Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 17:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg har hørt om en knægt, der spiste noget Peganum Hamala (?), og efter en times tid, drak han et par bajer eller fem på kort tid. Han blev sindsyg syg, og blev omgående kørt på skadestuen til en udpumpning.

- Rylle

Insane psychedelia user!

Jeg synes faktisk at det var blevet diskuteret før, men kan ikke finde noget om det overhovedet.

Men, mit spørgsmål lyder, aMT er jo rigtigt festligt, men hvordan mon det går med et par øl til ? Det er jo en (svag) maoi, men jeg ved ikke hvor stor fare der er ved det.

Og lyder det overhovedet som en god ide at drikke på aMT, eller tror i man vil få et stort fysisk ubehag ?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Så vidt jeg ved er alkohol og MAOi ikke sådan vildt farligt eller ubehageligt sammen. Modsig mig endelig, hvis nogen har kilder der mener noget andet. Men en håndfuld øl efter en god ayahuasca-tur har nu aldrig generet mig. Og når man tilmed regner med hvor svag en MAOi aMT åbenbart er, ser jeg risikoen ved det som meget lille.
Men hardcore-druk ville jeg nu aldrig udsætte mig selv for på aMT. Tror også at de færreste ville have lyst ovenpå en pæn dosis. Jeg har selv drukket øl ovenpå aMT, og har ikke bemærket nogen videre ubehagelige effekter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]