste stoffer... Det var da også en subtil følelse da jeg tog det første gang, men dog klart ingen placebo. Den var god nok.
Men derfra og så til at jeg næsten ikke kan mærke det ved oral indtagelse, det er sku mærkeligt synes jeg. Jeg kan kun mærke det ganske svagt. Jeg sidder faktisk og overvejer om jeg skal insuflere noget bare for at tage skuffelsen.

Men det ved jeg bare ikke om er en god ide. Jeg tager til fullmoon næste uge, og der er det meningen at der skal indtages methylone en enkelt dag, mdma en enkelt dag, og evt. nogle piperaziner en enkelt dag (ellers bliver det methylone - mdma - mehylone -mdma, og maks i 4 dage ud af 8 ). Udelukkende for ikke at tage mdma flere dage i streg. (og så ryge hash for resten)

Jeg tænker at jeg har læst flere steder at tollerans over for methyline kommer forholdsvist hurtigt... men allerede anden gang? Hvis det nu er tilfældet, ville det være super nederen at insuflere mere nu, og så slet ikke kunne mærke det til fullmoon overhovedet måske. Det er netop købt til fullmoon. Ville bare lige teste det først derhjemme i vante rammer.

hmmm....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Er du sikker på at methylonen ikke er cuttet.

Ellers prøv at smag på det. Jeg synes at methylone smager virkelig surt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg er temmelig sikker på at det ikke er cuttet... det ser det for ensartet ud til... ligner kemikalie, og smager meget kemisk..

Har den der lidt søde (lakrids?) agtige lugt over sig som jeg har læst at methylone har...

Og som skrevet. Det virkede 100% iorden da jeg sniffede det

Titel:
Medlem
Brugeravatar

men er der evt. nogen der ved hvordan helt ren methylone i tør form skal se ud?

mdma-krystaller svinger lidt i farven synes jeg fra gennemsigtig til gulligt rosa-agtigt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

erhmmm en lille edit hehe

nu virker det søreme og jeg har ikke indtaget mere som jeg overvejede heldigvis, de er jo bare meningen at det lige skal testkøres.

Jeg mener dog at selvom der virker nu, og føles ligesom da jeg insuflerede det, så er virkningen mere sjov når det sniffes.

Det kommer for langsomt oralt og man mærker næsten ikke at man er påvirket fordi det kommer snigende... lægger egentlig kun mærke til ændringen i min tilstand fordi jeg begynder at få den der "stof-sveder" jeg altid får af stimulanser, og fordi mit sved lugter sødt, og ikke af sved som normalt.

Virkningen sidder mest i kroppen og ikke så meget i hovedet som ved snifningen...

Cuttet?? tror jeg stadig ikke :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

cuttet er det ikke, vil jeg næsten garantere. Har selv prøvet lige nøjagtig den du beskriver, den brune og ligner små fiske æg :) men både mig og mine venner synes ikke det giver synderlig effekt, mens nogle bekendte er vilde med det fordi de virkelig blæser på det, det er et lidt mystisk stof, men ikke noget for mig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Nej det er ikke cuttet. Jeg har prøvet den brune version du taler om, og osse en hvor pulveret er helt hvidt.

Jeg tror det har noget at gøre med, hvad "metal" der er sat på saltet, men er ikke kemiker.

Når man indtager methylon på kapsler kan der godt gå en rund tid før man kommer op. Det går hurtigere hvis man bare opløser skidtet i vand og drikker det(Ja det smager fucker dårligt). Man kan altid redosere med en lille dose på 50mg oralt, da man nogen gange lige har brug for et pounch til at komme op. Det er lige før det er bedre at tage denne dosis remlig hurtigt, end at vente for lang tid.

På roskilde havde jeg en snuff bullet med methylon. Gal de 100kr for kuglen var givet godt ud. 500mg, kunne holde mig blæst en god 10 timer.

Tollerans overfor methylon. Ja Nej. Methylon giver altid en effekt. Har man 5-htp, kan man snildt kører på methylon flere dage i træk uden de store problemer. Doserne man skal bruge, bliver selvfølgelig større og effekten forsvinder hurtigere.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg har også prøvet flere slags, både de brun/gule fiske æg der nemt kan mases til fint brun/gult pulver (ret fedtet) og det helt fine hvide pulver der ligner en fin udgave af flormelis, og det brun/gule har været lige en tand bedre (især nasalt?)

Jeg har aldrig oplevet at det har virket kraftigere nasalt end oralt, men ok, har heller ikke særlig ofte taget meget nasalt, kunne være jeg skulle teste det mere, synes bare det er så besværligt at sniffe så meget, og får man suget for meget igennem er det jo ikke den bedste smag ;)

Jeg har dog oplevet flere gange at effekten har været meget lang tid om at træde ind på nogen (oralt), tror det har noget med kapslerne at gøre? Prøv evt. at hæld det i et glad juice istedet næste gang :)

Men jeg tror bestemt heller ikke det har været cuttet hvis du har fået effekt af en streg på halvdelen af 185mg..

