Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 13:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
"Hærdet" er måske så meget sagt... Jeg er godt nok blevet glad for høje doser LSD og andre kraftige hallucinogener som f.eks. DMT-rygning, men det var tilbage i '99 da jeg var 15-16 år, at jeg tog "heroiske" doser hawaii/cambodianske svampe...

Dengang var de dog også væsentligt billigere, og højst sandsynligt mere potente, eftersom de var lovlige på det tidspunkt.

Priserne på hawaii-svampe lå stødt på 120 kr./gr., men raslede nogen gange helt ned på 100 kr.

1.5 gr. cambodianske (de havde et strain der hed B-52, absolut brainmelter!) var lige på grænsen - men en aften havde jeg og en kammerat fået ret meget for pengene, og jeg havde mit første bad trip på ca. 2.3 gr. hawaii-svampe...

Morale: Lad være med at spise mere end du er sikker på du har lyst til at trippe - Intensiteten af over 2 gr. hawaii-svampe ville jeg ikke engang bryde mig om den dag idag!

Det var absolut ekstremt disassociativt og jeg havde en sigtbarhed på under en halv meter pga. så kraftige hallucinationer...

Heldigvis varede det kun en times tid (som forøvrigt føltes nærmere som et døgn), og det lykkedes mig derefter at bliver overbevist af min daværende kæreste og trip-buddy, at jeg faktisk ikke var blevet sindssyg, men blot havde spist en gigantisk mængde svampe. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Intensiteten fik mig faktisk til at glemme hvad jeg havde indtaget...
Derefter var det en ret utrolig oplevelse, men ikke noget jeg kunne finde på at gøre idag.

/Dex

In our memories
Brugeravatar

Tias - Hmm... Tja, jeg kunne også godt tænke mig at prøve at spise et helt gram, men medmindre jeg vil have et elendigt trip, som jeg bare slet ikke kan nyde, SKAL jeg knække det hele op bagefter. Og LSA har lært mig, at det absolut ikke er sjovt at bad-trippe på psykedeliske stoffer, så "better safe than sorry".

Jeg fik jo lov til at købe dem (selvom der endda stod på et skilt, at man skulle være 21 for at købe svampe).

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
"Hærdet" er måske så meget sagt... Jeg er godt nok blevet glad for høje doser LSD og andre kraftige hallucinogener som f.eks. DMT-rygning, men det var tilbage i '99 da jeg var 15-16 år, at jeg tog "heroiske" doser hawaii/cambodianske svampe...<HR></BLOCKQUOTE>

Okay, så er jeg mere rolig? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
1.5 gr. cambodianske (de havde et strain der hed B-52, absolut brainmelter!) var lige på grænsen - men en aften havde jeg og en kammerat fået ret meget for pengene, og jeg havde mit første bad trip på ca. 2.3 gr. hawaii-svampe...<HR></BLOCKQUOTE>

Det lyder i hvert fald ikke som de cambodianske svampe, der sælges på Staden nutildags, for de var da ikke ret gode, sidst jeg spiste dem. Men jeg priser mig lykkelig for, at jeg ikke har prøvet at spise 2.3 gram Hawaii-svampe. Hvordan fik du dog også så mange ned? De smager jo tragisk!

Morale: Lad være med at spise mere end du er sikker på du har lyst til at trippe - Intensiteten af over 2 gr. hawaii-svampe ville jeg ikke engang bryde mig om den dag idag! Osv., osv., osv..<HR></BLOCKQUOTE>

Ok.

/Dex<HR></BLOCKQUOTE>

/PsyGoA [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

[ 05 Februar 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Hvordan fik du dog også så mange ned? De smager jo tragisk!
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg synes selv det er begrænset hvor meget 1g hawaii fylder, så det er ikke den største mængde at få ned + at det jo kan indtages på forsk. måder. Fx. har alle de gange jeg har taget hawaii været i hjemmelavede kapsler, hvor der er absolut intet problem med at få dem ned [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Jeg fandt en ret god beskrivelse i en af Zonker's trip-rapporter igår...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Undskyld manglen på beskrivelse af specifikke hallucinationer, men jeg har aldrig forstået hvordan folk kan beskrive disse uden at digte rimeligt meget... forståelsen af det man oplever kommer igennem det åbnede sind på LSD og jeg ville aldrig kunne beskrive med 1000 ord hvad min underbevidsthed lader strømme ud i bevidstheden med den fart... men jo, klart... alting bølgede og boblede og eletriske bølger sejlede ned og op og henover alle overflader hele tiden... skyerne tog form af fantastiske gudelignende tegneserie-væsener, katten var min bedste ven i fem minutter og vi kommunikerede telepatisk... træerne rungede og dansede i horisonten, som solen faldt på... når vi sejlede henover vandet, ku jeg se og forstå den perfekte symmetri med hvilken alle de små riller og bølger i vandoverfladen falder i perfekte mønstre... samtidig med at store elektriske VROOOM blev revet hen over himlen, som forøvrigt havde denne her kuppelagtige, men uendeligt store form ...

Rest in Peace, buddy!

/Dex

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]