Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 08:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Therma Power
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Var inde på Drugdebate.com og tjekke Therma Power, da jeg gerne vil vide hvad de gør og om der er bivirkninger... Nogle der ved det ??

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Ja, bestemt..
Jeg har brugt ephedrin/koffein (det som virker i Therma power) nogle gange til træning og prøvet det på nogle løbe/svømme ture..
Der virker det fint, men lad være med at bruge det i festlige anledninger med alkohol.. Ihvertfald ikke før du kender det lidt bedre.. For mig er det nemlig ekstremt gustent og man bliver let irritabel osv..

Og husk nu at lade være med at bruge det for meget.. det er ikke godt for hjertet!
Og masser af vand, da man sætter kropstemperaturen op og derfor sveder ekstra meget.. Men sørge nu får kun at bruge dem når du rent faktisk har brug for energi, og ikke bare hver dag efter skole!

mvh

thE tiS

Insane psychedelia user!

Hamphead, det ville nok være den dårlig idé. Stimulanter skal jo ikke bruges regelmæssigt, det vil overbelaste kroppen.

Du kan bruge Therma Power til specielle begivenheder, fx sportskampe (efedrin betegnes dog som doping!). Ikke til hverdag.

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Ja.. For guds skyld lad være med at bruge det hver dag...
Brugte det engang nogle dage i træk, og der fik jeg hjerte-banken og blev totalt varm (på den dårlige måde) i hele kroppen..

Junior medlem

Geografisk sted: horsens
ved ikke ret meget om det,kun at jeg tog det sammen med at jeg trænede for vildt..
jeg købte det fordi at jeg mangle energi når jeg først havde fri fra arbejde
så kunne jeg bedre komme igang.
det sætter hvist også din kropstemp op så du sveder mere og kommer af med noget fedt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
det virkede for mig som det skulle [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

den er blive diskuter meget her
http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=000363

Junior medlem

okayy... jeg styrketræner ikk. Men spiller meget håndbold og løbetræner.. Og mangler virkelig energi efter skole... 7 timer.. Tror i det vil virke godt der ??

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Pas på ikke at bruge dem hver gang du spiller håndbold osv. Det er næppe sundt at booste sin puls yderligere, hvis den i forvejen er omkring maximum!

Junior medlem

takker igen.

Medlem
Brugeravatar

ja pas meget på dem, mig og en veninde spiste 3 på en aften, og fik ca 4 øl hver! og det var bestemt ikke en god oplevelse, jeg blev lidt underlig (mere end jeg plejer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) og ellers fik vi hjertebanken, og jeg kastede op!

men ellers syjnes jeg de er gode hvis du har en dag hvor du skal have ekstra overskud [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: horsens
hmmm i siger man skal passe på

jeg tog dem mandag til fredag i en periode på ca 3 måneder..sammen med at jeg trænede styrketræning
det eneste jeg kan sige dårlig om dem er at hvis man tager dem for sendt om dagen kan man ikke sove om natten

Junior medlem

Takker alle sammen for hjælpen. Jeg har kun tænkt mig at bruge dem når jeg skal træne håndbold, spille kamp eller ud og løbe mig en tur... Og det skal ikk være hver dag ! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]