leaf skrev:
Halugenlampe skrev:
det vil jeg betragte som højest usandsynligt. det eneste jeg kunne finde ud af er at amfepramone er blevet brugt som appetitnedsættende medicin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Diethylcathinone.
Det er ikke diethylcathinone der bliver diskuteret i denne tråd...
det var jeg klar over. det var bare for at relatere til noget der ligner, og for at synliggøre at det er endnu et forsøg på at omgå loven, med en methylering af et i forvejen kendt stof.
grunden til min lidt hårde fremfærd, er at jeg er oprigtigt træt af alle de her umodne rollinger, der dårlig nok kan skrive en sammenhængende sætning. det er muligt de allesammen er ordblinde, har ADHD og Tourette's eller hvad ved jeg, men så er der sgu nogle andre aspekter af tilværelsen som skal foran forskningskemikalier i prioritetskøen. der mangler simpelthen et fundament for at de overhovedet kan håndtere de håndgranater, som de er så ivrige efter at få i hænderne. jeg kan stadig ikke finde ud af om Budha er 4real, eller bare en ondsindet joke. men det gør mig virkelig skidt tilpas at tænke at han måske findes derude, og guffer stoffer han ikke kan stave til.