Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordpolen
Go Aften Psy .

Eftersom jeg er løbet lidt død i hele tiden at gøre mit (mdma) trip bedre og bedre søger jeg lidt nye "pift" til evt at kunne gøre det endnu bedre måske, hvem ved ?

inden jeg indtager mdma
plejer jeg at rydde op og lave spillelister på min com sådan så jeg ikke skal rode for meget med det når jeg tripper.
har rigeligt at drikke
og har meget lille selvskab af venner (højest 3 ) 1 gør det de andre gør ikke .
lækker frugt og drikkelse , slik, tæpper , film , you name it .

Så jeg tænkte lidt på hvordan i andre derude gør, og evt ku gi nogle sjove fif man evt bare bliver nød til at prøve ?

/// Infectimus

Medlem

Massage på MDMA er mega nice! Du kunne også gå i imerco og invistere i en flødesifon og nogle lattergas patroner og se om N2O-suset havde go' synergisme med MDMA'en. Hvis du har et tæppe så tag skoene af og gå rundt på det (hehe fuck en dum kommentar, men det er jo fedt når man er blæst :P )

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg foretrækker at være sammen med så mange mennesker som muligt under et MDMA trip.

Hvis der er noget MDMa frembringer i en så er det den sociale struktur.

Medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Hvis der er noget MDMa frembringer i en så er det den sociale struktur.

Ja, i form af en mumlende analfabet med en underkæbe på størrelse med Amin Jensens morgenplatté.
.. Spøg til side :life:

OT: Et fugtigt viskestykke eller klud kan tit gøre underværker, det lyder åndssvagt men det er ekstremt behageligt :)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
damp bad med kogende vand og kan ikke helt huske resten også med håndklæde over hele hovedet med hovedet 20cm fra det kogende vand også indånde dampene det er super lækkert, det skal ikke koge når i indånder det skal bare være i en balje

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordpolen
skal da helt sikkert prøve et eller flere af jeres råd :P

keep it coming

Medlem
Brugeravatar

Budha skrev:
damp bad med kogende vand og kan ikke helt huske resten også med håndklæde over hele hovedet med hovedet 20cm fra det kogende vand også indånde dampene det er super lækkert, det skal ikke koge når i indånder det skal bare være i en balje

Hvis du prøver dette skal du sateme sørge for at drikke massere af vand .. Jeg går ud fra at
man let dehydrerer hvis du sidder i et dampbad hel' kogt af på MDMA.

Insane psychedelia user!

Shperma skrev:
Hvis du prøver dette skal du sateme sørge for at drikke massere af vand .. Jeg går ud fra at
man let dehydrerer hvis du sidder i et dampbad hel' kogt af på MDMA.

det er vel bare en balje med dampende vand..? det er ihvertfald sådan jeg forstår det...

tror nu heller ikke det er så slemt mht dehydrering i dampbad, da man ikke rigtigt kan svede omgivet af så meget damp.. -eller hva..?

noget som kunne gøre mit trip bedre(da jeg trippede på mdma)var mobys plade, tror nok den hedder play. også bare ligge og nusse med en ven eller veninde. -og masser af galar..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Når man er ramt, er det super lækkert at fylde vasken med koldt vand og hente is. Stik hovedet ned i vandet imens en af de andre putter isen i nakken på dig. AHHHHH!!! Det er langt mere forfriskende end ice-tea reklamerne!

Det er også lækkert at ligge flere ved siden af hinanden armene under hinandens hoveder.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som andre også er inde på, så er social kontakt rigtig lækkert... der er ikke noget bedre end sådan en gedin MDMA-krammer... En forstøver med koldt vand til at sprøjte i ansigtet skulle også være ret lækkert - har ikke trippet siden jeg fik rådet; men det står helt klart på listen...

Jeg elsker at snige mig hen på den lokale legeplads og gynge :!: I know, men det giver mening når man sidder der :peace:

Køb noget skildpadde is (eller noget andet du synes smager rigtig godt) og spis det imens du tripper - smagen forstærkes mange gange...

Jeg har tidligere linket til denne guide også: Nice things to do on E... lyder også meget sjow meget af det :mrgreen:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Okay det er ikke så meget lækkert, men det er vildt mærkeligt... På med en styrthjelm og så få en god ved til at gi dig et slag i baghoved (på hjelm'en selvfølgelig :wink: ) jeg ved det lyder mækeligt men det er en ret speciel oplevelse :twisted: Ellers er der en del der godt kan lidt at stå på hoved i en seng... :D

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
damp bad med kogende vand det er fuldstændig sindsygt du får det så varmt og blodet eksplodere det er så fucked du har det som om hovedet næsten eksplodere på en alt for fed måde og ja man kommer til at dehydrere hvis man trækker vejret hurtigt ( go. for. it. ) jeg kender mange som siger det er det fedeste at gøre eller hvertfald bare mega fedt man kan jo lave 99999999 ting

Medlem

Geografisk sted: På flugt
Ta' et smut ud til et random villakvarter om natten (så får I også en tur ud af det)
find en have med en trampolin. Og hop hop hooooooop. Oppe i luften føles det
nærmest som om man aldrig rammer trampolinen igen :o
Vær dog sikre på at der ikke er nogle hjemme. Medmindre I godt kan lide lidt spænding :wink:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Tag til rave og dans

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg formåede mod alle odds at få gang i noget sex med min ex-kæreste hvor vi lige havde indtaget MDMA'en og det lykkedes mig at holde rejsning under hele samlejet - det var dog ikke den helt vilde tur, jeg synes jeg var en anelse forvirret over at det begyndte at snurre sådan i hovedet da det gik på-- det var så også min første gang, skal det nævnes; så jeg blev lidt distraheret nok af selv samme grund.

Men jeg har mest haft hyggeaftener med gode venner (eller bekendte som så blev gode venner) og kærester. Forelskelse og MDMA er helt kosmisk! Fysisk kontakt som det før var nævnt også.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]