Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Jeg sidder og lusker på en omgang hawaii svampe og noget Flydende LSD..

Jeg havde tænkt mig at knuse svampene og komme dem på kapsler og tilføje Flydende LSD ... nogen der har nogle råd til en blandings procent?? eventuelt af erfaring .... eller måske andre forslag om substitutter til Flydende LSd..??

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
en kombination af syre og svampe er ikke anbefalelsesværdig, svampenes effekt overtager trippet så syren forbliver ubemærket i baggrunden.

Dette vil være spild af dejlig syre *nam nam* [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

netop derfor han spørger om blandingsforhold [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

har ikke nogen erfaringer, men har også tænkt lidt over det... hmmm...

der gjorde jeg det lige igen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Se det lyder som en ondskabsfuld omgang!! Kan nu ikke forstå at svampene skulle overtage trippet, jeg troede at syre var en del stærkere end svampe også selvom det er hawaii vi taler... Men jeg kunne godt tænke mig at prøve det!!!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

noname, ja jeg har også hørt om det syre der - jeg tror også det er ret fedt endda!

Insane psychedelia user!

imo er det en dårlig ide. har selv leget med den combination i sommers.
jeg spiste først 2g hawaii, og da der var gået ca 2 timer, guffede jeg 2mærker, nogle hoffmann af en slags(som jeg fik fortalt lå på omkring 150mics), det resulterede i voldsomt fedt visuelt trip. men med et ubehageligt bodyload, min krop var faktisk ubrugelig i ca 6timer, kunne dårligt gå, og kunne overhovedet ikke danse.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

psycofanten skrev:
imo er det en dårlig ide. har selv leget med den combination i sommers.
jeg spiste først 2g hawaii, og da der var gået ca 2 timer, guffede jeg 2mærker, nogle hoffmann af en slags(som jeg fik fortalt lå på omkring 150mics), det resulterede i voldsomt fedt visuelt trip. men med et ubehageligt bodyload, min krop var faktisk ubrugelig i ca 6timer, kunne dårligt gå, og kunne overhovedet ikke danse.

Det er jo også nogen voldsomme doser du har indtager af begge substanser.

Havde det i stedet været 1 gram hawaii samt 1 frimærke havde trippet nok været en del lettere at håndtere.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
InnerNetExplorer skrev:
noname, ja jeg har også hørt om det syre der - jeg tror også det er ret fedt endda!

Er der en særlig grund til at du genopliver et 6 år gammelt topic med en ligegyldig kommentar?

-lukket-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]