CamelJJ skrev:
Tollerans overfor methylon. Ja Nej. Methylon giver altid en effekt. Har man 5-htp, kan man snildt kører på methylon flere dage i træk uden de store problemer. Doserne man skal bruge, bliver selvfølgelig større og effekten forsvinder hurtigere.

Nu var det jo også virkelig god og ren Methylon du havde dig på roskilde ;)

Men jo, må sige jeg er enig :) Jeg kørte på det i 2 hele døgn uden problemmer :S

Og var ikke engang specielt træt dagen efter :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så er jeg også med på holdet der har prøvet Methylone :-)

Jeg vejede 100mg op og drak i et glas isthe (jeg har naturlig lav tolerance over for det meste af det gode)...

Der gik ca. et kvarter før kroppen gjorde opmærksom på der var noget i gære og efter 45 minutter kunne jeg mærke det uden tvivl.

Jeg forstår godt hvorfor folk sammenligner det med MDMA, jeg manglede kun den helt rigtige blæser og så den der "loved-up" fornemmelse hvor alle mennesker er dejlige; men det er jeg netop det der gør MDMA til mit drug of choice... Men var generelt i meget positivt humør og fik den der dejlige uro i kroppen og mine sanser blev også påvirket (bløde ting blev blødere osv.)... og så havde jeg en helt utrolig fornemmelse i mine fødder - vil ikke sige det kildede; men nærmere "snurrede"... bare på sådan en lækker måde, meget svært at forklare; men dejligt var det..

Jeg redoserede efter et par timer med 50mg og efter yderligere en 1 time fik den lige 50mg mere... synes dog ikke de sidste 50mg gjorde hverken fra eller til :?

Er lidt i tvivl om jeg fik for lidt eller mine forventninger var for høje. Som det er nu ser jeg stoffet som fint til en fest hvor man ikke skal reklamere med at man ikke kun har drukket, for jeg var meget klar i hovedet (i forhold til MDMA fx) og kunne sagtens skjule virkningen hvis det er påkrævet (imodsætning til MDMA) - men synes på nuværende tidspunkt bedre om rusen fra både amf (!) og MDMA...
Jeg havde en (meget) lille smule kæbespændinger og havde virkelig problemer med temperaturen (men det var sindsyg varmt i byen sagde alle, så måske havde det ikke noget med stoffet at gøre) - men dagen efter var det INTET, som afslørede at jeg havde snydt... jeg var lidt træt i kroppen; men havde jo også være oppe til den lyse morgen (vanlig byturstil) og havde fået øl nok tidligere på eftermiddagen, til at føle mig halvfuld...

Iøvrigt havde jeg vist aldrig tidligere oplevet så mange lækre damer i byen; men ved nu ikke om det havde noget at gøre med Methylonen :lol:

Alt det har var i lørdags, altså for en uge siden præcis... hvor længe skal der gå før man kan køre på igen? Jeg sidder nemlig og overvejer at måle fx 150mg op :oops: Eller mister det ikke effekten på sammen måde som hyppig MDMA brug?
Og hvordan redoserer i andre og hvor ofte?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Winta skrev:
Jeg har aldrig oplevet at det har virket kraftigere nasalt end oralt, men ok, har heller ikke særlig ofte taget meget nasalt, kunne være jeg skulle teste det mere, synes bare det er så besværligt at sniffe så meget, og får man suget for meget igennem er det jo ikke den bedste smag ;)

Winta din gøjler :) hemligheden med at sniffe, er netop ikke at sniffe meget på enn gang. Men små doser over flere gange.
lav en 4-5 snitter af 20-30mg, og så gå i gang med stille og roligt at bygge russen op.
At sniffe 100mg+ methylon i one go. Sender 50% ned i mavesækken, eller andre usle steder, som fx ens tunge.

LSDrejø skrev:
Er lidt i tvivl om jeg fik for lidt eller mine forventninger var for høje.

100mg oralt er ikke en stor dose. Du kunne saktens have startet med 150mg+ og være kommet højre op uden problemer.
Methylon er et af de stoffer, hvor man føler, at man tenker klart, men lad dig ikke snyde. Man er fucker påvirket når man er på methylon. At skjule en methylon rus, er mindst lige så svært, som at skjule en Mdma rus.
Det finder man ud af efter man har prøvet stoffet et par gange.
Methylon midster osse lidt af "magien" ved hyppig brug. Men dette mærker man ikke til. Modsat Mdma, så har Methylon en mere holdbar rus. Man kan tage Methylon ret ofte, og stadigvæk få en fed rus.

