Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 21:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: HASTER!
Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
@ t3ch og ved du hvordan du fjerner din høje tærskel du venter mange måneder imellem 3-6 stykker og så behøver du ikke æde så mange igen ?

grunden til det du har den høje tærskel er jo at du åbenbart har brugt det hyppigt, en anden ting kunne være din psyke som fortæller dig at 2-3 stykker ikke er nok.

Junior medlem

Hejsa...

For at komme med lidt input omkring rød/grøn vw, kan jeg sige at jeg har testet dem begge i dag (marquis).

De røde gav et meget hurtigt udslag over i lilla/sort.
De grønne gav ligeledes et udslag over i lilla/sort, men ikke helt så hurtigt som de røde...

Håber det kan bruges i den videre debat...

Medlem

poke-1-kenobi>

Jamen tak for rådet... Er ikke helt dum.
Har holdt en pause på ½ år, uden nogen form for stoffer. Prøvede så kex igen, og må sige det var en skuffelse. Troede nemlig det ville være bare "lidt" vildt. Okay, det var bue og pil jeg prøvede, sq ikke noget at råbe hurra for.

Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
[ 24 Juni 2003: Besked ændret af: zwicky ]

Medlem

Indslaget i Nyhederne om lørdagen var klart bedre end det der var fredag. Fedt at høre brugerne forklare deres oplevelser og se Dex lave en test. Især slutningen med at det måske var en god ide at få E testes fordi problemet ikke forsvinder.

Nu mangler man bare en offentlig undskyldning fra Rindom for hans salgstale af de grønne VW om fredagen.

Det er sku da ringom der sider og sælger det lort der. "ohhhh mand det er en pille men 4-6 gange så meget MDMA i" = "SKYND DIG UD OG KØB DEM"

Nu tjener han lige ekstra kasse og så igen når han får brugeren ind med psykoser [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> zwicky
Junior medlem
Medlem # 1291

sendt 22 Juni 2003 11:27
--------------------------------------------------------------------------------
For en god ordens skyld må jeg pointere, at det d. 20 var journalist Yigal Jacob Znaty der lavede indslaget om VW - og at det i går d.21 var mig. Ladegaard var kun tilknyttet denne historie i researchfasen.
Nyheder tillader os kun sjældent at gå i dybde, men gir os trods alt muligheden for at fortælle og forklre den brede befolkning om ting de ellers slet ikke ville kende til. Vi har kun kradset i overfladen på dette emne, men jeg håber i løbet af sommmeren og efteråret at kunne lave flere og mere dybdegående indslag om E - og lignende stoffer til nyhederne. <HR></BLOCKQUOTE>

@Zwicky Kan du ikke uddybe dybdegående indslag om E, og så hvad er det lige at et indslag om x antal måneder skal nytte, det er jo NU der er brug for at advare imod disse piller. Det er jo ikke så sansynligt at der er ret mange VW på markedet om få måneder, med mindre ringom for lov at blive ved med at fortælle om hans MDMA piller.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Hehe helt sikkert, det er Rindom der laver dem! Har også hørt det er en dansker, så det passer sq meget godt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Han har garanteret et lager inde på sin psykiatiske afd - nogen der er med på at besøge ham? Muhe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]