Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Igår tog jeg mdma "torsdag" det er ca en måned siden sidst jeg gjorde det her idag fredag og indtil nu har jeg haft en kraftig hovedpine, Jeg har prøvet at drikke en del juice plus spise noget frugt for at få nogle vitaminer i mig. noget jeg plejer at gøre når jeg har taget stoffer generelt men ja er det mdma'ens skyld at jeg har hovedpine eller bare tilfældigt at det kommer idag?

Torsdag middag 12.00 ca tog omkring 100 til 150 Mg (åd det i en bombe)
Torsdag Eftermiddag 14.00 ingen virkning på mdmaen og sidst jeg åd det blev jeg godt skudt af på 150 MG( og tænker at jeg er blevet snydt)
så tager en en bombe mere med ca 100 150 MG så går der en bette halv time så kan jeg godt begynde at mærke at jeg får det godt
18.00 har det lækkert
22.00 det er så småt ved at falde ned så tager en bombe mere på 100 125 Mg MG bare for at kicke det lidt op og holde resten af natten, har overhovedet ingen problemer haft hverken med hovedpine endnu eller noget som helst andet

det holder så til jeg er færdig på arbejde ved en 04.00 tiden (arbejder som Deejay) og jeg går hjem i seng der går en 2 3 timer før jeg falder i søvn server den samme film 2.5 gang fordi at jeg ikke kan koncentrer mig om den (knight rider 2008) falder så i søvn endelig og vågner igen klokken 10.00 ca og har giga ondt i hovedet, drikker så noget vand (det gjorde jeg også hele dagen/ aftenen på mdma)
spiser noget frugt drikker noget juice men her fredag nat klokken 02.00 (03.00) i DK har jeg ekstremt ondt i lige midt i tindingerne og i baghovedet ?

nogen der kan sige mig om det er mdma'ens skyld eller ?

(----sorry hvis teksten her er blevet lidt forkludret hovedet gør ondt :/ ----)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Har jeg aldrig oplevet med mdma før.

Er det et brunt pulver med brunlige/hvidlige krystaller i?
Fordi så kan det være din første mistanke, om du er blevet snydt, er korrekt.

Fordi den eftervirkning der har jeg aldrig hørt nogle have, dette kan være et tilfælde - men har spist temmelig meget MDMA og færdes meget omkring mennesker der spiser rigtig meget MDMA.

Jeg købte et brunt pulver her for noget tid siden, det skulle have været keta - var det ikke smagte af mdma - men var heller ikke rent mdma - blandingslort - ung fyr døde af det for noget tid siden i Hobro. Så hvis du fra nordjylland - eller har købt det heroppe - så kan det være det lort du har fået.
Låner min nevøs kamera idag - vil lige poste et pic af de lort - sådan at du kan se om det er det du har fået - havde nemlig selv grum hovedpine og er stadigvæk MDMA-knaldet i nakken af det - fuldstændig efterkneppet nu på 7 dag - efter 375mg mdma, lidt keta og så 3 streger af brunt-whatever.
Du nævner din forvirring - jeps - jeg væltede rundt på mit værelse dagen snot forvirret og fattede intet af noget - skal så lige sige at jeg er lidt forvirret af natur - men det her var rigtig slemt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Det kan selvfølgelig forekomme at man har ondt i hovedet efter at have kørt på mdma. især når man kører så længe og med redoseringer
men kan det også være at du som dj har svinget meget med hovedet?
og en blanding af disse har givet ekstrem hovedpine

har selv prøvet at have en god hovedpine på lidt alkohol og mdma, men nok ikke så slem som din lyder.

mit råd vil dog være at du får sovet godt igennem med en god hovedpude, istedet for at sidde oppe til så sent på din koger dagen efter.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Han bor i Spanien Child of Aum, så det er nok ikke tilfældet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kemal skrev:
Han bor i Spanien Child of Aum, så det er nok ikke tilfældet.

Ok - nej kan jeg godt se:) Heldigvis.

Medlem

Så blev det morgen er nu stået op og har heldigvis ingen hovedpine længere :)
men ja det var noget brunt agtigt et eller andet sjov med hvide krystaller det var en ny dealer jeg købte fra tror bare jeg holder mig fra ham en anden gang

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ExobiT skrev:
Så blev det morgen er nu stået op og har heldigvis ingen hovedpine længere :)
men ja det var noget brunt agtigt et eller andet sjov med hvide krystaller det var en ny dealer jeg købte fra tror bare jeg holder mig fra ham en anden gang

SKræmmende hvis du bor i spanien - det bliver solgt som keta i NJ.

