Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 05:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Du skal sgu ikke føle dig til grin Shrooms! Psychedelia er til for folk, som dig, der skal have opdateret/rettet deres viden. Skid hul i de andre bedrevidende negere.

Synes folk er blevet lidt for gode at finde grunde til at nedgøre nytilkommere, hvad fanden er det for noget? Og så endda helt nye brugere, som fornyligt har været samme tur igennem? Føler i jer allerede seje efter et par måneder på psy? Tabere :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Alt Ædende Kommunist skrev:
Ej shrooms tag dig lige sammen, hvad tror du selv? Tror ikke der var nogen der ville tage LSD hvis det havde de bivirkninger.

Efter min egen over bevisning er LSD fysisk uskadeligt, men jeg tror da at man evt. kan få psykiske mén i yderst sjældne tilfælde, uden at have nogen beviser at bygge min teorie på. Så længe man sørger for set og settings sker der sku ikke en skid

http://stofinfo.sst.dk/Forsiden/Fakta_o ... r/LSD.aspx

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Entheo skrev:
Du skal sgu ikke føle dig til grin Shrooms! Psychedelia er til for folk, som dig, der skal have opdateret/rettet deres viden. Skid hul i de andre bedrevidende negere.

Synes folk er blevet lidt for gode at finde grunde til at nedgøre nytilkommere, hvad fanden er det for noget? Og så endda helt nye brugere, som fornyligt har været samme tur igennem? Føler i jer allerede seje efter et par måneder på psy? Tabere :wink:

HAHA... Lang tid før jeg fandt psy vidste jeg da godt at LSD ikke gjorde knoglerne til budding, du må meget undskylde hvis det er en normal opfattelse. Troede bare ikke folk kunne være så dumme.

Medlem

Entheo skrev:

Tak entheo. Det var dejligt at vide :D

Medlem

Alt Ædende Kommunist skrev:
Entheo skrev:
HAHA... Lang tid før jeg fandt psy vidste jeg da godt at LSD ikke gjorde knoglerne til budding, du må meget undskylde hvis det er en normal opfattelse. Troede bare ikke folk kunne være så dumme.

Du kan sku selv være dum`` alt ædende`` Ved godt at 9 ud af 10 ville siger det her, men jeg troede sku da heller ikke på at LSD gjorde et eller andet fuck`t ved dine knogler. Der er jo nok heller ikke nogle der gider og gå og ødelægge sig selv af.. Skulle da bare lige være helt sikker!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Entheo skrev:

Vil give dig ret, self er det iorden med en UTFSE ind imellem når folk simpelthen bare er for dovne, men ikke når det tydeligvis er et seriøst spørgsmål. Vi har sgu alle været der og der findes utallige SINDSYGE myter som bl.a. bliver prædiket af staten, i sidste ende bliver "newb'ne" vel bare bange for at spørge og så kan det være der er blevet spurgt en gang for lidt.

Man kan godt gøre lidt grin med folk, men man skal ikke rakke fuldstændig ned på dem som sker her.
Som Mr. Garrison sagde: "Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme mennesker" :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Shrooms;:

En ting du må vænne dig til er at vi herinde forventer at folk selv gør en indsats for at finde svar på deres spørgsmål inden de stiller dem her. Grunden til at jeg svarede som jeg gjorde længere oppe var at det har du tydeligvis ikke gjort. Det mindste man kan gøre er en hurtig søgning på google.

Og hvad betyder UTFSE så? Du kan jo søge på det... ;)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Vil give dig ret, self er det iorden med en UTFSE ind imellem når folk simpelthen bare er for dovne, men ikke når det tydeligvis er et seriøst spørgsmål.

Man kan jo godt være for doven selvom det er et seriøst spørgsmål. Som f.eks. starteren af denne tråd.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jeg indrømmer selv at være hurtig på "SØG DOG, DIN FORPULEDE STODDER"-knappen, men vil give entheo ret i, at det er dumt. Derimod er det bedre med en venlig tilgang ala: "Alt hvad jeg har læst indikerer ingen risici, men jeg erindrer at der er en længere tråd om både LSD og psykedelika generelt herinde. Derudover er det god skik herinde, at man søger før man spørger. Både herinde, og på Erowid hvor det meste burde være at finde. Og velkommen til!" - hvilket også er mit svar til Shrooms;.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
yeti skrev:
Xtreme skrev:
Vil give dig ret, self er det iorden med en UTFSE ind imellem når folk simpelthen bare er for dovne, men ikke når det tydeligvis er et seriøst spørgsmål.

Man kan jo godt være for doven selvom det er et seriøst spørgsmål. Som f.eks. starteren af denne tråd.

