Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Resist skrev:
Sway skrev:
Det er ikke alt amfetamin der tager sulten - det jeg plejer at få, kan man fint spise på. :) (det var en af grundene til at jeg lige havde et misbrug på 2 mdr)

Der findes altså ikke noget "specielt" amfetamin som ikke tager sulten. Amfetamin er en kraftig appetit dræber, basta.
Enten afviger du fra normen eller også er det ikke amfetamin du har fået.

Ved længere tids forbrug af fx. Amfetamin begynder kroppens mæthedsfornemmelse at tilpasse sig effekten af amfetamin. Hvorefter ens appetit begynder at vende tilbage som hvis ikke var påvirket af Amfetaminen. Når effekten af Amefataminen, stopper, sker det modsatte og man føler man er sulten selvom man er mæt, og med lidt held, en god gammeldags froderen på. som nogen nok kender fra hash.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
CamelJJ skrev:
Resist skrev:
Sway skrev:
Det er ikke alt amfetamin der tager sulten - det jeg plejer at få, kan man fint spise på. :) (det var en af grundene til at jeg lige havde et misbrug på 2 mdr)

Der findes altså ikke noget "specielt" amfetamin som ikke tager sulten. Amfetamin er en kraftig appetit dræber, basta.

Ved længere tids forbrug af fx. Amfetamin begynder kroppens mæthedsfornemmelse at tilpasse sig effekten af amfetamin. Hvorefter ens appetit begynder at vende tilbage som hvis ikke var påvirket af Amfetaminen. Når effekten af Amefataminen, stopper, sker det modsatte og man føler man er sulten selvom man er mæt, og med lidt held, en god gammeldags froderen på. som nogen nok kender fra hash.

Tja, jeg har selv haft et seriøst misbrug af amfetamin, og det er rigtigt at kroppen stille og roligt tilpasser sig appetitdræberen, men det betyder ikke at det bliver nemt at spise på amfetamin. Det er rigtigt at man bliver bedre til det, men udover de få der tilsyneladende afviger fra normen, så er det altså et faktum at amfetamin stjæler appetiten.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sway skrev:
Resist skrev:
Sway skrev:

Tror faktisk det er sammenpresset mel vi har fået - men det rykker for vildt!!. Du har ikke prøvet det her amf - du kender ikke til alt amf, så bare fordi dig og dine venner får fat i noget klistret lorteamf, der stinker og kradser i næsen, er det jo ikke ensbetydende med at hele danmark får det sådan. Det virker fint, og det er absolut intet problem at spise.

Det eneste der kan være et problem at spise er rundstykker og rugbrød - det giver mig lette smerter i ganen. Det skal så også lige siges at det her amf er det enste jeg har prøvet, der ikke tager sulten - og det er også det jeg har prøvet, der virker bedst, samtidig med at ikke voldstresser kroppen. :)

Sway hvad helvede snakker du om?? Der findes ikke noget "magisk" amfetamin som ikke er appetitdræbende, fat det nu.
Vil du også prøve at bilde mig ind at der findes kokain som ikke er vanedannende?
Det er langt mere sandsynligt at din krop har vænnet sig til amfetaminen hvilket derved minimerer bivirkningerne. Du sagde jo også selv at du tog det hver eneste dag i to måneder?
Tænk lige lidt over de logiske facts inden du drager til forhastede konklusioner.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jamen så er det bare et spørgsmål om at være nok narkoman, så kan man sku altid spise :). Havde INTET problem med at spise på roskilde, selvom jeg var på amf hele ugen (6 - 8g) og der havde jeg ikke taget amf siden feburar eller sådan noget.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]