Det er sku da ringom der sider og sælger det lort der. "ohhhh mand det er en pille men 4-6 gange så meget MDMA i" = "SKYND DIG UD OG KØB DEM"
Nu tjener han lige ekstra kasse og så igen når han får brugeren ind med psykoser [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> zwicky Junior medlem Medlem # 1291
sendt 22 Juni 2003 11:27 -------------------------------------------------------------------------------- For en god ordens skyld må jeg pointere, at det d. 20 var journalist Yigal Jacob Znaty der lavede indslaget om VW - og at det i går d.21 var mig. Ladegaard var kun tilknyttet denne historie i researchfasen. Nyheder tillader os kun sjældent at gå i dybde, men gir os trods alt muligheden for at fortælle og forklre den brede befolkning om ting de ellers slet ikke ville kende til. Vi har kun kradset i overfladen på dette emne, men jeg håber i løbet af sommmeren og efteråret at kunne lave flere og mere dybdegående indslag om E - og lignende stoffer til nyhederne. <HR></BLOCKQUOTE>
@Zwicky Kan du ikke uddybe dybdegående indslag om E, og så hvad er det lige at et indslag om x antal måneder skal nytte, det er jo NU der er brug for at advare imod disse piller. Det er jo ikke så sansynligt at der er ret mange VW på markedet om få måneder, med mindre ringom for lov at blive ved med at fortælle om hans MDMA piller.
MVH Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
|