Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 07:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

TEORI 1:
det er fordi når du har kokset igennem på mdma. og din dopamin/serotonin optagelse er boostet, sker disse "bivirkninger" når du sidder og hører fed-techno (som får dig op at kører) eller læser stof relaterede tekster på virker du dit belønningscenter, som også benytter direkte/indirekte din dopamin/serotonin optagelse,, og når du først har smagt på dopaminen/serotoninen i store doser, tror jeg at man har nemmere ved at ryge tilbage til at tygge kæbe eller få en ustoppelig lyst til at trampeløs til en gang fed-techno, når hjernen får et skud serotonin..

TEORI 2:
en anden teori er at du har blæst i for langttid af gangen.. og fået kørt kæbetyggerstilen ind i dit normale "motor-system" altså det som styre dine ubevidste bevægelser, det kan omprogrammeres ved at holde sig bevidst omsine bevægelser...

Løsning> slap af lad være med at piske dig selv op andet end hvis det er yderst nødvendigt,, træn ved at hører fed techno der får dig op og ringe, og kør dig selv ned i et tempo hvor hele din krop kan følge med så du ikke ender med at fuckke up..

kexe-dans??

[ 21 Oktober 2003: Besked ændret af: [sMurf]tretusind ]

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Universets kerne, we all float down here
jeg viste den ville komme den der med kexe-dansen, jeg prøver også og køre mig selv ned men det er svært og modstå, jeg tror at det er begge ting. Men når jeg bliver bevist om mine bevægelser plejer jeg og fucke op.

Junior medlem
Brugeravatar

der er også en anden ting da jeg tog det havde jeg taget også taget det et stykke tid før og så fik jeg en visual af noget dopamin der gik op i en serotin receptor, så prøvede jeg og presse det tilbage hvorefter den lukkede og noget blev deroppe og blev til sorte evil pacmans. Tænke på om det betød noget.

[ 21 Oktober 2003: Besked ændret af: OErentvist ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Det lyder somom en slapper ikke ville være af vejen.....

Insane psychedelia user!

En anden bivirkning som følge af overforbrug af ecstasy er disse ricth/glimt's eller hvad i kalder dem.

Jeg har aldrig selv været så glad for E at jeg har fået dem, men nogle få af mine venner har fået dem.

1-2 dage efter E-rusen får det det som om der i et kort øjeblik går strøm igennem dem, de spænder i hele kroppen og ryster.

Så pas lidt på med jeres ecstasy indtagelse OErentvist.

Junior medlem

Geografisk sted: Hovedstaden i Jylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af OErentvist:
Jeg har efter at have prøvet E oplevet et underligt fænomen, flashbacks, de er mest fysiske(kæveraslen) det kommer mest når jeg sidder og læser på stof relateret sider eller høre trance/techno(o.lign.). Så for jeg det sådan at jeg skal sidde og lave Kexe-dans, er det en normal ting? for jeg har aldrig hørt om at det skulle forekomme. Min ven griner altid af mig, siger nej når jeg siger at jeg for E-flashbacks. Hvad fanden er det???<HR></BLOCKQUOTE>

Den er nok desværre god nok :-(

Jeg har det ikke specielt udtalt længere men i op til et år efter at jeg stoppede med at spise kiks regelmæssigt fik jeg stadig "flashbacks"
Hvis jeg hørte noget musik, eller talte om en specifik fest, eller lignende. Bare et eller andet der triggede min hjerne til at huske tilbage til en aften med MDMA i rigelige mængder.

Det "eneste" jeg havde var dog spændte kæbemuskler, jeg svedte tydeligt i mine hænder, og ned af ryggen. Samtidig med fysisk rastløshed, og ubehag.

Udover det selvfølgelig en depression som varede 3-5 måneder efter jeg stoppede.

Så jeg vil da gerne slutte mig til flokken der siger "Pas på" :-) Kiks / MDMA er superlækkert, men skal som alt andet bruges med måde.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af enlight:
Den er nok desværre god nok :-(

Jeg har det ikke specielt udtalt længere men i op til et år efter at jeg stoppede med at spise kiks regelmæssigt fik jeg stadig "flashbacks"
Hvis jeg hørte noget musik, eller talte om en specifik fest, eller lignende. Bare et eller andet der triggede min hjerne til at huske tilbage til en aften med MDMA i rigelige mængder.

Det "eneste" jeg havde var dog spændte kæbemuskler, jeg svedte tydeligt i mine hænder, og ned af ryggen. Samtidig med fysisk rastløshed, og ubehag.

Udover det selvfølgelig en depression som varede 3-5 måneder efter jeg stoppede.

Så jeg vil da gerne slutte mig til flokken der siger "Pas på" :-) Kiks / MDMA er superlækkert, men skal som alt andet bruges med måde.
<HR></BLOCKQUOTE>

For mig lyder det som om i har brændt godt af jeres serotonin af, jeg har selv oplevet flashbacks, men der har det været behagelige oplevelser, dvs. serotonin rush etc. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Tror os meget det handler om hvor glad man er normalt i hverdagen, en kemisk ubalance i hjernen skyldes i de fleste tilfælde, en psykologisk/spirituel grund...

Junior medlem

Geografisk sted: Hovedstaden i Jylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Astral:
For mig lyder det som om i har brændt godt af jeres serotonin af, jeg har selv oplevet flashbacks, men der har det været behagelige oplevelser, dvs. serotonin rush etc. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Tror os meget det handler om hvor glad man er normalt i hverdagen, en kemisk ubalance i hjernen skyldes i de fleste tilfælde, en psykologisk/spirituel grund...
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, det tror jeg da også at jeg havde :-) Jeg er også ret sikker på at det, for mig, tog omkring 1 år at få det hele tilbage på normalt plan igen. Det er dog ikke så nemt at regne på, da jeg havde tre dødsfald i den nærmeste familie omtrent samtidig, og derfor var lidt skidt tilpas :-/

Men jeg vil ikke helt give dig ret i at det *i de fleste tilfælde* er en psykologisk / spirituel grund. Jeg kunne meget tydeligt mærke da jeg stoppede med at spise kiks som om de var, erhm, kiks.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har efter at have prøvet E oplevet et underligt fænomen, flashbacks, de er mest fysiske(kæveraslen) det kommer mest når jeg sidder og læser på stof relateret sider eller høre trance/techno(o.lign.). Så for jeg det sådan at jeg skal sidde og lave Kexe-dans, er det en normal ting? for jeg har aldrig hørt om at det skulle forekomme. Min ven griner altid af mig, siger nej når jeg siger at jeg for E-flashbacks. Hvad fanden er det???

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Kexe-dans?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]