Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 03:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Hvad mener I om denne blanding...?

Keta + LSD + (Amfetamin)

Går lige og overvejer hvordan det mon ville være..
Skal lige nævnes, at jeg ik tænker på de helt vilde mængder at keta, bare lige tilpas påvirket :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
amfetaminen kan gøre dig mere psykotisk i din rus i følge nogen..
.... og hvorfor er det at du vil blande det ind i billedet?
og hvorfor keta?... hvad vil du opnå med en lille smule keta oven i?..

jeg kunne forstå et khul på lsd... men altså..? kan du ikke forklare hvorfor det er du vælger din her blanding, hvad du vil opnå?..

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har på fornemmelsen, at den person der er moden til en sådan blanding ikke ville spørge :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Ayers Rock skrev:
Jeg har på fornemmelsen, at den person der er moden til en sådan blanding ikke ville spørge :)

Det var nu også mest et spg, ville alligevel ik "turde" bevæge mig derud når det kom til stykket.. Man behøver heller ik lege mere end højst nødvendigt.. Kom bare til at tænke på hvordan det mon var, hvis der nu var nogle herinde der havde prøvet.. Så ville det være interessant at høre :) Synes tingene er mere end rigeligt hver for sig, så det ville nok bare være for meget af det gode.

Så bare rolig, bevæger mig ikke ud i det eksperiment - Det var af ren nysgerrighed..

Og grunden til jeg ik snakkede om K-hole, er jeg faktisk ik helt ved hvad det vil sige.. Nogle der kan komme med en forklaring? Ka ik finde noget i Wiki'en. Måske har jeg allerede været "derude", det ved jeg ik helt - Da jeg ik ved hvad det vil sige.. Og hvis jeg så har oplevet det(eller så langt væk jeg nu var), så var det i hvert fald ik noget jeg ville blande sammen med LSD :wink:

Så Ayers Rock - Må gi' dig helt ret, en person med den rette viden ville nok ikke have spurgt her:)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
vil lige sige at den dosis man normalt tager i kombination med lsd er væsentligt lavere end en k-hole dosis, tror det er de færreste der går efter at k-hole når de er på syre!?

Ketamin giver virkelig syren et visuelt twist ved fx 30-60mg

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
vil lige sige at den dosis man normalt tager i kombination med lsd er væsentligt lavere end en k-hole dosis, tror det er de færreste der går efter at k-hole når de er på syre!?

Ketamin giver virkelig syren et visuelt twist ved fx 30-60mg

Fuldstændig enig, det er noget af en oplevelse som klart er det værd

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

lilleelefant: khullet er det du tager keta for.. iflg. psudodoktoren spiffeh. så er et ketaminmisbrug defineret ved dosiser under halvandenhundrede mg -. da du i sådanne tilfælde misbruger stoffet.. til crap. - :!::!:

hopifjorden: well, måske ikke... men der er også mange der tager lsd for bare at være totaaalt blææst? og samme med svampe.. folket derude, har mange underlige tendenser mht. stoffer... mange dårlige tendenser. hvorfor gå ud fra hvad der er normalt? hvad vil du opnå med det? - især når normaliteten blandt stofforbrugere er forskellig hos de forskellige grupper, der bruger rusmidlerne på hver deres måde... fuck normaliteten, tænk dig om og gør hvad du har lyst tli. :D

ud over det.. nu regner jeg heller ikke med et khul på fem sekshundrede mic. eller noget i den dur. måske nærmere hundrede til halvanden hundrede..
jeg må indrømme at det nærmeste jeg har prøvet på det her,har været khul på svampe. - så jeg ved selvf. ikke helt hvordan det føles.. men selve ideen i at indtage keta ved siden af, uden at nå khullet forstår jeg ikke?

- men 'moden til en blanding'... det forstår jeg heller ikke?
jeg kunne måske se pointen i moden, tl et khul på lsd, selvom jeg ville mene det var noget underligt at sige - men her snakker vi ekstrem lamning endda med amfetamin indblandet?.. hvordan bliver man moden til sådan en blanding?.. ved at vide hvad tingene gør? have prøvet stoferne mange gange?
være gammel?.. synes sq det lyder ret så underligt.

:D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
spiffeh skrev:

hopifjorden: well, måske ikke... men der er også mange der tager lsd for bare at være totaaalt blææst? og samme med svampe.. folket derude, har mange underlige tendenser mht. stoffer... mange dårlige tendenser. hvorfor gå ud fra hvad der er normalt? hvad vil du opnå med det? - især når normaliteten blandt stofforbrugere er forskellig hos de forskellige grupper, der bruger rusmidlerne på hver deres måde... fuck normaliteten, tænk dig om og gør hvad du har lyst tli. :D

Syntes også at jeg tænker mig om - og hvis du lige kigger på mit indlæg, så kommer jeg ikke med nogen konklusioner, tværtimod spørger jeg, vist med et spørgsmålstegn... vil ikke opnå noget, andet end at knægten ikke blander store mængder narko uden at vide hvad han går ind til - i den sammenhæng syntes jeg det er fint at kigge på hvad normen gør, hvis man så senere vil undvige kan man jo gøre det..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
spiffeh skrev:

Syntes også at jeg tænker mig om - og hvis du lige kigger på mit indlæg, så kommer jeg ikke med nogen konklusioner, tværtimod spørger jeg, vist med et spørgsmålstegn... vil ikke opnå noget, andet end at knægten ikke blander store mængder narko uden at vide hvad han går ind til - i den sammenhæng syntes jeg det er fint at kigge på hvad normen gør, hvis man så senere vil undvige kan man jo gøre det..

hehe hop, jeg mener du skal tænke over hvad du har lyst til, tænke på konsekvenser overfor oplevelse, fare osv.. og så vælge hvad du har lyst til at gøre, lige meget hvilken ikke dødelig blanding det er :)

og det er netop derfor, han skal tænke sig om, om han har lyst til at gå ind til store mængder knark på én gang, for gør det det ved ham, som han vil opnå? for hvad er det i det hele taget han vil opnå med det? - også derfor jeg spørg ind til amfetaminen ^^ - og lavdosis keta(MIIIISBRUUUUG!!!)

:D~~

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg ville holde mig fra paranteserne

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Amfetaminen vil du nok ikke ligge mærke til, dog spiller dosen selfølgelig en rolle.

LSD med et twist a Keta er nice nok, Det er dog en blanding som hvor en god potion erfaring med bægge stoffer for sig selv, er at anbefalde.

Et K-hole med LSD oven i, er det kun de færeste der fatter hvad der sker. Så lad være med det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]