Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSD + hullet
MEGATRON

Godaften psyconauts

Vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med at smutte i K-hole imens de har været påvirket af LSD?

Dose, resultat, eftervirkninger, osv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har prøvet det med 2C-B i stedet for LSD. Dosen var 25 mg nasalt og selve hullet var alt for forvirrende til at være en fed oplevelse.

MEGATRON

Resist skrev:
Jeg har prøvet det med 2C-B i stedet for LSD. Dosen var 25 mg nasalt og selve hullet var alt for forvirrende til at være en fed oplevelse.

Forvirrende som i du havde svært at ved slappe helt af og "falde i", eller var det selve "hullet" der var forvirrende?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Jeg syntes, at når man er meget påvirket af lsd og så tager en ordentlig streg pure keta, at det bare bliver for mærkeligt. Jeg mister ihvertfald en hver form for reality sans og det syntes jeg ødelægger det. Syntes tilgengæld det er rigtig godt tilsidst på aftenen når man kun kan mærke lsdén lidt og de vildeste visuels har lagt sig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Har prøvet det en gang, det var alt for sindsygt, nok det vildeste jeg har prøvet indtilvidere.
Tror det var fordi jeg fik kvalme og mistede min motorik (pga ketaminen) at jeg fik et dårlidt trip, får noia på når jeg ikke har motorik til at gøre noget, hvis nu min tripbuddy skulle få brug for hjælp eller lignende. Har generelt dårlige erfaringer med ketamin pga jeg bliver svimmel og får kvalme, selv ved lave doser.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg har prøvet at k-hole på både svampe, syre og 2c-b - dog altid på comedownet... Vær fortrolig med begge substanser før du kaster dig ud i det...

Men ketaminens underlige "sprog" blev lettere tilgængeligt, ved kombination af fx lsd - ved lavere doser ketamin + psykedelika kan det hurtigt blive meget forvirrende, og give et visuelt og tankemæssigt twist, som nok ikke alle syntes er lige spændende...

Medlem
Brugeravatar

Ja op til flere gange... Det er et hit!:-)
1 mærke syre og mellem 120-250mg ketamin imo. Men når det er sagt vil jeg ikke anbefale dig at tage så meget ketamin med mindre du er rimeligt sikker på begge stoffer i forvejen.
Jeg har alle gangene taget hesten i en masterblaster der udløser ca. 25 mg af gangen, også først gået efter hullet sidst på trippet, men det er imo den perfekte måde at ende et godt syretrip på.
Jeg har dog prøvet at tage 2½ kvalitets frimærker og et sted mellem 150-200 mg ketamin og det blev pga af syren nogle MEGET visuelt.
i 10-12 timer kunne jeg ikke fokusere på noget og næsten ikke se mine hænder for fraktaler og andre ting.
Selvom jeg har taget mange andre psykedeliks ink ketamin i rimeligt store mængder var det først der ordet psykedelisk gav rigtig mening for mig.

Medlem

Geografisk sted: Rodnet
Lad Vær... !

please, det er sku ikke det værd i forhold til dit videre sind. Det laver virkelig nogle drastisk ændringer i din virkeligheds-opfattelse. Ved ikke hvor #1 gammel du er , #2 hvad dit formål er med denne kombination, her tænker jeg på din fortroelighed(normale omgang) med stoffer er. 3# Hvordan din tilværelse er i din hverdag, altså hvor meget plus og minus der er i dig, og hvilken en af dem der er kraftigst i din dominans. 4# Hvordan du ellers tolker de forskellige stoffer, frem for hvad de tolker i dig."" ?

Desværre er det et spørgsmål om kendskab det spørgsmål du har stillet.

MEGATRON

Citat:
#1 gammel du er , #2 hvad dit formål er med denne kombination, her tænker jeg på din fortroelighed(normale omgang) med stoffer er. 3# Hvordan din tilværelse er i din hverdag, altså hvor meget plus og minus der er i dig, og hvilken en af dem der er kraftigst i din dominans. 4# Hvordan du ellers tolker de forskellige stoffer, frem for hvad de tolker i dig."" ?

#1: 21
#2: Formålet ville være at tilføje ekstra krydderi til oplevelsen.
#3: Mest i plus :)
#4: Det spørgsmål forstår jeg simpelthen ikke.

Champost skrev:
Desværre er det et spørgsmål om kendskab det spørgsmål du har stillet.

A hva?

Tak for de forskellige tips og råd, er kommet frem til at jeg nok venter noget tid eller måske helt undlader at prøve den combo, vil derimod prøve med små doser ketamin fordelt over en 2c-i aften istedet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]