Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 14:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg overvejer at prøve denne combo, nogen som har prøvet det? Er det fedt eller...?

Jeg overvejer muligvis også at tage en dosis Melatonin, men det er ikke sikkert og er ikke sikker på hvor meget, men ihvertfald nok til at få en OoBE

[ 03 2003: Besked ændret af: Anima ]

In our memories
Brugeravatar

Jeg håber at du har prøvet Aya før hvis du overhovedet tænker på at blande det ydeligere...

Desuden, kan jeg ikke forestille mig at at DMT ville gå godt i spind med hass og poppers. Hvorfor ikke bare tage en dose DMT der i sig selv er tilfredstillende? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvorfor tror du at Melatonin vil give du en ud-af-kroppen-oplevelse? pga. MAO-hæmmeren?

Jeg kunne dog godt forestille mig, at Melatonin blev deacetyleret i hjernen, og videre dimethyleret til 5-MeO-DMT - men umiddelbart tror jeg ikke det vil have den store effekt, ud over at fucke din døgnrytme op.

Poppers gør alting dumt, det er jo ikke nogen hemmelighed! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Doctor D:
Jeg håber at du har prøvet Aya før hvis du overhovedet tænker på at blande det ydeligere...

Desuden, kan jeg ikke forestille mig at at DMT ville gå godt i spind med hass og poppers. Hvorfor ikke bare tage en dose DMT der i sig selv er tilfredstillende? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har skam taget Ayahuasca før, både alene og sammen med Svampe og hash... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men det jeg stræber på denne gang er at få adgang til den lavere astrale verden, jeg har nogle specifike ting jeg skal ha løst

In our memories
Brugeravatar

Og du mener at poppers ville give dig adgang til dette? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Ja, jeg syntes sgu også det lyder lamt...

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Hvorfor tror du at Melatonin vil give du en ud-af-kroppen-oplevelse? pga. MAO-hæmmeren?

Jeg kunne dog godt forestille mig, at Melatonin blev deacetyleret i hjernen, og videre dimethyleret til 5-MeO-DMT - men umiddelbart tror jeg ikke det vil have den store effekt, ud over at fucke din døgnrytme op.

Poppers gør alting dumt, det er jo ikke nogen hemmelighed! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Well.. Måske er poppers ikke den bedste løsning, nok nærmere Nitrous Oxide! for lige at få det ekstra skub ud...
Det med at poppers går alting dumt, det er nok meget muligt, men kun så længe man er fæstnet i sin fysiske hjerne, mit mål er at komme ud af den! Out of my (fysiske) Mind! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Well idéen var netop at få kroppen i en tilstand hvor sjælen nemt vil kunne forlade den og eftersom Melatonin netop er kommando aspektet i Pineal Kirtelen i modsætning til Maoi´en som har
6-Methoxytetrahydrobetacarboline rolle som den psykiske manifestation af Pineal Kirtelen
Man kan relaterer dem til de to blade som denne lotus blomst har.
(5-Meo)DMT vil jeg betegne som det som belyser det tredje øje, de bliver jo dannet af 5-hydroxytryptamin pg tryptamin og bliver stabiliseret af 6-Methoxytetrahydrobetacarboline/Maoi Melatonin bliver jo blandet andet lavet som syntese af Serotonin, og hvis man samtidig tænker på at Serotonin bliver lavet om dagen og Melatonin om natten så har man en utrolig synergi dag og nat, lys og mørke hehe.

[ 03 2003: Besked ændret af: Anima ]

In our memories
Brugeravatar

Hehe jaja [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
bare du selv har styr på det!

vil gerne se en lægebog eller lignede hvor dette er beskrevet!
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Melatonin netop er kommando aspektet i Pineal Kirtelen i modsætning til Maoi´en som har
6-Methoxytetrahydrobetacarboline rolle som den psykiske manifestation af Pineal Kirtelen
Man kan relaterer dem til de to blade som denne lotus blomst har.
<HR></BLOCKQUOTE>

[ 03 2003: Besked ændret af: Doctor D ]

In our memories
Brugeravatar

Det vil jeg egentligt også...

Jeg tvivler på at mange farmakologer bruger lotus-blade i deres rapporter.

Anima > Tror du lattergas gør det meget bedre?
Blæst bliver du helt sikkert, men i en spirituel retning? Næppe!
Hold dig til organiske stoffer, hvis du søger nye spirituelle græsmarker.

[ 03 2003: Besked ændret af: Dextrose ]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Det vil jeg egentligt også...

Jeg tvivler på at mange farmakologer bruger lotus-blade i deres rapporter.

Anima > Tror du lattergas gør det meget bedre?
Blæst bliver du helt sikkert, men i en spirituel retning? Næppe!
Hold dig til organiske stoffer, hvis du søger nye spirituelle græsmarker.

[ 03 2003: Besked ændret af: Dextrose ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Okay det kan godt være at du har ret...

Ånderne bor jo i planterne... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] *s*

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Ånderne bor jo i planterne... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] *s*<HR></BLOCKQUOTE>

helt sikkert hehe ... det lyder til du bare har brug for at ryge 50mg 5-MeO-DMT [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] det kunne man nok godt blive små blæst af [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
det var ikke særlig meget HR det der wOODDY

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
For mig lyder det som om, du bare skal have et ordentligt skud LSD. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]
...men hvad ved bønder om agurkesalat?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]