Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: damp
Junior medlem

jeg har taget damp piller i et halvt år ca. men jeg har ikke damp jeg har gjord det i weekenderne. kan det være farligt at tage deem når man ikke har damp?

Titel: Re: damp
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Velkommen til!
Hvilke piller drejer det sig om?
Er det hver weekend??
Hvilken dosis?
Oplever du nogen bivirkninger?

Junior medlem

jeg ved kun at det er nogen stærke damp piller. ja der var hver weekendt.
2-4 piller om aftenen.
altså jeg har her på det sidste haft det meget underligt når jeg har røget hash og drukket og nu har jeg det underligt når jeg ikke har taget nået eller drukket. jeg har det som om at jeg ikke rigtigt kan følge med i hva der sker rundt omkring mig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du ikke kan følge med i hvad der sker rundt omkring dig, tror du så ikke at det ville være en god ide at tage en pause med de piller? Hvad får man ud af dem anyways? Ved godt at det er en amfetamin lignende virkning, men det er da slet ikke de skader værd som man kan påtage sig ved et overforbrug. Tror også du vil have godt af en pause med tjalden. Bare lige 1-2 månders tid, for lige at se om du bliver mere normal af det.

Junior medlem

jeg ved kun at det er nogen stærke damp piller.
ja jeg tager dem hver weekend.
altså når jeg ryger hash nu eller drikker får jeg en underlig føelse som jeg aldrig har haft før. jeg har det som om at jeg ikke kan følge med i hva der sker rundt omkring mig og nu har jeg også den følse når jeg ikke har røget eller drukket. jeg er meget bange for hva der er galt med mig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hold en pause med alt, og se tiden an.. Hvis du får det bedre, er der vel ingen grund til bekymringer? Ellers må du have fat i din læge. Held og lykke!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Det lyder som Ritalin-piller. De indeholder et stof der minder en del om amfetamin.

Hvis du tager amfetamin over længere tid udmatter du din hjerne og krop. Du kan blive paranoid, deprimeret og meget træt.

Jeg tror specielt du skal holde dig fra hash. Hvis du i forvejen er nedkørt og lettere psykisk ustabil, så er hash noget af det værste.
Og selvfølgelig holde dig helt væk fra Ritalin, amfetamin, kokain osv..
Prøv at få hvilet, spis sundt og gå evt. nogle lange ture.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Med den enorme udbredelse af pushere som hele tiden sker, så kan det da ikke passe at der stadig er folk der behøver at dope sig på medicin. med så stort et forbrug kunne det godt være du skulle ha fået fat i noget amfetamin da det nok ikke havde smadret din krop og dit sind nær så meget.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
extanor skrev:
Med den enorme udbredelse af pushere som hele tiden sker, så kan det da ikke passe at der stadig er folk der behøver at dope sig på medicin. med så stort et forbrug kunne det godt være du skulle ha fået fat i noget amfetamin da det nok ikke havde smadret din krop og dit sind nær så meget.

Jeg tvivler på at det havde været sundere at tage amfetamin.

Hvilken viden baserer du dine udtalelser på?

Insane psychedelia user!

extanor skrev:

det kan da aldrig nogensinde blive sundere at tage noget gade-kvali amfetamin med diverse tilsætningstoffer, end at tage nogle piller som er lavet af en medicinproducent.??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
nu skrev jeg jo tilfældigvis ikke gadeamfetamin, fordi i ikke kan få fat i noget ordentligt knark betyder det jo ikke at trådstarteren ikke kan, desuden så er der nok også en del bindemidler og lort i de piller der som ikke er særlig godt, og i det at ritalin ikke virker nær så godt som amfetamin så skal man nok også indtage en noget større dose af pillerne end man havde behøvet for at opnå samme virkning på amfetamin.

Insane psychedelia user!

er der lort i?? så skal jeg satme ikke ta´dem mere!! :roll:

når personen som har lavet det her topic, æder piller som hun ikke engang kan navnet på, kunne det godt tyde på at det er en person som ikke har ret stor kenskab til rusmidler, så tvivler derfor på at hun kan skaffe 100% rent amf.
desuden tror jeg heller ikke det vil gøre den store forskæl på de symtomer som er nævnt..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
extanor skrev:
nu skrev jeg jo tilfældigvis ikke gadeamfetamin, fordi i ikke kan få fat i noget ordentligt knark betyder det jo ikke at trådstarteren ikke kan, desuden så er der nok også en del bindemidler og lort i de piller der som ikke er særlig godt, og i det at ritalin ikke virker nær så godt som amfetamin så skal man nok også indtage en noget større dose af pillerne end man havde behøvet for at opnå samme virkning på amfetamin.

Hvorfor tror mange automatisk at bindemidler er noget farligt stads? De eneste tilfælde hvor bindemidler typisk er farlige, er når brugeren er dum nok til at forsøge at oprense et stof fra tabletform og injicere det, eller sjældne tilfælde af allergi.
HVIS de her ukendte DAMP-tabletter er almindelig Ritalin, er bindemidlerne hvedestivelse og lactose. I forhold til hvad man kan få af cutningsmidler og urenheder i gadeamfetamin, er det altså nogenlunde lødigt.
Stine> Du må kunne give os en beskrivelse af hvordan tabletterne ser ud, hvad for nogen mærker der er på osv. så vi bedre kan skyde os ind på hvad det drejer sig om - ellers er det ret svært at give nogen råd.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
I denne del (og sikkert resten) af landet, får man typisk udskrevet Medikenet, som er det billigste Methylphenidat-præparat.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]