Medlem

Ja jeg kan da ihvertifald sige det ikke var ketamin, så har det ihvertifald været noget underlig noget da ketamin har jeg taget en del af før i tiden og det mindede overhovedet ikke om hinanden, det ketamin jeg plejer at få er hvide bitte små spidse krystaller ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har set keta i fire udgaver.

1: De spidse krystalagtige ting som vi på gaden kalder for "saltet"
2: De sukkeragtige krystaller som på gaden bliver kaldt for "sukker-keta"
3: De store blå chunks som virkelig sparker røv og bare bliver kaldet keta og som vi ikke kan finde flere af.
4: I hvidt pulver - men det når folk cutter det - hvilket nok er hjernedødt at gøre ved keta.

Det brune shit/med hvide krystaller - som jeg har - der smager det brune af mdma - noget af det hvide som mdma og andet af det som keta og noget helt andet mystisk pis.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Child of Aum:
Jeg har lagt mærke til at du skriver en hel del posts om blandinger af forskellige stoffer som du har købt rundt omkring.
I den forbindelse vil jeg godt gøre opmærksom på at du PÅ INGEN MÅDE kan vide at det pulver som ExobiT har fået (i Spanien vel at mærke) er det samme som det du har fået (i Danmark).
Chancen for at det er det samme er så godt som ikke eksisterende - hvis du nu skruede lidt ned på dit narko-for(mis?)brug ville du også være kommet til samme konklussion i løbet af et halvt sekund.
Du har også skrevet en masse om forskellige pulvere/stoffer som man ikke ved hvad er præcist, der har du tit et svar på hånden om at det er keta blandet med morfin, mdma, amf, diazepam og hvem ved hvad...
Du har heller ikke nogen måde mulighed at vide hvad disse blandinger indeholder, og det at du så ofte køber tilfældige blandingsprodukter tyder på at du har et misbrug - ellers venter man sgu til at man kan få den kvalitet man vil have istedet for bare meningsløst at kaste hvidt pulver i hovedet fordi man regner med at det bringer "en eller anden" form for sindsændring og virkelighedsflugt.

Prøv nu at tænke dig lidt om, jeg bliver sgu bange på dine vegne når jeg læser nogle af dine posts.

Dette er ikke ment som en kritik, men snarere som et wake-up-call om ikke at komme med information som man ikke kan stå inde for, i sidste ende kan resultere i dødsfald...

Mvh Jonas!

Senest rettet af LarmerFyr 17 aug 2008 23:05, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Farmerfyr: Det shit jeg har købt er ikke blandet her i DK - har kun købet blandet shit 1 gang og det var her for 2-3 uger siden. Det kommer fra udlandet og det kommer ind i landet i store mængder ad gangen. Har selv set poserne. Nogensinde overvejet at når jeg har sådan et STORT misbrug, som du siger, så kunne det jo være jeg havde nogle temmelig ok sindssyge kontakter sådan jeg ikke skal betale alverden for lidt dope... det kunne jo være jeg næsten ikke gav en skid for mit lort fordi jeg har adgang til de HELT STORE POSER.

Så chancen for at exobit sidder med det samme lort i spanien er faktisk temmelig stor - fordi hvis jeg troede det pulver var blandet her i DK - så havde jeg konkluderet det du siger - prøv lige at spænd hjelmen makker og lad være med at fornærme min intelligens ok - tror du jeg sidder og skriver om et brunt pulver som kun har chance for at være i DK...... Havde bare ikke lyst til at skrive jeg havde adgang til de store poser og de fede kontakter - men nu er jeg ret træt af at skulle argumentere for diverse ting.

Hvorfor tror du der står på den liste over mit indkøb at pillerne er labtested i holland? Nok fordi dem der henter dem, får dem testet sådan vi kan se hvad der er i dem og de E piller vi køber indeholder kun blandninger af MDA/MDMA - fordi det er real xtc - og hvordan får vi så det? Jo Dem der henter dem beder kemikeren om at fremstille pillerne med det i. Hvorfor så labtesten? Man skal aldrig stole på en kemiker. Dem der henter det, henter det så ikke kun til DK - men henter det rundt i hele europa. Nogle andre der henter, henter andre stoffer - heriblandt det her brune lort. Så monstro ikke det bliver hentet andre steder hen i europa - eller står der DANES only nede ved narkobutikken??

Medlem

tror du skal slappe lidt af coala du tror jo at du er bedre end alle andre bruger herinde.. Hvis du har så store kontakter som du gør over siger du har tror du så ikke at de mennesker ville blive PÆNT pist i deres hovedet hvis de så du gik og reklermeret for det herinde på psychedelia.dk siden er vel overvåget af police og dvs aviser så det er nok ikke lige det smarteste du har gang i

Medlem

I er nu en sød duo, i to.

