Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes nu også lige der går en time til halvanden før der rigtigt begynder at ske noget. Men faktorer såsom indtagelsemetoden spiller vel også ind.
Iøvrigt synes jeg også der går 7-8 timer før trippet daler ned og ikke kun fire som kurven beskriver.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Hvor længe varer trippet så, hvis den kurve er så forkert?

Medlem
Brugeravatar

Lige et sidespørgsmål..
Hvor lang tid holder virkningen af lsd'en, hvis det er puttet i deminiraliseret vand?
Altså hvis man opbevare vandet i en lukket beholder? : )

Dedikeret medlem
Brugeravatar

God idé med kun at tage en halv hver, jeg prøvede i sommers et halvt mærke LSD selv, for første gang. har tidligere prøvet en lang række stoffer - af psykedeliske blandt andet 2c-b, svampe, ketamin, dxm osv. Selvom det kun var et halvt mærke var det en ret vild tur (Rolling Stones) som jeg er glad for at jeg tog :) var dog også ret glad for at jeg nøjedes med et halvt - et helt havde helt sikkert været for vildt til mig, første gang.. Jeg havde visuals i 12-13 timer efter indtagelse, virkningen peakede omkring t +4 timer og efter 10 timers mærket var det meste af den psykedeliske virkning væk.

Men som sagt var jeg påvirket i over 12 timer, og visuals gik kun væk efter jeg fik lidt søvn.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Rush skrev:
God idé med kun at tage en halv hver, jeg prøvede i sommers et halvt mærke LSD selv, for første gang. har tidligere prøvet en lang række stoffer - af psykedeliske blandt andet 2c-b, svampe, ketamin, dxm osv. Selvom det kun var et halvt mærke var det en ret vild tur (Rolling Stones) som jeg er glad for at jeg tog :) var dog også ret glad for at jeg nøjedes med et halvt - et helt havde helt sikkert været for vildt til mig, første gang.. Jeg havde visuals i 12-13 timer efter indtagelse, virkningen peakede omkring t +4 timer og efter 10 timers mærket var det meste af den psykedeliske virkning væk.

Men som sagt var jeg påvirket i over 12 timer, og visuals gik kun væk efter jeg fik lidt søvn.

Rolling stones (hotlips) var også rigtig gode. :)

Men det er jo også det jeg mener, man ved aldrig hvad koncentrationen af LSD er, derfor start lavt og kend dine grænser. Better safe than sorry.

Medlem

Geografisk sted: århus
yeti skrev:
Så skal I ikke bruge postevand, da det indeholder chlor-ioner som nedbryder LSD. Køb noget demineraliseret vand til formålet.

Har du noget info på det?? altså at det nedbryder lsd'en? har søgt uden held og synes det lyder mærkeligt da jeg flere gange har haft lsd stående i en flaske med vand i flere måneder uden at det har mistet sin potens. (så vidt jeg har kunnet registrere :wink: )

Når jeg skal trippe foregår det næsten altid ved at dryppe et par dråber i en flaske med kildevand, lige ryste den engang, og så kan man ellers gå og sippe til den resten af aftenen, og der har jeg aldrig oplevet at lsd'en ikke har virket.

Darkpsyc0 skrev:
. Det svare generelt til ½ mærke...syntes jeg ihvertfald.

Du kan ikke sige at en dråbe generelt svarer til et halvt mærke, det er da fuldstændig random hvor stærke de forskellige mærker/dråber er, og der er mange faktorer som spiller ind på potensen. Hvor stærke er de fra start, hvor gamle er de, er de blevet opbevaret ordentligt, har de fået varme og lys osv..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Altså nu sagde jeg "generelt" og "syntes jeg ihvertfald". Det var såmen bare hvad jeg selv havde erfaret og dem som jeg har haft taget med. Og selvfølgelig kan du da sagtens vide, hvor mange mics dine dråber er på.

Forresten --> Er det ikke lidt nederen at hælde et par dråber i en flaske og gå og sippe lidt til den hele aftenen? Vil jeg da næsten kalde spild af lsd. Hvad med at tage den dose man nu syntes er passende og så få sig et ordentligt trip. Det andet er noget man kan gøre til meget crowded fester, vil jeg da ihvertfald mene.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Darkpsyc0 skrev:
Og selvfølgelig kan du da sagtens vide, hvor mange mics dine dråber er på.
Ja, hvis man har adgang til avanceret laboratorieudstyr :wink:

(eller selv har udmålt koncentrationen)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
kommer vel an på de kontakter man har :wink: .... selvfølgelig kan det med tiden aftage i styrke, ingen tvivl om det :) og så kan man ikke rigtig vide det.

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Man skal sku' næsten købe sin syre direkte hos fabrikanten før end at man kan stole på den oplyste koncentration. Og hvor mange køber lige hos fabrikanten ? Meget meget få personer ! Så du kan sku' aldrig regne med det du får at vide hos din pusher.

Medlem
Brugeravatar

nej men nu er der jo nogle der gør :) .. Så det kommer an på de kontakter man har to the lsd world hehe.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

And skrev:

12 timer for mig. Trippet køler faktisk aldrig "helt" ned, ikke før man går i seng.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Resist skrev:
And skrev:

12 timer for mig. Trippet køler faktisk aldrig "helt" ned, ikke før man går i seng.

Tak :D

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
jeg syntes stadig man er ret confus, dagen efter LSD trip, syntes ikke man kan sige at man er 100% normal dagene efter et lsd trip, trippet ligger stadigvæk lidt i tankerne, syntes jeg.

Medlem
Brugeravatar

Selvfølgelig.
Du skal jo lige "lande" og reflektere/analysere/relatere whatever før du kommer helt ned på jorden IMHO.
Om man så vil kalde det en del af trippet er vel op til den enkelte, jeg ved ikke om
jeg vil kalde det en del af trippet, men synes helt sikkert det er en del af oplevelsen.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

jeg syntes det er utroligt spændende at gennemgå, alle de tanker man havde på trippet, også prøve og forstå det i ædru tilstand, med andre aspekter f.eks.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Helt sikkert, tankerne kommer til en på en helt anden måde, og nej det er langt fra samme vinkel man ser dem fra næste dag :)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

men alligevel gir det faktisk lidt mening selvom det er mærkelige forklaringer om de evner man har ;D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]