Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Hej Psy.

Er interesseret i at vide, hvor godt fordelt syren, i et enkelt blotter, er?
F.eks. hvis vi tager et 150MiC mærke, så kan der vel lige så godt være 100MiC i den ene halvdel og 50MiC i den anden halvdel?

Grunden til, jeg spørger, er, at jeg ikke har lyst til at tage et helt mærke, men hvis fordelingen er ringe, kan det jo være ét fedt?

Hvad er jeres erfaring med det?

M.v.h.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er vel altid en gamble, jeg må tilstå jeg ikke har forstand på det. Til gengæld siger min erfaring at man får roughly halvdelen af styrken når man tager en halv blotter. Det kan dog sagtens forholde sig anderledes, så jeg ville prøve at høre kontakten du fik det fra.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg plejer bare at dele mærkerne og så håbe på at det er tæt på 50/50. men ellers kan du klippe mærket i stykker, opløse det i 10 - 20 ml vand og så indtage halvdelen af vand-mængden.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Fordelingen af syre på et mærke bør normalt være ret ligelig. Mærkerne fremstilles ved at man nedsænker hele ark af mærker i en opløsning af LSD, løfter dem op og lader væsken fordampe.
Man har dog hørt om enkelte specielle mærker hvor der f.eks. var kommet en ekstra dråbe i øjet på karakteren på arket - men jeg tror ikke det er noget som bliver gjort så ofte mere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LSD-mærker bliver lavet ved at dyppe arkene i en alkoholisk opløsning af LSD, og man kan derfor godt regne med at stoffet er omtrent jævnt fordelt. Og Prom var åbenbart hurtigere end jeg :P

Sway skrev:
Jeg plejer bare at dele mærkerne og så håbe på at det er tæt på 50/50. men ellers kan du klippe mærket i stykker, opløse det i 10 - 20 ml vand og så indtage halvdelen af vand-mængden.

Den fremgangsmåde bør ikke bruges, medmindre der bruges destilleret eller demineraliseret vand. I normalt postevand er der som regel chlor-ioner tilsteder, hvilket vil nedbryde LSD'en, og det er vel ikke meningen?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Nej det kan vi sku ikke have. Havde bare læst her på siden at der var en der havde klippet dem i stykker og puttet dem i noget vand. Fik nok ikke set hvilken slags vand.

Medlem

Prometheus skrev:
Fordelingen af syre på et mærke bør normalt være ret ligelig. Mærkerne fremstilles ved at man nedsænker hele ark af mærker i en opløsning af LSD, løfter dem op og lader væsken fordampe.
Man har dog hørt om enkelte specielle mærker hvor der f.eks. var kommet en ekstra dråbe i øjet på karakteren på arket - men jeg tror ikke det er noget som bliver gjort så ofte mere.

Nu er det bare et blotter med et eller andet random mønster på (vist nok noget camouflage af en art).

Jeg lytter til jer, og satser på, at det er nogenlunde lige fordelt.

Tak for svarene :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
klip mærket ud i 4 stykker og tag en fjerdedel fra hver sit hjørne (altså modsat hinanden, venstre top, og højre bund, el. modsat), på denne måde er der større chance for at få 50/50!

Senest rettet af Lorten 19 aug 2008 22:42, rettet i alt 1 gang.

Medlem

fåkd bæver skrev:
klip mærket ud i 4 stykker og tag en fjerdedel fra hver sit hjørne (altså modsat hinanden, venstre top, og højre bund, el. modsat), på denne måde er der større chance for at få 50/50! (hvis det skulle være fordelt alternativt)

Sådan kunne det også gøres, ja. :) Tak for tippet.

Junior medlem

Geografisk sted: InterZone
du kunne også dele den i 300 stykker :P, eller endnu bedre, slug det hele.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der er flere metoder... Jeg kender kun til nogle få måder at påføre LSD på blotters

Den klart foretrukne metode, lader man 100 ark (et ark er som regelt 20x25 = 500 mærker) opsuge maksimalt med solventet, for at estimere hvor meget de suger. Derefter beslutter man sig for hvor mange mikrogram mærkerne skal være på, og regner ud hvor mange gram krystal der opløses i samme mængde solvent (typisk ren EtOH, måske med en smule destilleret vand), og man lader 100 nye ark opsuge det aktive solvent... I større batches vil styrken på mærkerne være meget ens, og man kan derfor lave f.eks. specifikke 150 mikrogram mærker. Alt dette foregår self. i vatter.

Andre dypper arkene, enten mekanisk eller manuelt, i LSD-opløsningen og lader dem suge noget tid, dryppe af, evt. gentage processen (der af dobbelt-dyppet, osv.)... Det giver helt klart en uvished omkring styrken.

Jeg har også hørt om folk der ikke er lige så teknisk snilde, men kan finde på at dumpe sine ark, noget solvent og krystal i en pose eller andet lamt, og ryste lortet rundt... Dette giver en pænt fucking ujævn fordeling, og det kan jeg huske var tilfældet med Shiva mærkerne 5 års tid tilbage...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]