Winta skrev:
Jeg har aldrig oplevet at det har virket kraftigere nasalt end oralt, men ok, har heller ikke særlig ofte taget meget nasalt, kunne være jeg skulle teste det mere, synes bare det er så besværligt at sniffe så meget, og får man suget for meget igennem er det jo ikke den bedste smag

Winta din gøjler

hemligheden med at sniffe, er netop ikke at sniffe meget på enn gang. Men små doser over flere gange.
lav en 4-5 snitter af 20-30mg, og så gå i gang med stille og roligt at bygge russen op.
At sniffe 100mg+ methylon i one go. Sender 50% ned i mavesækken, eller andre usle steder, som fx ens tunge.
LSDrejø skrev:
Er lidt i tvivl om jeg fik for lidt eller mine forventninger var for høje.
100mg oralt er ikke en stor dose. Du kunne saktens have startet med 150mg+ og være kommet højre op uden problemer.
Methylon er et af de stoffer, hvor man føler, at man tenker klart, men lad dig ikke snyde. Man er fucker påvirket når man er på methylon. At skjule en methylon rus, er mindst lige så svært, som at skjule en Mdma rus.
Det finder man ud af efter man har prøvet stoffet et par gange.
Methylon midster osse lidt af "magien" ved hyppig brug. Men dette mærker man ikke til. Modsat Mdma, så har Methylon en mere holdbar rus. Man kan tage Methylon ret ofte, og stadigvæk få en fed rus.
LSDrejø skrev:
Alt det har var i lørdags, altså for en uge siden præcis... hvor længe skal der gå før man kan køre på igen? Jeg sidder nemlig og overvejer at måle fx 150mg op Eller mister det ikke effekten på sammen måde som hyppig MDMA brug?
Og hvordan redoserer i andre og hvor ofte?
Ligesom med Mdma, kan man osse få en nedtur af et for stort Methylon forbrug(1 gang om ugen+). Det nederen ved denne nedtur, er at den kommer langsomt, så mange ligger ikke mærke til den, før de virklig kommer langt ned. Dog er 5-htp ret effektivt, til at undgå dette.
Mht. til redoserer, så er der en psykisk lov, der gør at man redosere indtil man ikke får mere effekt ud af sine redoseringer.
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg selv, og andre har sagt at vi kun tager en/1/one redosering, før vi gik igang, hvorefter vi sider 10 timer og med 600mg mindre methylon, og er fucker toasted.
Jeg redosere for det meste nasalt, men det er lidt tilfældigt hvad jeg gør fra gang til gang.