Hej alle sammen.
Jeg har længe læst lidt på psychedelia.dk, men har ikke fået oprettet en konto før nu.
Grunden til jeg skriver er fordi jeg har et spørgsmål som der måske var nogle ligesindede som kunne hjælpe mig lidt med. Eller i det mindste forskikre mig lidt om min tilstand.
Jeg har over en periode på 6 mdr. (siden i midt sommers) haft mig omkring 20 - 25 LSD trips. Jeg trippede for første gang i sommers, og mit forbrug har på det sidste eskaleret til hver weekend de sidste 8-10 uger. Regner dog selv med en pause fra nu af, og så til Bang Face.
LSD har altid fungeret perfekt for mig, og jeg har aldrig været udsat for hvad nogle ville betegne som et "bad trip". Har dog anerkendt at det er en mulighed, men frygter det ikke.
Jeg skriver egenligt for at få opklaret noget jeg ikke har oplevet før i min tid med LSD. Jeg tog LSD i Lørdags, ikke meget, et enkelt mærke, Hoffman Jubilæums mærke, med noget coating på som smagte bittert. Der skulle efter sigende være 150 - 180 microgram i såden en fætter.
Det er i dag torsdag aften og jeg har stadig en del visuals både med åbne og lukkede øjne. Det er ikke så intenst som det er under selve trippet. Men på den anden side, er det stadig relativt tydeligt for mig nu. Jeg har ingen "kaleidoskop-visuals", med lukkede øjne, som jeg ellers altid har under et trip. Der er derimod en masse lysimpulser og uhåndgribelige objekter i mit synsfelt. Jeg har heller ikke den syrede fornemmelse i kroppen som man får, og heller ikke noget specielt tankespind, det er kun mit syn det stadig går ud over.
Jeg er begyndt at blive lidt bekymret da mine visuals ikke aftager fra dag til dag, men blot holder en kontant. Selv efter fire dages søvn.
Ved ikke helt hvad jeg leder efter herinde, måske andre der kan fortælle mig at det aftager på et tidspunkt.
Karma herfra
Cosmos