Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 03:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Hvad er bedst (i dine øjne)?
Cola 61%  61%  [ 19 ]
Amf 39%  39%  [ 12 ]
Afgivne stemmer : 31
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
waggafnipsen skrev:
jeg vil så lige tilføje at alkohol imo tager det meste af søvnbesværet på amfetamin, altså man skal bare være godt fuld 8)

lige præcis.. og amfetaminen tager tømmermændende føler jeg.. medmindre man har været MEGET fuld, men i tilpassede mængder, så de to ting en hjælp på hinanden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det med at sove på amf er IMO også et spørgsmål om træning/tilvænning. Jeg kan for det meste sagtens sove efter en aften på amf - okay, det er ikke nogen tornerose søvn, og jeg vågner da ofte, men får da sovet det meste af tiden- lidt ligesom hvis man "kæde"blunder. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@ admin, jeg synes at tråden enten skal låses eller flyttes til fuck.

@ pennywise, hvorfor er det du ikke fatter at folk har forskellige personligheder, væremåder og smag, hvilket alt sammen reflekterer i favoritter af de forskellige rusmidler? Du er godt nok halvhjernet at høre på.

Og til ham den 15 årige der vil prøve hårde stimulanser - jeg synes at du skal vente til du er mindst 17-18 år. Man tænker ofte ikke med hovedet i den alder og kommer urimeligt nemt ud på et sidespor der resulterer i at ens liv smuldrer fra en. Jeg synes at du skal gå ind og læse om de forskellige bivirkninger ved stofferne. Som f.eks at kokain er fysisk vanedannende og kan få et bedre tag i dig end cigaretter.

Se også gerne her: http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Methamfetamin

For ikke at gå komplet OT må jeg som en personlig favorit af stimulanser (og drug of choice), vælge MDMA.

Titel:
Junior medlem

P E N N Y W I S E skrev:
kemal skrev:
P E N N Y W I S E skrev:
Håber virkelig ikke at der er nogen der stemmer amf :lol:

Hvorfor? Der har tidligere været en del debat om netop dette emne, der var mange, som der var til amfetamin.

Så ved de ikke hvad er godt. Der er en grund til at coke, er 3 gange så dyrt. De tager jo bare amf som erstatning pga prisen.

Amf som erstatning? Det er jo slet ikke samme ros? Men jeg foretrækker amf fordi jeg ikke kan kontrolere mig selv i byen på coke! Jeg for det stramt af virkningen lynhurtigt, og så koster det mig 500kr grammet? Det gir ingen mening for mig..

Til gengæld kan jeg for 100kr amf og en pose bajer, få det meget mere knald på, i bedre stemning og i bedre humør :)

Titel:
Junior medlem

Lilleso skrev:
Det med at sove på amf er IMO også et spørgsmål om træning/tilvænning. Jeg kan for det meste sagtens sove efter en aften på amf - okay, det er ikke nogen tornerose søvn, og jeg vågner da ofte, men får da sovet det meste af tiden- lidt ligesom hvis man "kæde"blunder. :)

Præsis, plejer også at tage mig en to-tre timers skraber efter en amf tur... Og jeg har det somregel aldrig dårligt dagen efter... Min kæreste til gengæld, ligger syg tre dage efter, så det er jo nok et spørgsmål om hvordan din krop og hjerne reragere på de forskellige ting, er det ikk?

Man kan jo heller ikke spørge: hvad er bedst? En skruetrækker eller en hammer?

Det er jo ikke de samme ting for fa'en

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil nu mene man sagtens kan spørge hvad der er bedst - det er vel bare ligesom at sige hvad man bedst kan li' af madretter. Men at sammenligne det på den måde som det blev gjort i denne tråd, er helt ved siden af.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Hvad jeg bedst kan lide afhænger af hvad jeg skal lave den pågældende dag.

Hvis jeg skal i byen og give gas, og holde mig vågen, vil jeg helst have speed.

Hvis jeg bare skal sidde hjemme og hygge med nogle venner, og drikke et par øl, falder valget nok på kokain.

MDMA er ikke lige mig .. :)

Titel:
Junior medlem

Lilleso skrev:
Jeg vil nu mene man sagtens kan spørge hvad der er bedst - det er vel bare ligesom at sige hvad man bedst kan li' af madretter. Men at sammenligne det på den måde som det blev gjort i denne tråd, er helt ved siden af.

Ja man kan spørge om hvad man bedst kan li... ikke hvad der ER bedst :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Kææææft en gang lort, manner!

- lukket -

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]