Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 13:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhagen
Det var da noget af en omgang, så absolut ikke for svæge sjæle..

På mig virker det som om at du står med oprejst pande mod denne ubehaglige oplevelse... !!? Så jeg håber at du ved at komme oven på igen.. Synes det er dejligt for dig at du har din kæreste til at støtte dig..

- "Du må op på "hesten" igen"..

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
puha.. voldsom oplevelse, du der har haft

2c-t-7 skulle godt nok være et meget kraftigt phenethylamin, men det her lyder jo ligefrem totalt vanvittigt

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af [Erowid's 2C-T-7 Vault]:
Users who have taken as little as 10mg orally have reported being overwhelmed with anxiety and discomfort, while some users who have snorted 15mg or taken 30mg or more orally report being completely overwhelmed by the intensity of the experience. These users report becoming frightened for their health, completely dissociated (forgetting who they are, where they are, that they've ingested a chemical), experiencing intense and frightening body pains (stomach & muscle cramps), becoming unable to see because of the intensity of the visuals, becoming beligerent, etc. This is especially worrisome with 2C-T-7 because the effects last so long and high dose users often wander around and get themselves in trouble in public by being completely incapable of taking care of themselves.<HR></BLOCKQUOTE>

Lyder som et stof man skal passe lidt på med!

VH Jonas![/LIST]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ja, men det her var midt i Erowid's dosis-område, og selv Shulgin, som ellers sædvanligvis er meget konservativ mht. dosering har taget 30 mg, uden problemer. Erowid plejer også at have deres doseringsforslag nogenlunde på den "sikre" side.
Da jeg har prøvet et bredt udbud af phenethylaminer uden hypersensitivitet eller andre problemer end lejlighedsvis kvalme, regnede jeg det for en forholdsvist sikker dosis. Det lader til at en vis procentdel af befolkningen bare reagerer HELT ude af proportioner med dosis. Det kan muligvis samenlignes med (eller ligefrem være koblet til) CYP-2D6-defekt, som omkring 7% af den vestlige befolkning har, og som gør f.eks. DXM meget intenst og farligt selv i forholdsvist små doser.
....Måske er det derfor at jeg hele tiden har syntes at DXM var det værste lortedrug i historien?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]