Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 21:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA+BDO?
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Sad og tænkte lidt på hvordan MDMA er at blande med BDO...
Umiddelbart lyder det som en lææækker kombo!
Nogen der har erfaringer eller meninger til den?

VH Jonas!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil absolut ikke anbefale dig den kombo!

Insane psychedelia user!

Hvad med noget dokumentation Anima ? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Har du haft en dårlig oplevelse eller baserer du det på rapporter, eller en kendskab til en slem bivirkning som vil opstå ved blanding af de to stoffer ?

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af MuseJens:
Hvad med noget dokumentation Anima ? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Har du haft en dårlig oplevelse eller baserer du det på rapporter, eller en kendskab til en slem bivirkning som vil opstå ved blanding af de to stoffer ?<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg kender ikke så meget til BDO men eftersom virkningen har mange ligheder med GHB og at sidstnævnte ikke er særlig god at kombinere med MDMA så vil jeg også advare imod at kombinere MDMA med BDO for en sikkerheds skyld...

Det jeg basere min påstand på er udfra ting jeg har læst, trip-rapporter og personlige erfaringer...

Du kan selv gå ind på erowid og checke nogle af de rapporter hvor MDMA bliver blandet med GHB og du vil finde overraskende mange iforhold til det samlede beskedne antal, som viser hen på meget dårlige oplevelser...

Der er også nogen som påstår at Kokain og MDMA er godt at blande sammen, men ikke desto mindrer så ophæver coken noget af MDMA´en virkning...

[ 14 2003: Besked ændret af: Anima ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror at hvis du gør det skal du være MEGET forsigtig med BDO dosen, for det kan godt være at du ikke rigtig kan mærke en normal dosis på MDMA og så kommer til at overdosere. Og en OD på BDO er en del værre end en af GHB.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Der er også nogen som påstår at Kokain og MDMA er godt at blande sammen, men ikke desto mindrer så ophæver coken noget af MDMA´en virkning...<HR></BLOCKQUOTE>

Når man tager et andet stof sammen med mdma vil det jo altid fjerne fokusset lidt...

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Anima > Nu er de GHB rapporter der ligger på Erowid generelt ret negative, ikke desto mindre har jeg aldrig selv oplevet problemer ved indtagelse af GHB.
Desuden har jeg faktisk kombineret de to - altså MDMA og GHB - en enkelt gang, og det var da uden videre problemer.

Selvfølgelig kan man miste lidt af fokusset, men iflg. andre herindefra så skulle det være en mega god kombo.
GHB rusen er jo smuk og det samme skulle MDMA være, så sammen...uha [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Mvh. Psyko

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
Anima > Nu er de GHB rapporter der ligger på Erowid generelt ret negative, ikke desto mindre har jeg aldrig selv oplevet problemer ved indtagelse af GHB.
Desuden har jeg faktisk kombineret de to - altså MDMA og GHB - en enkelt gang, og det var da uden videre problemer.

Selvfølgelig kan man miste lidt af fokusset, men iflg. andre herindefra så skulle det være en mega god kombo.
GHB rusen er jo smuk og det samme skulle MDMA være, så sammen...uha [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Mvh. Psyko
<HR></BLOCKQUOTE>

Bah...

Synes du skulle gemme GHB´en til comedown...

Så synes jeg at det er en del federe at kombinere GHB med Amf, hash og svampe.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, på comedownet, kan GHB jo ligefrem være sundt... men UTFSE, gider ikke at gentage mig selv! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
ikke desto mindre har jeg aldrig selv oplevet problemer ved indtagelse af GHB.
<HR></BLOCKQUOTE>

Argh, hvad nu hvis jeg siger whisky og DZP? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg synes at GHB er lækkert som en "starter" til ecstasy som igen til comedownet!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af daffy duck:
Argh, hvad nu hvis jeg siger whisky og DZP? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg synes at GHB er lækkert som en "starter" til ecstasy som igen til comedownet!
<HR></BLOCKQUOTE>

- Jeg var da ikke på GHB, samtidig med at jeg havde taget DZP og drukket...eller dvs. ikke dengang. OBS! Dårlig harm reduction, drik aldrig på GHB og kombiner aldrig GHB med andre downers.

-Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]