Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 16:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestjylland
Hej psychedelia :)

Har søgt hele forumet og har sikkert overset noget.. Men kunne altså ikke finde noget om trip på forskellige sovepiller.

Er ikke indtraseret i at prøve, men ville gerne høre om der er nogle der har erfaringer med at få noget interessant til at ske på sovepiller? Og hvad det var for nogle og hvad det aktive stof er i dem.

Hilsen iffo

Medlem

Geografisk sted: På flugt
Du kan naturligvis ikke trippe på sovepiller. Som det fremgår af navnet
er sovepiller noget man bruger til at falde i søvn.

Medlem
Brugeravatar

Ja, det vidste jeg godt :wink:
Men rohypnol er jo os sovepiller fx . :mrgreen:

Medlem

Geografisk sted: ..
Man kan heller ikke trippe på rohypnoler.

Man kan blive dum og glemme hvad man laver.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Jeg vil nu nok mene at man kan "trippe" på nogen typer sovepiller. Selvfølgelig kommer det an på hvilke sovepiller der er tale om, og hvordan man definere et trip.

Holder mam sig vågen på Zolpidem, kan man få noget der minder om effekten fra marzin.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg har læst om folk der prøvede at holde sig vågen i kort tid på zolpidem og rapporterede om en let ændring i synet., Men vil anbefale det, da zolpidem fucker folk ret meget op hvis de forbliver vågne. Slå mig i hovedet, hvis jeg tager fejl

Junior medlem
Brugeravatar

Her for nogle dage siden var jeg vågen en smule længere end jeg plejer at være.
Åd så 10mg zolpidem og oplevede en ret voldsom mængde bevægelse i mit synsfelt, der var ting under min dyne og sådan. Jeg vil tro jeg var vågen i denne tilstand i en halv times tid og udover en mærkelig benzodiazepin-agtig stenet tilstand i mit hovede, og så det at intet stod stille ret længe af gangen var der ikke meget at byde på. Sov forresten glimrende.
Syntes bare lige jeg ville dele (:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
iffo skrev:

Så vidt jeg husker er Rohypnoler da beroligende og ikke soverpiller? men er godt nok ikke helt sikker. Difiner lige ordet ¨trip¨ Det lyder ærligtalt ikke som om din difination af ordet er helt den rigtige.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
extanor skrev:
iffo skrev:

Så vidt jeg husker er Rohypnoler da beroligende og ikke soverpiller? men er godt nok ikke helt sikker. Difiner lige ordet ¨trip¨ Det lyder ærligtalt ikke som om din difination af ordet er helt den rigtige.

Hallucinationer og en alternativ tankegang. Jeg har aldrig selv leget med rohypnoler, så hvordan man hår det hvis man lige snupper en 5-6 stykker til at stå op på, skal jeg ik ku sige.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
jeg har haft en hallucination på rohypnol der var et blå ansigt af en mand på bagsiden af min mobil og det første jeg gjorde da jeg stod op var at kigge bagpå min mobil for at snakke med ham manden jeg havde snakket med i mange timer før jeg gik i seng :D havde kun spist 1.5mg :peace:

Medlem
Brugeravatar

Ja, det må i meget undskylde .. :oops:
Mente selfølgelig "rus", ikke trip

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
heaven skrev:
jeg har haft en hallucination på rohypnol der var et blå ansigt af en mand på bagsiden af min mobil og det første jeg gjorde da jeg stod op var at kigge bagpå min mobil for at snakke med ham manden jeg havde snakket med i mange timer før jeg gik i seng :D havde kun spist 1.5mg :peace:

Lyder som om du har halvsovet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

iffo skrev:
Ja, det må i meget undskylde .. :oops:
Mente selfølgelig "rus", ikke trip

argh okay. så lyder det mere rigtigt :P

Medlem
Brugeravatar

Er der ikke nogle der har erfaringer med en "rus" på sove piller så? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

iffo skrev:
Er der ikke nogle der har erfaringer med en "rus" på sove piller så? :D

jo. men ingen gode erfaringer. jeg syntes du skal lade være med at prøve ast opnå en rus ved hjælp af sovepiller. find noget beroligende istedet, det vil du helt sikkert få mere ud af. men pas på, det er ufattelig afhængighedsskabende