Jow, men der er forskel på "hvordan virker amf???" og dette her spørgsmål.
Men pointen var bare at vi ikke skal være for hårde ved de nye medlemmer og at der er forskel på UTFSE og at blive rakket ned af samtlige brugere på boardet. :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Citat:
Jow, men der er forskel på "hvordan virker amf???" og dette her spørgsmål.
Men pointen var bare at vi ikke skal være for hårde ved de nye medlemmer og at der er forskel på UTFSE og at blive rakket ned af samtlige brugere på boardet. :)

Lige præcis.. En nytilkommer, som bliver skræmt væk, er sgu en for meget. Der er mange forskellige måder at sige tingene på, uanset hvad, så tag lige en slapper folkens. Det er ikke alle der gider at finde sig i sådan en gang bævl. Ved ikke, synes bare det har været lidt for meget den seneste tid. Fuck it, hav en god aften folkens og ja, velkommen til Shrooms :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ville lige sige, at mit LOOOOL! var rettet mod det quote han havde fra den triprapport... Og ja, Velkommen til Shrooms!! =) hehe

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Shrooms; skrev:
Hey Psychedelia.. :lol: :rocking: :peace:

Læste lige en trip rapport om ecstasy på benneke.dk, der blev blandt andet skrevet følgende::: :arrow: :arrow:

Videnskaben har bevist, at E misbrugere, ældes 3 gange så hurtigt, som andre mennesker. Dvs. du får mange rynker, før du bliver 30 år og dine knogler afkalkes, MEGET hurtigere. En regelmæssig E bruger, der starter misbruget, i 20 års alderen, vil i tredive års alderen, ligne en middelaldrene person.. :evil: :evil:

Og så var det jeg tænke om det, samme galder for LSD???? :?: Eller bare i mildere grad, eller hvad?? :?:
Og er der evt. Andre skader som LSD kan forsage, fysiske såvel som psykiske??? Nogen der ved det??? :?: Så må i meget gerne skrive!!
PS. Er det evt.Godt at indtage noget 5HTP efter indgift af LSD,som det jo er ved MDMA/Ecatasy??

!!!!!!!!!!OG GOD JUL PSY!!!!!!!!!!

Ikke hvor at være for meget efter trådstarter, men nu er det heller ikke den mest velkvalificerede eller seriøse besked jeg har set til dato.
Det giver dog ikke nogen ret at komme med offensive beskeder, men jeg må ærligtalt indrømme jeg troede det var en joke.

Mit råd til trådstarter ville være, vær dog kilde kritisk, og forklar din skeptis, så vi også kan høre du har søgt på emnet, få og mere konkrete spørgsmål, det skal være overkommeligt for os andre, brug færre smileys, og så færre udråbs- og spørgsmålstegn - så man også kan tage det som et seriøst indlæg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Citat:
LSD is generally considered nontoxic

Jeg har hørt at at LSD i sig selv ikke er neurotoxisk eller skadeligt for resten af kroppen. Men selvfølgelig kan det medføre en del psykiske forstyrelser som psykose og personlighedsændring. Hvis vi ved en fejltagelse kommer til at indtage, lad os sige hvad der svare til 10.000 trips. Kan hjerne kun optage op til 10 måske, resten blir bare udskildt via urinen, uden at pårvirke resten af oganerne. I 1940 -50ene skulle nogen eftersigne ved et uheld ha indtaget over 100.000 og overlevet. Et andet rygte fortælle dog at to personer en gang døde fordi de sniffede ren LSD fra en stor krystal de havde forvekslet med mdma, men det rygte ved jeg ikke hvor meget ha på sig.

Jeg har længe ledt efter kilder på de historier, men uden held. Måske kunne være hjælpelige?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
jeg tror ikke det er helt rigtigt, eeodella.

Citat:
Psychedelics Encyclopedia
Peter Stafford
p.70
"For those concerned about immediate medical hazards in ingesting LSD...Abram Hoffer has estimated, on the basis of animal studies, that the half-lethal human dose--meaning half would die--would be about 14,000 [ug]. But one person who took 40,000 ug survived. In the only case of death reportedly caused by overdose (Journal of the Kentucky Medical Association), the quantity of LSD in the blood indicated that 320,000 ug had been injected intravenously."

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_dose.shtml

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Go'e gamle Danmark
Hehe :P Tænkt hvis der var nogen stoffer der kunne forvandle ting til budding.. Det kunne være ret vildt! :hm:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Crazydaizy skrev:
Hehe :P Tænkt hvis der var nogen stoffer der kunne forvandle ting til budding.. Det kunne være ret vildt! :hm:

Har du aldrig leget med æg og eddikesyre?

Medlem
Brugeravatar

And skrev:

Tja, ved ikke om ægget lige bliver til budding, men ja ved eddikesyre er godt til opløsning af kalk :?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
And skrev:
Crazydaizy skrev:

Just blame the dude for having a life! :mrgreen:

Medlem
Brugeravatar

Tihi og fnis

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]