<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dEEP:
Er også nysgerrig for at høre jer andre om i har haft nogen former for eftervirkninger efter brugen af BDO, hvor meget i har indtaget og over hvor lang tid…<HR></BLOCKQUOTE>
Jeg tror jeg har taget 30-40 ml ialt, ved det ikke helt... det er fordelt over et par måneder. Første gang var 2 ml, og derefter har jeg som regel taget 2½ ml, eftersom det har virket rigtig godt for mig hver gang. Et par gange har jeg taget 3 ml, mest for at falde i søvn, og det har da også været umuligt for mig at holde mig vågen på doser over 3 ml.
Eftervirkningerne har for mit vedkommende begrænset sig til et par dage efter brugen. Jeg har oplevet at føle mig lettere euforisk dagen efter, næsten som et meget svagt flashback fra et rigtigt godt syretrip. Som regel har jeg også haft lidt koncentrationsproblemer i dagene efter, dog ikke så det har været et stort problem... har blot følt mig lidt fraværende.
En ting jeg har lagt mærke til er, at lortet smager værre jo flere gange jeg tager det. de første par gange var det bare lige at blande det op med en enkelt mundfuld vand, ned med det, og skylle efter et par gange, men efterhånden har det udviklet sig til at næsten ligegyldigt hvad jeg blander det op i, får jeg opkastningsfornemmelser så snart det kommer ind i munden. Jeg opfatter det som et signal fra kroppen om at det nok ikke er så smart at tage det for ofte, eller måske i det hele taget.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Er der kommet nogen nye undersøgelser om stoffet på nettet?
Ikke nogle jeg kender til, men jeg er meget interesseret i at se dem hvis der skulle være nogen.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Håber at i andre, der har prøvet BDO, vil dele jeres erfaringer her…
Hermed gjort [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]