Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
På begge mine oplevelser med LSA (HWBR), og senest LSD ligeledes, har jeg oplevet en rigtig underlig reaktion fra min krop.

På et tidspunkt under come-up får jeg en underlig "buldren" for ørene konstant - jeg kan selv styre det efterhånden som tiden går og derfor fremtvinge det hvis jeg vil, hvilket kan være sjovt at lege med.

Oplevelsen/reaktionen har jeg haft mange gange, så langt tilbage jeg husker af mit liv, upåvirket af noget som helst - og den kan bedst betegnes som den følelse man får ved ren eufori eller glæde, men jeg er ude efter om nogle af jer får den samme reaktion?

- og kan det have nogen relation til at stofferne (LSA og LSD) bliver optaget gennem spytkirtlerne? For det lader til at reaktionen kommer fra det område - hvilket også kunne være grunden til at jeg kan mærke det i/på øret/hørelsen.

:o

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har kun prøve lsa, og det er ikke noget jeg har oplevet, men vil prøve at ligge mærke til det næste gang.

Tilgengæld begynder jeg at tude på HBWR come uppet. Det er sket på alle mine lsa trips? Ikke fordi jeg har været ked af det, men mine tåre er bare væltet ud. :)

weird..

Senest rettet af visias 19 dec 2007 23:05, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Njaae ikk rigtigt.. men jeg har det sådan at hvis jeg bliver rockersur og råber af nogen eller skal til at slå nogen eller bare gå amok på den så "rykker" det en gang i mit hoved.. ved ikke om det er skift af bevidsthed eller noget..

Lidt OT men synes alligevel det har lidt relevans.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
jeg tror næppe det har det store at gøre med, hvordan det bliver optaget.. de 2 stoffer her, virker kun i hjernen... såeh, hvis du fks. iv'ede dem i højre arm, ville den heller ikke blive mere påvirket end venstre ;)

MEN

nogen af de nerveceller i din hjerne, der bliver påvirket, påvirker (ved ikke om de også direkte, men ihvertfald indirekte) - dine spytkirtler..

lige en tilføjelse, du tænker vel selv på hvor det bliver optaget.. har måske noget at gøre med det? :)

Senest rettet af spiffeh 19 dec 2007 23:16, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Allright takker - det er en fucking underlig, men udemærket følelse :>

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Mine spytkirtler kan godt blive lidt voldsomme på store doser. Spyttet bliver utroligt tyndt og vælter ud overalt, eller det føles sådan. På LSA får jeg tit følelsen af at min mave er en stor karafel som ikke er lukket i toppen

Mit spyt begynder at blive mystisk allerede omkring t+20, men det kan også være en reaktion på at kroppen tror den snart skal knække det op igen. Den må tro om ;)

Generelt sveder jeg meget på LSA, især i håndfladerne hvilket giver den lææækreste følelse når man stryger hænderne over et eller andet... LSA sætter bare gang i vand-produktionen :)

Ang. dit første spørgsmål, det er ikke en slags "lyn" du mener? Har oplevet disse som barn under stærk glæde/gråd, på come-up på svampe og LSA samt efter MDMA, kan være det samme. Det er ihvertfald rimeligt kendt og forekommer ca. 50% af gangene på LSA vil jeg sige. Fortrinsvist og stærkest når tolerancen er helt i bund

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Mine spytkirtler arbejder på fuld tryk når jeg er på lsd (først efter 3 - 4 frimærker) - jeg får totalt vingummispyt - det er super slimet og man kan lave et "net" af det, hvis man får det på fingrene :p (og det stopper først når trippet er færdigt).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]