LSDrejø skrev:

Alt det har var i lørdags, altså for en uge siden præcis... hvor længe skal der gå før man kan køre på igen? Jeg sidder nemlig og overvejer at måle fx 150mg op Eller mister det ikke effekten på sammen måde som hyppig MDMA brug?
Og hvordan redoserer i andre og hvor ofte?

Ligesom med Mdma, kan man osse få en nedtur af et for stort Methylon forbrug(1 gang om ugen+). Det nederen ved denne nedtur, er at den kommer langsomt, så mange ligger ikke mærke til den, før de virklig kommer langt ned. Dog er 5-htp ret effektivt, til at undgå dette.

Mht. til redoserer, så er der en psykisk lov, der gør at man redosere indtil man ikke får mere effekt ud af sine redoseringer.
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg selv, og andre har sagt at vi kun tager en/1/one redosering, før vi gik igang, hvorefter vi sider 10 timer og med 600mg mindre methylon, og er fucker toasted.
Jeg redosere for det meste nasalt, men det er lidt tilfældigt hvad jeg gør fra gang til gang.

Titel:
Methylon Connoisseur

CamelJJ skrev:
Winta skrev:

Winta din gøjler :) hemligheden med at sniffe, er netop ikke at sniffe meget på enn gang. Men små doser over flere gange.
lav en 4-5 snitter af 20-30mg, og så gå i gang med stille og roligt at bygge russen op.
At sniffe 100mg+ methylon i one go. Sender 50% ned i mavesækken, eller andre usle steder, som fx ens tunge.
.

haha, gøgler selv :D

ses vi snart? jeg holder fest i roskilde i aften hvis det er noget :D?

Men ja, ved godt det med ikke at få det igennem systemmet, men kan have vildt meget i næsen uden at det kommer ned så jeg kan smage det :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

CamelJJ skrev:
Mht. til redoserer, så er der en psykisk lov, der gør at man redosere indtil man ikke får mere effekt ud af sine redoseringer.

Hvor stor doser redoserer i så med - altså i forhold til den første dose?
Ved teaputisk brug af MDMA brugte man 50% af første dose og redoserede kun en gang har jeg læst

CamelJJ skrev:
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg selv, og andre har sagt at vi kun tager en/1/one redosering, før vi gik igang, hvorefter vi sider 10 timer og med 600mg mindre methylon, og er fucker toasted.

Ja det er en ting jeg har opdaget i vores lille verden - ens grænser har det med at skride stille og roligt :oops:

Titel:
Methylon Connoisseur

LSDrejø skrev:
CamelJJ skrev:

Ved teaputisk brug af MDMA brugte man 50% af første dose og redoserede kun en gang har jeg læst

CamelJJ skrev:

Ja det er en ting jeg har opdaget i vores lille verden - ens grænser har det med at skride stille og roligt :oops:

I starten redosere jeg kun med 50-100mg oralt, men synes jeg ikke rigtigt gør noget længere.. på det sidste er det røget over i at redosere med kapsler på 185mg (tilgengæld ikke lige så ofte)

Sidste weekend prøvede jeg dog at tage det nasalt i stedet, og synes jeg faktisk gjorde det meget mere smooth på en måde, og jeg brugte da også mindre natten over end jeg plejede.. Tror jeg sniffede ca. 20-40mg pr. næsebord pr. 2 timer.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Winta skrev:
LSDrejø skrev:
CamelJJ skrev:

CamelJJ skrev:

Sidste weekend prøvede jeg dog at tage det nasalt i stedet, og synes jeg faktisk gjorde det meget mere smooth på en måde, og jeg brugte da også mindre natten over end jeg plejede.. Tror jeg sniffede ca. 20-40mg pr. næsebord pr. 2 timer.

Hvordan er snifningen af methylone? Gør det ondt dårlig smag i munden osv?

IMO smager methylone meget surt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FlæmMing skrev:

Den metylon, jeg har prøvet, lugter fælt - en art plaster/kemi/creme fraiche - men den er slet ikke så slem at sniffe. Faktisk temmelig mild og kradser ikke, og jeg synes af én eller anden grund ikke at lugten er så slem, når det først er sniffet. Det er vel lidt som at lugte ko på en gård, og efter kort tid så lægger man ikke mærke til det længere :)

Den metylon jeg har prøvet er et relativt fint - men stadig krystalliseret - gul-brunt pulver.

Jeg vil tro, at hvis du renser snot og deslige ud, og sniffer overskuelige mængder af gangen, så minimerer du ulemperne.

Rent MDMA (fra helt hvide krystaller) har i min erfaring kradset mere i næsen end metylonen. Men igen, det er jo bare et minut, og så går det over.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Malkavian skrev:

Rent MDMA (fra helt hvide krystaller) har i min erfaring kradset mere i næsen end metylonen. Men igen, det er jo bare et minut, og så går det over.