Medlem
Brugeravatar

det var heller ikk noget jeg havde tænkt mig at prøve .. har hva jeg skal bruge :)

Medlem
Brugeravatar

Valium er, så vidt jeg ved, et anxiolytikum, og sovepiller mener jeg sgu næppe er værd at gøre for meget i. Du kan få en "behagelig, dum rus", og du kan, hvis du har den rette kontrol (!!), blande dem med f.eks. opiater for en mere behagelig rus - jeg vil gerne hurtigt påpege, at der skal være MEGET god kontrol for at udføre sådanne komboer - det er ikke for sjovt, hvis du fucker up i den dosering! Kend altid stofferne, du blander i deres høje og lave doser og start ud lavt i komboen!

Så vil jeg sgu hellere lege med psykedelika

Mvh,
Gargarin

Dedikeret medlem
Brugeravatar

iffo skrev:
det var heller ikk noget jeg havde tænkt mig at prøve .. har hva jeg skal bruge :)

okay. kan bare huske engang jeg var ret så vild efter at trippe. der ku jeg sagtens få fat i alt muligt. men alligevel var jeg så dum at prøve marzine og en masse andet lort. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nogle af de mest tåbelige ting jeg har fortaget mig ( og det siger sku ikke så lidt!) har jeg gjort imens jeg har været påvirket af benzodiazepiner eller sovepiller om du vil.
En af de mere harmløse, dog ikke mindre tåbeligt, var at gå ud af et supermarked med to kasser! vingummier under armene overbevist om at ingen havde eller ville opdage det.
De stakkels ansatte var så paf at de de simpelhen lod mig gå ud af butikken, da de kom til sig selv må de ha' ringet efter panse, for jeg blev samlet op af politiet længere nede af vejen, jeg var bare forsat ned af den samme vej som butikken lå på. Og jeg har sikkert været dybt overrasket over hvordan de havde gammenskuet mit ellers så vel gennemtænkte kup.
Og jeg ved fra samtaler med andre benzo-brugere at jeg langt fra er den eneste der har dummet mig på for meget benzo.
En lignene historie jeg har hørt gik ud på en fyr der gik rundt med et helt tøj-stativ på gågaden i en mindre dansk provinsby også overbevist om at ingen ville opdage det.
Så for sige det mildt, kan benzodiazepiner, og alle benzoer virker som sovepiller hvis dosen bare er høj nok, påvirke din dømmekraft på en ikke altid lige konstruktiv måde

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har ikke de vilde erfaringer med det, men jeg har prøvet at trippe på et gammelt stof, der var populært tilbage i 70'erne. Ketamin virker ikke optimalt på min organisme, men det er også ovre i den der depressant-afdeling.

Depressanter er mystiske at trippe på, IMO. Det jeg har trippet mest på (altså haft succes med) gav nogle meget levende overflader på alt, som om der var static eller bevægelse i alt. Og lå jeg og blundede hen (og havde røget hash oveni) åbnede drømmelandet sig virkelig, og det gav en helt speciel "flavor" af CEV/drømmesyn.

Svampe har en bestemt type hallucinationer, men jeg har aldrig følt at de virkelig var skumle. Men på det her andet 70'er stof oplevede jeg at føre laaange samtaler inde i hovedet med andre personer, og så skete det fra tid til anden at jeg fucking svarede på nogle af de ting, som mine hallucinatorisk samtalepartnere spurgte om. Ofte sådan noget med at udbryde "Ja ok", "Nej" osv.

Altså giver det nogle ægte vrangforestillinger - eller hallucinationer i Shulgin definitionen: hvor du ikke aner, hvad der er fantasi og virkelighed. Min definition er, at når jeg begynder at tale højt med mine halluer, så er et eller andet krydset over den grænse. Jeg vil sige, at det især bagefter er foruroligende at tænke på, hvilke hallucinationer man havde. For ved svampe har jeg aldrig været i tvivl om forskellen mellem fantasi og virkelighed.

Jeg ville aldrig bevæge mig ud i fuld offentlighed på større doser af depressanter, som giver denne type vrangforestillinger. Det er virkelig om noget forbeholdt indtagelse i privaten. Man kunne jo gå hen og blive bindegal ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]