Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg var i byen sidste weekend, hvor jeg sugede hvad der nok svare til et halvt gram coke, drak en masse, og sådan.
Men så næste morgen, hvor jeg havde sovet lidt, vågner jeg nogen gange. Så når jeg lukker øjne føles det pludselig som om jeg sidder på et diskotek igen, snakker med nogen og sådan. J
eg kunne mærke ting og så noget.

Nogen der har nogen idé?

EDIT: Jeg har søgt :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Det lyder mest af alt som et træt og forvirret sind, der har forvekslet drøm med virkelighed, kan ikke se hvordan du ellers skulle kunne opleve det der. Medmindre det er det der natskygge-coke-analog du har fået fat i, men der skal vist mere end et ½ gram til for at blive deleriøs så vidt jeg har forhørt mig...

Medlem
Brugeravatar

Det der med, at man vågner op, og tror man er et andet sted, med andre mennesker og sådan noget efter en vild aften med fest og blinkende lys, kender jeg godt. Det skete tit for mig da jeg var mindre. Hvis jeg havde lavet et eller andet spændende med andre mennesker til klokken sent, så vågnede jeg nogengange op, og troede jeg stadig var der - med de samme mennesker. Engang efter en aften med sådan noget SFO noget, vågnede jeg, og mit værelse var en skov med svævebane og alt muligt. Det skete rigtig tit efter sodavands-diskoteker.

Jeg tror bare det er det, man kalder at gå i søvne. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at det så er det der skete for dig, men det er en mulighed. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
Birkes skrev:
Det der med, at man vågner op, og tror man er et andet sted, med andre mennesker og sådan noget efter en vild aften med fest og blinkende lys, kender jeg godt. Det skete tit for mig da jeg var mindre. Hvis jeg havde lavet et eller andet spændende med andre mennesker til klokken sent, så vågnede jeg nogengange op, og troede jeg stadig var der - med de samme mennesker. Engang efter en aften med sådan noget SFO noget, vågnede jeg, og mit værelse var en skov med svævebane og alt muligt. Det skete rigtig tit efter sodavands-diskoteker.

Jeg tror bare det er det, man kalder at gå i søvne. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at det så er det der skete for dig, men det er en mulighed. :)

Lige præcis sådan havde jeg det også efter sodavands diskoteker, det var hidsige tider :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Kender det også godt. Jeg har før været i nogle mærkelige tilstanse, når jeg vågnet efter en (flere) vild nat. Hvor jeg ofte kan høre stemmer i mit hoved, som om jeg selv siger dem inde i mig selv, men hvor jeg ikke gør. Har også prøvet den følelse som du omtaler, at man pludselig tror man er f.eks. på et diskotek igen.

Tror også der er tale om et midlertidigt slidt sind, efter en vild nat, hvor kroppen har ydet maximum i mange timer. Den er jo nok lidt forvirret, og skal lige finde sig selv igen. :)

Bl0dpump

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: østjylland
Jay skrev:
Birkes skrev:

Lige præcis sådan havde jeg det også efter sodavands diskoteker, det var hidsige tider :D

sjovt at du lige skriver det for havde det osse på det samme måde i den periode :rocking:
:D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]