Sway skrev:
Resist skrev:
Sway skrev:
Det er ikke alt amfetamin der tager sulten - det jeg plejer at få, kan man fint spise på.

(det var en af grundene til at jeg lige havde et misbrug på 2 mdr)
Der findes altså ikke noget "specielt" amfetamin som ikke tager sulten. Amfetamin er en kraftig appetit dræber, basta.
Enten afviger du fra normen eller også er det ikke amfetamin du har fået.
Tror faktisk det er sammenpresset mel vi har fået - men det rykker for vildt!!. Du har ikke prøvet det her amf - du kender ikke til alt amf, så bare fordi dig og dine venner får fat i noget klistret lorteamf, der stinker og kradser i næsen, er det jo ikke ensbetydende med at hele danmark får det sådan. Det virker fint, og det er absolut intet problem at spise.
Det eneste der kan være et problem at spise er rundstykker og rugbrød - det giver mig lette smerter i ganen. Det skal så også lige siges at det her amf er det enste jeg har prøvet, der ikke tager sulten - og det er også det jeg har prøvet, der virker bedst, samtidig med at ikke voldstresser kroppen.

Sway hvad helvede snakker du om?? Der findes ikke noget "magisk" amfetamin som ikke er appetitdræbende, fat det nu.
Vil du også prøve at bilde mig ind at der findes kokain som ikke er vanedannende?
Det er langt mere sandsynligt at din krop har vænnet sig til amfetaminen hvilket derved minimerer bivirkningerne. Du sagde jo også selv at du tog det hver eneste dag i to måneder?
Tænk lige lidt over de logiske facts inden du drager til forhastede konklusioner.