CoA skriver de lange, temperamentsfulde indlæg, og du, kbhfyren, skal partout lige komme med en nedrakkende kommentar i halen på indlæggene. :lol:

Medlem

Manden truer mig på livet Hvad ellers kan jeg gøre for at give lidt igen ? :roll:

Men du må da give mig ret ang at man ikk skal skrive man kender de store fyre i Nordjylland

Ikke fordi jeg tror han gør

Medlem

kbhfyren skrev:
Manden truer mig på livet Hvad ellers kan jeg gøre for at give lidt igen ? :roll:

Det gør han da forhåbentlig ikke? Hvis det er sandt tror jeg lige jeg har mistet al respekt for CoA...

kbhfyren skrev:
Men du må da give mig ret ang at man ikk skal skrive man kender de store fyre i Nordjylland
Jeg vurderer det ikke som enormt risikabelt, men jeg er ikke sikker på at jeg selv ville skrive den slags...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
COA, KBHfyren> Hvis i ikke stopper jeres uinspirerende fejde lige NU, kommer advarslerne til at fyge om ørerne på jer begge før I kan nå at sige "kiks".
COA> Uanset om det lyder til at være det samme pulver, er og bliver det rent gætværk om nogen har fået præcis det samme blandingsprodukt som man selv har fået - det kræver meget mere end en upræcis visuel beskrivelse. Så lad venligst være med at sammenligne effekten af blandinger I har fået hvor indholdet måske / måske ikke er det samme - som FarmerFyr siger kan det have farlige konsekvenser.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ufatteligt som du kan blive ved med at ødelægge tråde med dit off topic lort, CoA.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ja, lad os se at komme tilbage til topic.
Det originale spørgsmål var:

ExobiT skrev:
Igår tog jeg mdma "torsdag" det er ca en måned siden sidst jeg gjorde det her idag fredag og indtil nu har jeg haft en kraftig hovedpine, Jeg har prøvet at drikke en del juice plus spise noget frugt for at få nogle vitaminer i mig. noget jeg plejer at gøre når jeg har taget stoffer generelt men ja er det mdma'ens skyld at jeg har hovedpine eller bare tilfældigt at det kommer idag?

@ExobiT: Det er svært at sige, men hvis du har været oppe til langt ud på natten/morgenen, har indtaget en god dosis rent MDMA og har bevæget dig en del så er der en risiko for at du får visse bivirkninger dagen efter.
Det kunne fx. være hovedpine, svimmelhed, kvalme, nedtrykthed, appetitløshed, kuldegysninger, tør mund og i visse tilfælde er det også muligt at besvime hvis kroppen virkelig er udkørt - det har jeg ihvertfald prøvet en enkelt gang hvor jeg kun havde fået sovet 2-3 timer og så var blevet ringet og tvunget til at komme på arbejde pga. en akut-sag. :evil:
Jeg sad og arbejde ved et skrivebord hele dagen og da jeg rejste mig op og strækte mig på et tidspunkt, mistede jeg så meget ilt til hjernen pga. blodtilførslen, at jeg blev ekstremt hurtigt svimmel og før jeg nåede at gøre noget var jeg væltet om på gulvet.
Det sidste jeg husker er at jeg lige nåede at tænke "woaw, det går stærkt!" - og så blev alt sort.
Et minuts tid senere (eller 5 sekunder, jeg ved det ikke) vågnede jeg op på gulvet med en gevaldig hovedpine og undrede mig over hvad jeg lavede der, indtil jeg fik regnet ud hvad der var sket...
I faldet havde jeg desværre smadret mit højre knæ mod skuffemodulet i det skrivebord jeg sad ved så kraftigt at hængslet der holdt det fast i en ene side var blevet smadret, og skufferne hang helt skævt og sad kun fast i den anden side...
Ik´sjaw...
Heldigvis fik jeg lov at tage hjem, (mange tak, på en lørdag...) da jeg gik ovenpå til chefen og fortalte hvad der var sket, viste skrivebordet, mit knæ og en kæmpebule i baghovedet - var alligevel stortset færdig så jeg var blevet udnyttet nok den dag. :)

Jeg lærte ihvertfald af det at man virkelig skal passe på at man ikke overanstrenger kroppen, dagen/dagene efter man har taget MDMA, den er tit mere udkørt end man tror og end den giver udtryk for.

Mvh Jonas!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Hvis jeg redoserer mere end 2 gange på mdma, få jeg som regel en let hovedpine. Derfor kommer meget sjældent over 300 mg. 150 - 180 mg som startdosis og så en redosering på 100 - 120 mg

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]