IMO gør MDMA kanon ondt. IMO vil jeg hellere spise min MDMA end at sniffe den.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

CamelJJ skrev:
100mg oralt er ikke en stor dose. Du kunne saktens have startet med 150mg+ og være kommet højre op uden problemer.
Methylon er et af de stoffer, hvor man føler, at man tenker klart, men lad dig ikke snyde. Man er fucker påvirket når man er på methylon. At skjule en methylon rus, er mindst lige så svært, som at skjule en Mdma rus.
Det finder man ud af efter man har prøvet stoffet et par gange.
Methylon midster osse lidt af "magien" ved hyppig brug. Men dette mærker man ikke til. Modsat Mdma, så har Methylon en mere holdbar rus. Man kan tage Methylon ret ofte, og stadigvæk få en fed rus. [/quote="CamelJJ"]

Okay så fik jeg min anden tur på Methylon i lødags - denne gang 150mg oralt og det gjorde hele forskellen :lol:
T+30 minutter, så var jeg godt nok smækket... meget lig MDMA, bare uden den der jeg elsker alle følelse - det en rus jeg godt kunne blive meget glad for... SVEDER dog helt vildt - ikke så det render ned af mig; men har det helt utroligt varmt synes jeg og føler trang til at rende rundt i shorts og bar mave...
Efter 1 time synes jeg at der er hul igen og jeg slet ikke kan mærke det - redoserer derfor med ca. 80mg og så er vi kørende igen... Omkring T+360 min. er energien ved at løbe tør og jeg har følt mig helt normal i noget tid... Smutter derfor lige hjem og snupper den sidste redosering på omkring 60-80mg og prøver så at sniffe 2 mini baner (vel omkring 20mg) for ikke at skulle vente på rusen... AV :cry: og øv hvor smager det grimt :?
Nåh men det virker fint fint - rusen ryger lynhurtigt tilbage på 100%. Det er sjovt som man kan "komme igen" på Methylon synes jeg - absolut en positiv egenskab... Og du har ret, man bliver pænt smækket må jeg indrømme...
Eneste jeg er lidt utilfreds med er de "huller" i rusen jeg oplever - ved ikke om dosen stadig er for lille eller peak tiden er væsentligt kortere end for MDMA?
Men det bedste af det hele er dagen efter - ingen problemer overhovedet 8)

Som en lille siddebemærkning kan jeg afsløre vi foretog regelmæssige blodtryk- og plusmålinger den første del af aftenen (inden vi tog i byen naturligvis), med sådan en håndleds/hobby måler købt i Lidl til 99.95...
Der er ikke nævneværdig forskel på blodtrykket - i hvert fald drukner det i måleusikkerheder osv men ens puls stiger godt nok en del :o

Hvis det har interesse er her hvad jeg har målt puls i parantes):
Citat:
T-20: 153/66 (106)
T+0: 140/93 (97) - her 150mg oralt
T+30: 154/60 (126)
T+60: 135/63 (123)
T+90: 164/71 (114) - + 80mg oralt
T+120: manglende data :wink:
T+150: 130/66 (96)
--- her imellem en dosis på ca. 80mg oralt + 20 mg nasalt omkring T+300
T+420: 118/68 (103)

Gennem hele forløbet er der indtaget omkring 5-7 genstande også

Det er naturligvis en hobbymåling osv; men synes det var sjovt at følge med - er ikke sikker jeg ville gøre det på psykedelia dog... Ved den manglende måling ved T+120 stod der bare "error" på måleren - den kunne nok give en koldsved vil jeg tro
:lol:

Titel:
Methylon Connoisseur

FlæmMing skrev:
Winta skrev:
LSDrejø skrev:
CamelJJ skrev:

CamelJJ skrev:

Jeg har aldrig syntes smagen var så slem igen, men nej, sniffer man det ordentligt og i flere små potioner kan man sagtens undgå at få smagen i munden (hvis man vil det :P)

Og det gør slet ikke ondt at sniffe, selv store portioner er faktisk ret rare at indtage nasalt :)

LSDrejø:

Synes stadig din dose virker meget lille, men det er jo også forskelligt fra folk til folk :) Mine venner og jeg tager alt 185mg hvis vi skal have en normal tur, og det dobbelte for "seriøs blæser" :/

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
Synes stadig din dose virker meget lille, men det er jo også forskelligt fra folk til folk :) Mine venner og jeg tager alt 185mg hvis vi skal have en normal tur, og det dobbelte for "seriøs blæser" :/

Jeg holder lidt pause for alle de gode sager lidt tid nu (helt frivilligt) og er løbet tør for Methylon lige nu; men det er da helt klart noget jeg skal eksperimentere mere med tror jeg... Det er en behagelig rus med lavt bodyload jo :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]