Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Hej!
Jeg gik og undrede mig over hvor hurtigt amfetamin taber sin potens?

Jeg opbevarer selv mit eget i fryser ved -18 grader. Har i nogen erfaring med hvor længe der går før man kan mærke det er blevet "dovent"?

Og hvad med stuetemperatur? Jeg kender nemlig en del der bare har det liggende i skuffen også :)

PFT :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ren amfetamin er ganske stabilt ved stuetemperatur, og man skulle ikke forvente et mærkbart fald i potens indenfor en realistisk tidsramme. Hvis dit amfetamin er af dårlig kvalitet, cuttet med noget tvivlsomt eller indeholder synteserester, kan det sikkert godt forøge nedbrydningshastigheden markant, men ellers er det et ganske stabilt molekyle.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
det handler som Prometheus skriver meget om renheden.

jeg har engang oplevet med 3 gram dårlig amfetamin, at tage det op af fryseren.
hoppe på toget til roskilde, (ca. en time + en times gåtur ud til festvalpladsen) jeg tog den første line lige da jeg kom og det virkede OVERHOVEDET ikke...

Insane psychedelia user!

@gardener. det lyder godt nok mærkeligt.

når jeg opbevarer amfetamin har jeg det altid liggende ved stuetemp, fordi fryseren er en delefryser. og jeg har aldrig kunnet mærke at det er blevet dårligere, selvom jeg nogengange har haft det liggende i måske 1måned eller 2.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
okay, men er det så ikke bare fordi det er noget knald amf?

det jeg havde med der havde jeg taget weekenden før og da var det udemærket...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
galskabens-gardner skrev:
jeg har engang oplevet med 3 gram dårlig amfetamin, at tage det op af fryseren.
hoppe på toget til roskilde, (ca. en time + en times gåtur ud til festvalpladsen) jeg tog den første line lige da jeg kom og det virkede OVERHOVEDET ikke...

Du har ret. Hvis du overhovedet intet kunne mærke, så ER det dårlig "amfetamin".
Men at det skulle miste potens, SÅ hurtigt ~2-3 timer, lyder da godtnok som en røver :D
Der har nok været andre faktorer på spil, end et utilsigtet, acceleret stabilitetsstudie på to timer.

Medlem

Sidste jul da jeg havde købt 10 g amfetamin havde jeg det liggende i min bil i bagagerummet fra omkring slutningen af december frem til slutningen af februar tror jeg.
Lige da jeg fik det skulle der bare 2 lines til at jeg fik en udmærket virkning. Det havde en mild lugt af den sædvanlige amf-lugt, men generelt havde jeg lugtet MEGET værre. Det er det bedste amf jeg har prøvet, så jeg vurderede det som værende "ret godt".

Men jo længere det havde ligget i min bil, des mere kom det til at stinke - og ja, det stank decideret til sidst. Det lugtede (uden at overdrive) af gammel urin, eller af den lugt som nogle gange er ved pisserender på toiletter. Efter det begyndte at lugte så fælt, tog jeg det op fra min bil og lagde det i fryseren, og efter det havde ligget dér i et par uger synes jeg lugten var forsvundet lidt igen (dog ikke helt).

Jeg synes også der skulle mere til senere hen når jeg prøvede det. Måske 4 lines før jeg fik samme effekt, men jeg ved ikke om det kan ha' været noget jeg har bildt mig selv ind, eller andre omstændigheder der har været årsag til dette.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Har også altid min amfetamin liggende ved stuetemperatur, nogen gange op til flere dage/uger før det bliver rørt igen. Og kan ikke mærke at det er blevet mindre hidsigt overhovedet. Plus, det mere behageligt i næsen, hvis det ikke har været fryseren :wink: (Efter min mening)

Junior medlem
Brugeravatar

God amf kan klarer sig ved stuetemperatur.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Fandt engang noget amfetamin i et par badeshorts på en sommerferie i bulgarien.
Pænt fucket hvis det var blevet opdaget i lufthavnen. Og det har vel ligget der siden sommeren før, jeg tog en streg af det. Jeg kunne da godt mærke lidt. men det var ikke meget.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]